iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Nogmaals, het is hier niet toegestaan te vragen of iemand een iPhone over heeft of een iPhone hier aan te bieden. Daarvoor kan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Indien er nog een Belg meewil rijden met mij naar Parijs vanavond, let me know! Ik stop nog in Gent;-)
|
|
|||
|
|||
Ook al heb ik geen reservering in frankrijk (Ik verwacht mijn iPhone ui de uk over een week of 3 a 4), wens ik toch iedereen veel plezier met de trip heen en terug (met de iPhone )!
|
|
||||
|
||||
Iemand enig idee of de iPhone in Frankrijk straks (over week of 6-7) ook bij andere winkels los te koop zal zijn, of moet je altijd naar Parijs of Montpellier?
|
|
|||
|
|||
Vriend van me was gisteren bij apple in Montpellier en zij vertelden hem dat zij geen iPhones buiten de reserveringen om zullen hebben.
Geld dit dan alleen voor Parijs? |
|
|||
|
|||
Wie wil er nog mee met mij? Ik ben ook nog op zoek naar iemand
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp zijn er in Frankrijk maar 2 Apple stores (Parijs en Montpellier)
Weet er iemand of ik ergens in Lille de iphone 4 los simlockvrij kopen? Is er daar een Fnac of bij SFR winkels of zo? Verkoopt SFR ze (ook) simlockvrij? Hoe groot is de kans dat ik morgen in Lille een iphone 4 aan de haak kan slaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Motiveer je antwoord?
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad...:$
|
|
|||
|
|||
Mij werd aangeraden door Apple om naar Orange of sfr te gaan.
Nu is alleen de vraag: zijn deze simlock vrij? Lijkt me sterk aangezien ze bij de providers worden verkocht, maar wat is het nut om als winkel een gelockte losse iphone te verkopen? Anyway, ik verwacht die van mij uit de uk over 3 weken, maar ben toch erg benieuwd... |
|
|||
|
|||
Wij gaan binnen 15 minuten vertrekken!
Next stop: London,regent street. Tot vrijdag |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo wij zijn inmiddels in het (geweldige kuch kuch) hotel aangekomen.
Nu ff een kort nachtje er door knallen en morgen om 08:00 bij de AppleStore. |
|
|||
|
|||
Hey ben je uit NL? Zou je als het mogelijk is een Originele Apple bumper Zwart voor mij mee kunnen nemen? Ik maak het geld direct naar je rekening over en kom het ophalen of kan je het ook versturen?
|
|
|||
|
|||
Nog 2,5 uur en nu al een mega rij in Parijs...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep er is 1 lange rij en alles door elkaar....
|
|
|||
|
|||
Buiten of binnen ook nog? Sta nu in een rij buiten die me erg mee valt.
|
|
|||
|
|||
Nu binnen in de rij. Ben je er niet bij. Check dan me twitter.
/donstil |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
|
|