iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mail56 Ha Faar, Wat een pech dat je terug moest. Wel fijn dat je nu een goede hebt, ik hoop dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thanks! Heel raar maar waar.. In nl geven ze echt alleen support op de verkochte t-mobile versie... Aangezien niemand t-mobile wilt gaan we helemaal naar parijs om onze netwerk kaartje te gebruiken... Alleen een nadeel is dat de service dan ook alleen via parijs kan.. Misschien dat het lukt als je een zware klacht mailt naar ze...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iemand vandaag gewwest ivm voorraad voor morgen??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dag mensen bij deze m'n eerste post vanaf m'n iphone4 vandaag deze gekocht nu net weer in NL. Vandaag was er nog voldoende op voorraad de wachttijd bij het Louvre was 15 min om 10 uur
|
|
|||
|
|||
bestellen in frankrijk zonder btw (TVA) kan dat?
Goeiedag, kan ik een iPhone 4 bestellen in Frankrijk en hoef ik dan geen btw (TVA geloof ik heet dat daar) te betalen als je een eigen bedrijf hebt? Weet iemand dat misschien?
|
|
|||
|
|||
Geen idee Kees, ik bestelde hem via de applestore en btw vorder ik wel terug, trouwens een vriend van me werkt bij de FIOD-ECD en die hebben er ook al lucht van, dus ik zou ze maar niet teveel online aanbieden die iPhone's!!! Marktplaats en zelfs hier zijn in het vizier, ha dat rijmt.
|
|
|||
|
|||
lekker is dat breng ik mijn defecte iphone helemaal terug naar parijs test ik mijn nieuwe daar uit en kom ik terug heb ik alleen gesprekken gevoerd met mijn telefoon via bluetooth.. werd ik net voor het eerst gebeld zonder de headset neem ik op kunnen ze me niet horen is dus mijn 2e omgeruilde iphone ook defect omdat de microfoon stuk is... Ik heb zo hard moeten lachen... hoeveel pech kun je toch wel niet hebben... Nooit bij stilgestaan dat de microfoon het eventueel niet zou doen.. En ik ben de enige hier die alleen maar een kapotte koopt geloof ik..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik zit morgenochtend weer in de auto naar Parijs |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu weer retourtje Parijs ? Zou ik er nog maar eentje meenemen voor de verkoop om kosten te dekken !?!? |
|
|||
|
|||
heb je gister al geantwoord willem. of heb je die nie ontvangen.
anyway maak ff een lijstje met belangerijke info voor mezelf: Gegevens parijs: Apple Store Louvre: 99 rue de Rivoli 75001 , Paris 01 43 16 78 00 Heures d'ouverture : Lun - Dim : 10h - 20h ------------------------------ En dan Apple Store L'Opera 12 rue Halévy 75009 , Paris 01 44 83 42 00 Heures d'ouverture: Lun - Mer : 09h - 20h Jeu - Sam : 09h - 21h Parkeren: Croix des Petits Champs Betalen: Cash,pin of creditcard meenemen: Microsim,laptop met itunes. Iphone in de Apple store activeren,en de volgende dingen checken: *deathgrip * gele vlekken * losse schroefjes * werkende microfoon * camera´s controlleren * apps controlleren. Alternatief: de Achan(supermarkt) in Roncq of bij een SFR (franse telecom provider) ben ik nog wat vergeten? heeft iemand hier nog wat op aan te merken? nog handige tips? dan hoor ik het graag. |
|
||||
|
||||
ben benieuwd hoe snel we er morgen zijn
dat in de spits door Parijs heen vind ik echt ruk |
|
|||
|
|||
Ik zit er aan te denken om ook in de loop van volgende week even heen en weer te reizen.
Bedankt voor de info. Nu nog hopen dat de voorraad zo blijft als nu! |
|
|||
|
|||
joeri zou je morgen kunnen vragen wanneer ze weer een levering verwachten in de loop van volgende week en of dat een grote zending zal zijn(oftewel: hebben ze aankomende vrijdag nog 16 gb en 32 gb ??) nog ff 1 stom vraagje, die prijzen op de apple store france zijn toch de prijzen,daar komen toch geen toeslagen bij?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik neem ook aan dat er nog 0033 voor de telefoonnummers moeten. om de apple stores te bereiken.
|
|
|||
|
|||
Dag Mensen,
ik ben vandaag in Parijs geweest. Zowel in het Louvre als bij de Opera. Ik moet zeggen in de Opera werkte ze lekker mee, toestellen aangesloten, franse sim erin en hoppakee. ff testen en klaar is kees. Bij het Louvre deden ze wat moeilijk. Vanochtend bij Opera vollop voorraad. Vanmiddag in Louvre alleen de 16Gb. Ik heb er nog 2 liggen. ik hoor wel of iemand interesse heeft! hoef je tenminste niet op en neer naar Paris. Laatst gewijzigd door fwout; 08-08-10 om 00:23. |
|
||||
|
||||
hey Guys!!
Thanks voor alle toffe berichten.. Tja... Heb na lang speuren een reparateur gevonden die voor 25 euro de microfoon gaat fixen!! Dus ben weer een beetje blij!!.. Ik hoop dat iedereen snel zijn Iphone heeft... Ik heb het gevoel dat ze de productie nog sneller hebben aangezet waardoor dus je snel foutjes krijgt in die telefoon.. Het mooiste is wel dat ze niet moeilijk doen bij apple.. Ze ruilen ze zo om.. Alleen jammer dat het 500km rijden is.. Dusss.... Check of ie aan gaat. (geen trillende scherm) Check alle apps... en of je kunt bellen en elkaar kunt horen.. Laten we hopen dat ik de enige ben die de 2 kapotte had.. Ik gun jullie allemaal een perfecte!!.. Kan niet wachten op de dag dat Apple zijn eigen winkel opent hier in NL voor in de toekomst!!.. Citaat:
Ik laat hem fixen voor 25 euro.. Veel succes met jullie reis!! En een gesealde iphone zegt dus niks.. Citaat:
Citaat:
klopt is 10 minuten lopen Citaat:
De telefoonnummer die ik heb gegeven is de juiste, als je het zo intoetst dan krijg je ze te pakken. Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-08-10 om 22:21. Reden: Geen gebruik maken van Edit-knop |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
beste mensen,
ik kan ook niet meer wachten.... ik vertrek morgen (zondag) nr Parijs en ga daar men iphone 4 halen. indien er nog mensen zijn die er één willen, laat het me dan maar weten. ik laat ze geseald en je kan ze dan in Antwerpen komen ophalen. Laat het me wel snel weten want het is kort dag natuurlijk.... Mvg denbeer |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
|
|