iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn die apple stores open dan op zondag zie al paar mensen zeggen dat ze blij zijn dat ze er zondag ook zijn maar dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn die apple stores open dan op zondag zie al paar mensen zeggen dat ze blij zijn dat ze er zondag ook zijn maar dan is er toch helemaal niks open....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hehe thanks....
Maar ja als ze er zaterdag niet zijn.. Komen ze zeker ook niet zondag das zeker niemand levert op zondag |
|
||||
|
||||
gister verstuurd door apple, vandaag bij BL en gelijk in de suite... en gelijk verzonden...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan eens naar Opera gegaan en zelfde verhaal, laatste 4 dagen veel stock maar nu alles op in 2u. Reserveren kon niet, moest altijd bellen maar ik ga niet nog eens 600km rijden voor niets. Mss iets te maken met FW 4.0.2 dat Apple eerst alles wil updaten voor ze verkopen ?? |
|
||||
|
||||
ben al bijna 2 weken aan het wachten op versturen van uk
vorige keer werd die binnen een week verstuurd en week later in huis nu 2 op cc van vriendin besteld maar die laten wat langer op zich wachten, terwijl bl wel een stuk sneller met verwerken is |
|
|||
|
|||
vreemd dat ze ook niet kunnen zeggen wat de kans is op levering voor morgen of zaterdag... Zal wel niks komen meer dit weekend
|
|
|||
|
|||
T'is dat, moesten ze gezegd hebben morgen krijgen we er ging ik wel nachtje blijven maar dat doe ik niet als ik geen garanties heb
|
|
|||
|
|||
Via vriend ter plaatste gehoorddat pas halverwege volgende week weer 32 GB beschikbaar is 16 vanaf zo rond dindsdag in hele magere getallen !!! Heeft met manager gesproken en zei dat ze misschien zullen terugkomen op reservaties ....
Betekent dit dat de voorraden al weer op zijn en dat het weer in mijn geval 3 weken wachten wordt op een 32 GB .... |
|
||||
|
||||
hmm, dan heb je best kans dat de prijzen wel weer wat zullen gaan stijgen.
Had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze nu wel gewoon stock zouden aanhouden En de echte fans die hebben er nu natuurlijk wel al lang eentje |
|
|||
|
|||
Jongens, het heeft dus geen zin om morgen naar Parijs te rijden ?
|
|
|||
|
|||
echt heel zuur. en ik hoopte zo dat joeri gister een geintje maakte en dat het niet waar was.maar helaas........ echt heel zuur. microsim ligt hier al. nu maar ff tijdje met oude nokia doen. heb al besproken met spiekry dat we elke dag belle en zodra er gezegd wordt er is stock springe we in de auto.
|
|
|||
|
|||
meenemen is best.......(geld voor iedereen) ma wel voorraf betalen en kleine vergoeding voor de kosten(afhankelijk van hoeveel ik er mee moet nemen is die brandstof vergoeding natuurlijk variabel)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vooraf betalen zal wat moeilijk gaan want ik woon in Belgie maar je krijgt het uiteraard cash bij afhaling |
|
|||
|
|||
Echt zuur dit maja! Gelukkig had ik mijn bestelling uit de UK nog net niet gecanceld. Dra zou er een meenemen maar helaas pindakaas! Nu maar weer afwachten hoe het loopt..
|
|
|||
|
|||
Net Louvre aan de tel gehad... ze doen niet aan reserveringen omdat ze in de loop van volgende week geen schaarste verwachten.
|
|
||||
|
||||
toch jammer hoor
vond de 3 keer met Kleine Jan toch wel mooi avontuur heb nu al zin in de Iphone5 |
|
|||
|
|||
Ben nu in Parijs, vandaag langs beide shops geweest, en slechts 1 verkoper vertelde dat er morgen misschien weer voorraad was... Niet echt aannemelijk. Maar omdat ik hier toch ben, ga ik zeker kijken! Jullie horen het...
|
|
||||
|
||||
echt bizar hoe snel dat gegaan moet zijn
toen we vorige daar waren, hadden ze echt meer dan genoeg |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb mezelf in ieder geval voor deze week een joker gegeven,en zodra er bericht komt uit parijs dat ze weer aanwezig zijn dan ga ik die kant uit. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
|
|