iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ron73 Dit ziet er niet erg positief uit Grote problemen bij nieuwe iPhone - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die problemen klinken zo niet goed. Hoop dat ik er bij de mijne allemaal geen last van heb.
Naja, was toch al van plan een bumper erbij te halen icm een invisible shield, dus maar even kijken of ik er dan ook problemen mee heb. |
|
|||
|
|||
Ik ga zo rijden dus als er iemand mee wiult rijden met een reservering kan die meerijden.
Ik vertrek zo uit scheveningen. |
|
|||
|
|||
ik ga mijn bestelling van 2 juli maar annuleren. Ontvangst problemen !!! die kan je niet software matig verhelpen Apple !!.
Dit slaat natuurlijk nergens op !! |
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of de batch van bijvoorbeeld 14 juli anders zal zijn kwa problemen.
Als ik geen duidelijk antwoor dheb eind van de maand ga ik cancellen. Heb weinig zin om hem terug te sturen naar het buitenland... |
|
|||
|
|||
Toevallig iemand die in Parijs is en mijn reservatie kan ophalen?
Ik heb een 32 gb en een 16 gb gereserveerd staan. De 32gb houd ik liefst zelf, maar de 16 mag iemand overnemen, als hij die vandaag nog kan gaan ophalen... Wegens omstandigheden ben ik zelf niet in Parijs geraakt vandaag.. Laat iets weten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die een gebruikerservaring kan vermelden? Ben erg benieuwd of de ontvangst echt zo slecht is wanneer je de iPhone in de hand hebt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukkig ben ik rechtshandig en moet daarbij maar hopen dat de bumper het een beetje voorkomt. Even over de bumper, zal die in bv Duitsland al te koop zijn? Wil hem zsm zodat ik die direct om de telefoon heen kan doen als ie binnen is (ja, stom geweest om hem niet meteen mee te bestellen.) |
|
|||
|
|||
Nou ik ben bijna weet thuis.
Het knippen in me sim kan zo gaan beginnen. Net de iPhone bij de Mac al ff uitgepakt en hij ziet er echt geweldig uit zeg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil eigenlijk nu gaan rijden naar parijs en dan op de gok in de rij gaan staan (dus er al wel vannacht gaan staan) en dan gokken op de iphone reserveringen die vandaag niet zijn opgehaald.
Kan iemand die op dit moment in Parijs zit mij vertellen hoelang de rij nu is en of er nog steeds voorraad is? Zijn ze alleen bij de 2 apple store's in parijs te koop? of ook bij fnac's of SFR's? Als iemand hier antwoorden op heeft heel graag! Of evt. iemand die al in de rij staat?? hehe en voor 50 euro mij in laat schuiven Thanks voor de antwoorden alvast! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
|
|