iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) tjaa wat is goedkoop ik vond die ritjes naar Parijs wel wat hebben Ik reed gratis dus het kostte me alleen die 30 euro tol ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
tjaa wat is goedkoop
ik vond die ritjes naar Parijs wel wat hebben Ik reed gratis dus het kostte me alleen die 30 euro tol en parkeergeld En ik geloof ook niet dat je er mee weg komt als je met 20 Iphones in je tas bij de douane staat |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry voor deze frustratie, maar ik baal gewoon. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is Londen wel voorraad alleen vraag ik me af hoe je dat het beste aanpakt
100 euro ben je sowieso al kwijt aan ticket daarnaast moet je als ik de verhalen mag geloven vroeg in de rij staan dus ben je ook al min of meer verplicht een hotel te boeken mij iets te veel moeite na mijn tripjes naar Parijs die ik in 12 uur op en neer deed |
|
|||
|
|||
Citaat:
DAt vraag ik me ook af, Ik denk met auto de trein in. Odf gewoon een leuk weekend/dagje van maken. Het kan wel in 1 dag, ik las ergens iin een andere topic dat diegene het ook in een dag had gedaan.)5;00 uur weg en 22;00 uur weer thuis of zo. |
|
||||
|
||||
ik houd het maar gewoon op bestellen in de UK
volgens mij stuk goedkoper en makkelijker |
|
|||
|
|||
Ja via borderlinx een stuk minder hoofdpijn , alleen het duurt wat langer jammer genoeg.
|
|
|||
|
|||
bovendien mag je in londen met de auto niet in
|
|
||||
|
||||
ja ik hoor het al
ff op en neer daar begin ik echt niet aan Wat dat beterft was Parijs echt een prima optie jammer dat ze daar niet hebben opgelet met de les stockmanagement |
|
|||
|
|||
Iemand informatie over de beschikbaarheid van de iPhone4 in Nice (nieuwe Apple store)?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog updates over de stock in Parijs?
|
|||
|
|||
ik heb maar gewoon Marktplaats afgestruind en heb er nu 2...
De nieuwe stock in Frankrijk heeft denk ik wel de nieuwe firmware 4.0.2, die is nog niet te jailbreaken volgens mij...Dus als mensen nog naar Parijs gaan om een Iphone te halen, is dat misschien ook nog een overdenking waard. Het enige voordeel is dan nog dat hij simlockvrij is... Hoewel er volgens mij volgende week een 4.1 update komt, en daaropvolgend hopelijk ook een JB. |
|
|||
|
|||
Bij een thread over het kopen in USA wordt gesproken over Borderlinx om je iPhone te laten versturen naar NL.
Bestaat er op zoiets voor Frankrijk? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heb je al afkick verschijnselen Spiekry?
jij bent toch ook paar keer op en neer geweest? |
|
|||
|
|||
Ha ha foutje hoor.Je weet wat ik bedoel of niet voltreffer? Oude Hagenees.
Laatst gewijzigd door chacho; 03-09-10 om 01:23. |
|
|||
|
|||
Nog een keer dan jazeker ik zou zo weer gaan jij? Ik denk dat het nu wel over is, niet dat er geen vraag meer naar is ofzo. Maar gewoon het is te vermoeiend, ik heb hier ook nog een zwangere vrouw enzo,afijn je Kent het wel. ik krijg het dus nog druk straks ik ben nu al aan het klussen. Zou jij gaan dan als je wist dat er morgen stock zou zijn?of heb jij ook hoogzwangere vrouw thuis zitten
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja die voltrefferVick weet ze wel te raken |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|