iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee controleer alles voor dat je de winkel verlaat ook de software......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee controleer alles voor dat je de winkel verlaat ook de software...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
op naar parijs...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
volgens mij zijn de meeste nu wel geweest om in te slaan in Parijs.
Valt me op dat er nu minder gaan van het forum |
|
|||
|
|||
Tja zat ook nog te twijfelen om volgende week nog een keer te gaan....maar het aanbod is inmiddels aardig groot aan het worden hier dus ik denk dat het net niet meer de moeite waard is. Volgende week zulen ze wel in prijs zakken naar 700 voor een 16gb denk ik?
|
|
||||
|
||||
denk dat dat wel erg goedkoop is
|
|
|||
|
|||
Ja is idd wel erg laag, maar ik denk als je volgende week op een beetje rappe manier je iphone wil verkopen, je wel rond de 750 ofzo moet gaan denken. Is nog leuk, maar net niet leuk genoeg om nog s naar Parijs te rijden
|
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag, maar mijn broertje zit nu in parijs. Hij wil een Iphone 4 voor me meenemen. Kan dat alleen in de apple stores? Orange verkoopt ze toch ook gewoon?
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone Ipad 2 32GB (Nederland) Laatst gewijzigd door Jeroenmo; 06-08-10 om 11:50. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok dank,
Dan moet ie ff naar de apple store =). Aangezien ie niet voor de verkoop is is het beter om hem daar nog even te testen lijkt mij? Voordat je in NL met een totaal niet functionerende iphone zit =D. Verdomme ik was van plan te gaan leren voor mijn tentamens maar ik zit alweer 1.5uur op het forum te gluren . |
|
|||
|
|||
zo,iemand bied me aan om een iphone uit australie mee te nemen, 690 euro, zal ik dat doen?
weet niet wat voor stroom adapter er dan bij zit. en als der wat mee is.....hmmmm. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
jongens,
ik ga morgen met mijn vriendin naar Parijs om voor mezelf een Iphone te halen. ik zal proberen er wat extra mee te krijgen. dus als er gegadigden zijn? uiteraard met wat sponsoring voor de benzine!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik hoop voor je dat dat een 32 gig is dan en dat die simlockvrij is stroom laad je toch via usb |
|
||||
|
||||
@fwout, je hebt een PM Hoop dit keer op iemand die zijn afspraken na gaat komen. Over het algemeen worden er afspraken gemaakt en niet nagekomen helaas.
Ben benieuwd |
|
|||
|
|||
morgen ook in Paris
Eens kijken of er nog genoeg voorraad is...... Iemand die nog een update heeft over vandaag? |
|
|||
|
|||
Gister avond was er nog genoeg ;- )
Alhoewel er gedurende de hele dag een rij staat.. |
|
||||
|
||||
Waar zit nou ook alweer precies de ingang van de apple store Louvre?
Zit er een trap bij die glazen pyramide ofzo?
|
|||
|
|||
Met je rug naar die glazen pyramide gaan staan, dan zie je die mini-arc de triomph, daarheen lopen en dan ong 50 meter daarvoor gaat een trap naar beneden.Veel plezier daar!
|
|
|||
|
|||
Toevallig moet ik binnenkort in Parijs zijn (op doorreis). Ik heb geen iPhone. Wel een t-mobile relax abonnement. Als ik het goed begrijp kan ik zo'n unlocked iPhone 4 kopen, alleen heb ik dan een microsim nodig. Kan ik zo'n kaartje gewoon bij t-mobile krijgen of omruilen? Of moet ik hem zelf gaan knippen. En als dat is gelukt en ik stop hem in de iPhone 4: doet ie het dan zoals andere niet geunlockte toestellen het doen, of zijn er verschillen en moet ik nog meer handelingen verrichten? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
|
|