iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo das mazzel, maar wat voor adres geef je dan op in Frankrijk, of kan je hem ook ophalen in de apple store?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo das mazzel, maar wat voor adres geef je dan op in Frankrijk, of kan je hem ook ophalen in de apple store?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zit voor m'n werk wekelijks in Parijs
|
|
|||
|
|||
Hoeveel tijd zat er tussen het bestellen en de bevestiging?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag over het kopen van een Iphone4 op het vliegveld Paris Charles du Gaulle
Mijn vlucht heen vertrekt van Amsterdam via Parijs naar Casablanca (marokko) op 6 juli en ik zou graag op de terugweg, op 30 juli, ook weer via Parijs, een Iphone4 kopen. Heeft iemand enig idee of dat mogelijk is en of ik m dan ook van te voren moet reserveren en waar? Alvast hartelijk bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand al een bevestiging dat zijn/haar order klaar is gemaakt voor verzending? (Dit voor de mensen die hem in Frankrijk laten bezorgen en niet in de UK)
|
|
|||
|
|||
net 2 iphones besteld @ apple.fr Levering volgens status scherm rond 5 juli, verzending nog steeds op 2 juli. ben benieuwd!
Overigens: status is ook gewoon via de apple.nl site te volgen. voor wie geen frans kan. |
|
|||
|
|||
Ik ongeveer 24 uur geleden besteld via Apple.fr en nog altijd geen bevestiging.
|
|
|||
|
|||
bij mij ook nog geen bevestiging... we zien wel!
|
|
|||
|
|||
Mijn bestelstatus is nog steeds:
Nog niet verzonden Verwachte verzenddatum: Delivers on June 24th |
|
|||
|
|||
@Maarten22
idem dito bij mij. Afwachten of dit de komende dagen verandert in 'klaar voor verzending' |
|
|||
|
|||
bevestiging net binnen van apple.fr
|
|
|||
|
|||
wat hebben ze bevestigd?
|
|
|||
|
|||
Dat er een bevestiging gestuurd is
|
|
|||
|
|||
Is er iemand met een frans adres,, waar ik hem kan laten afleveren. Ik haal hem eventueel zelf wel op.
|
|
|||
|
|||
Wellicht een vraag die al lang is behandeld, maar zo niet dan kan hij wel eens relevant zijn;
Worden de pakketten op naam bezorgd, dus met andere woorden kunnen al die kennissen en familieleden van mensen die een Frans adres hebben opgegeven die pakketjes überhaupt wel aannemen? Ik hoop natuurlijk voor iedereen van wel... |
|
|||
|
|||
heb familienaam van Franse bestemmeling mee ingevuld, dus geen probleem volgens mij.
|
|
|||
|
|||
Iedereen kan die pakketjes aannemen. Moet waarschijnlijk voor getekend worden maar er word niet naar gekeken wie er tekent.
|
|
|||
|
|||
Je kon idd gewoon bij het afleveradres een apparte naam opgeven. Daar dus de naam van de persoon/familie die het pakje aanneemt en niks aan de hand lijkt me zo
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|