iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar sta je? Sta nu voor de autogrill binnen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar sta je? Sta nu voor de autogrill binnen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik sta voor de appelstore binnen. Nog 50man voor me.
We staan in de rij voor reserveringen. Sta jij te wachten op je broodje bij de autogrill |
|
|||
|
|||
Yeahhhhhhh op weg terug met iPhone!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Ik ben zo jaloers op jullieeeee
damnnn jammer dat ik vandaag moest werken!! |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk op de reservering van iemand anders mee te nemen?
Gr Gil |
|
|||
|
|||
in apple store staat bij verzending: 'wordt bezorgd'
bij ups traceren staat dan weer: 'in transit'..... edit: ondertussen bij ups volgende gegevens te zien: MARSEILLE, FR 24/06/2010 6:44 WORDT AFGELEVERD Laatst gewijzigd door Jerry Homes; 24-06-10 om 10:55. |
|
|||
|
|||
Mensen gaan hotel boeken om de volgende dag vroeg in de rij te kunnen staan. Het is maar een telefoon hoor geen technologie om een ziekte te overwinnen.
|
|||
|
|||
Ze hadden wat mij betreft de kosten van verzending mogen besparen... Had hem wel gratis opgehaald bij het startpunt van het -pakketje haha
NL 23/06/2010 8:05 BILLING INFORMATION RECEIVED |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ik heb even een vraag kan je nou gewoon naar Frankrijk ( parijs ) rijden en een Iphone ophalen zonder problemen ? Ik heb geen resevering gedaan. Hoop dat het mogelijk zou hem erg graag willen hebben Alvast bedankt voor reacties |
|
|||
|
|||
reken maar dat het wel even enkele maanden kan duren.
|
|
|||
|
|||
Ik wil dus straks gaan rijden vanuit Scheveningen. Ik zou graag willen weten of ik een reservering van een ander mee zou krijgen en of dan een kopie van diegene zijn i.d. goed genoeg is
Gr Gilbert |
|
|||
|
|||
Wat een drukte in Parijs! Apple Deelt gelukkig gratis koffie/water en croissantjes uit, maakt het wachten al wat beter!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoe groot schatten jullie de kans dat je daar een losse iphone kan kopen ? Zonder reservering ?
Anders stap ik nu ook in de auto ! |
|
|||
|
|||
als er nog iemand gaat rijden pm me, wil wel mee
|
|
|||
|
|||
Zijn geloof ik 100 man security om ons allen als varkens naar de slachtbank.... Euhh, iPhone 4 te brengen. Sta trouwens naast Jasperman in het laatste stukje zigzag voor de ingang. Overigens voor mensen die nu nog uit NL of BE willen vertrekken en geen reservering hebben. Forget it, er staat nu een rij van 6u voor zonder res. En 4u met reservering.
|
|
|||
|
|||
Dit ziet er niet erg positief uit
Grote problemen bij nieuwe iPhone - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Mobiel] |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja idd misschien toch maar beter even afwachten dan |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
|
|