iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Ik was er aan het eind van de middag (Louvre) en ze hadden nog heel wat 32GB toestellen hoor! Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ben gisteren ook geweest, de louvre en opera. Het was geen probleem, ik heb er ook gewoon 4 meegekregen twee bij de louvre en twee bij de opera. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja hoor,
je kan ze gewoon acitveren en uittesten bij de louvre |
|
|||
|
|||
Oke kan niet wachten totdat ik naar parijs ga
|
|
|||
|
|||
Iemand uit brabant die 1 deze dagen nog gaat?? (noord-brabant bedoel ik )
|
|
|||
|
|||
oh ja, wat betalen betreft.
je kunt, uiteraard, contant betalen. ook kan je met creditcard betalen. pinnen kan je niet met elke bank. ik heb rabo en die deed het (helaas) niet. ing en postbank schijnen het wel te doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij deed abn/fortis en ing het gewoon. |
|
|||
|
|||
Voor de jongens die er zijn geweest.
Een paar vragen Hoeveel mag je er meenemen, wordt je naam geregisteerd ofzo, of zoals de site 2 per klant. Misschien plan ik ook een tripje? Wie heeft er zin om mee te gaan !!!! |
|
|||
|
|||
je kan vrijdag meerijden waiho, vertrekken vroeg vanuit de bilt. brandstof kosten delen we uiterraard netjes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wou al eerder gaan, jij kan ook met mij meerijden hoor. Citaat:
Rotterdam !! Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-08-10 om 14:08. Reden: volgende keer graag de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
heb helaas niet eerder tijd als vrijdag.
|
|
|||
|
|||
Je mag er twee per klant. en je naam werd tenminste bij mij niet geregistreerd. je kan hoppen tussen de opera en louvre
Laatst gewijzigd door spiekry; 08-08-10 om 14:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waiho, Misschien ga ik wel met me mee. Vragen aan de medeforummers, Word je geregisteerd bij je aankoop..., zo niet mag je er meer dan 2 meenemen. Bruce Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-08-10 om 14:07. Reden: volgende keer graag de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Groet Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-08-10 om 14:14. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Toen ik aankwam was er 1 iemand voor me en was het heel rustig. Alleen nog geen 5 minuten later stond er weer een hele rij ! Gaat alleen wel snel, dus wees niet bang dat je heel lang moet wachten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
|
|