iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door k1978 Media markt antwerpen heeft dinsdag weer is stuk dichter bij... Weet je dat zeker, want sommige hebben een email gekregen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb ze gebeld... En verwachten dinsdag nieuwe levering. Dus wel even bellen dinsdag ochtend
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt dan zal ik dinsdag even bellen.
|
|
|||
|
|||
zou als ik jou was ook morgen ochtend even bellen ... Wie weet....
|
|
|||
|
|||
Ik ben morgen weer terug van vakantie en heb vanwege de aanschaf van een 32gb nog een 16gb iPhone over. Simlockvrij, gesealed en met factuur. PM/mail voor details.
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag in het Louvre geweest, geen voorraad. 'Volgende week' heb ik te horen gekregen!
|
||||
|
||||
zal nu wel een stuk rustiger zijn in de Apple shop
Ik gok op woensdag of donderdag dat ze hebben, pure gok hoor, geen idee waar ik het op basseer |
|
|||
|
|||
Ze krijgen meestal dinsdag voorraad binnen.. Das hun leverdag en woensdag worden ze verkocht.. Dat is alleen de leverdag dat kunnen ook accessoires zijn of ipads..
|
|
||||
|
||||
ok, wie gaat er morgen bellen jongens?
|
|
|||
|
|||
Morgen ochtend 05:00 spring ik in de wagen met goede hoop op 3 keer is scheepsrecht.
ondertussen 2 keer voor niets gereden, mag lijden dat ze er nu zijn...... |
|
||||
|
||||
dit meen je toch niet he
je gaat toch eerst wel ff bellen je bent toch niet wijs om zomaar op de gok daarheen te rijden zonder dat je zeker weet dat ze ieder geval binnen zijn gekomen |
|
|||
|
|||
weet je dan wel of ze vandaag binne zijn gekome?
|
|
||||
|
||||
Vind het ook nogal een gewaagde actie...
geen haar op me hoofd die denkt om erheen te gaan zonder de zekerheid dat ze er zijn... zeker niet als ik er al 2 keer voor nix ben geweest... |
|
|||
|
|||
vandaag om 12:37 het volgende mailtje ontvangen uit parijs.
Hi, We are currently out of stock of all iphone 4 models and I cannot tell you when we will have them in stock unfortunately. We are also unable to make product reservations. warm regards Apple Carrousel du Louvre 99 Rue de Rivoli 75001 Paris 01 43 16 78 00 Apple Store - Carrousel du Louvre succes he rollfix. Laatst gewijzigd door maddutchy; 16-08-10 om 13:55. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes ieder geval morgen maar geef je weinig kans |
|
|||
|
|||
was er vandaag eigenlijk nog iemand in parijs?
|
|
||||
|
||||
zal vast wel maar wat denk je te horen
Je had toch al mailtje gehad dat ze out of stock zijn Jij bent trouwens ook wel een pechvogel he weken zit je hier op het forum, heb je eindelijk je pa zo gek gekregen om te gaan rijden, hoor je 1 dag van te voren dat ze leeg zijn Echt pech hebben is dat |
|
|||
|
|||
ja was gewoon nieuwschierig of er iemand nog daar was toevallig ff horen of die misschien meer info heeft gehad.....via email en belle is het toch anders dan face 2 face contact.
ja ach pech wat is pech.....wat wel balend is is dat ik nu nog niks aan m,n nieuwe abbo heb omdat daar al een micro sim voor ligt hier,maar ik verwacht dat het niet lang duurt en dat ik dan die kant op kan |
|
|||
|
|||
Net even gebeld met Opera.
Telefoons zijn niet op voorraad en niet verwacht tot in de loop van volgende week. Toch mn trip maar gecancelled. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopen dat in een week tijd de voorraad aanscherpt, dan volgende week maar weer een keer proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|