iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door feddomw Ik heb in Frankrijk gewoond en kan nog wel aan een Frans Leveringsadres komen. Dus gewoon via Apple Frankrijk webstore ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus zonder het transport van FR naar NL? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
3-4 weken schat ik. Ze hadden overigens eerst zelf een levertijd van 5-6 weken opgegeven, maar plotseling werd er uitgeleverd. Transport FR-NL is 48uur trouwens, dat stelt niets voor.
OOK LEUK: ik kan aan de track/trace info van Apple zien dat de iPhone vanuit Eindhoven is verzonden naar Frankrijk. Die dingen liggen gewoon hier in NL allemaal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoorde van een vriend dat het ook eens gelukt is om bij de aanvullende adresgegevens (op de FR site) zoveel in te vullen dat het voor de Nederlandse verzenders duidelijk was dat het pakketje niet naar FR, maar naar NL moest. Het werd toen direct naar het NL adres verstuurd. Dat lijkt mij echter best eng wegens het grote bedrag waar het om gaat. Ik heb nu overigens ook een FR bezorgadres geregeld en ga zo op 'bestellen' (Commander) drukken. APPLE, HERE COMES THE ORDER Laatst gewijzigd door RunningArchie; 08-09-10 om 18:04. |
|
|||
|
|||
Vandaag tussen de middag even bij L'Opéra naar binnen gelopen. (mijn werk zit daar op 3 min. loopafstand vandaan) Die vent gaf aan dat ze heel soms enkele exemplaren binnen krijgen. Ik loop er iedere dag tussen de middag langs, en hij gaf aan dat er voorraad is zodra ik een lange rij zie staan
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch jammer hoor, vond die reisjes wel wat hebben Kan niet wachten tot de Iphone5 uitkomt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu nog niemand iets uit Parijs kunnen ophalen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen vrijdag in Montpellier twee stuks gekocht. Waren volgens de verkoper de laatste twee. Ik was er twee weken ervoor nog voor de gele vlekken op de telefoon van mijn vrouw. Ze vroegen niet naar een bon of doos. Er werd alleen met serienummer gecheckt of hij op de server geregistreerd stond als "verkocht". Daarna kreeg ik gewoon een nieuwe mee, moest wel ff een formulier tekenen (op naam van mijn vrouw, ik hoefde niet te legitimeren) dat ze de oude hadden ingenomen en dat er een nieuwe was afgegeven. Apple Care (die ik van ebay had) werd ook netjes overgezet.
|
|
|||
|
|||
Als ik dit alles zo lees, heeft het dus geen zin om zomaar een apple store in Parijs binnen te stappen en zo'n iPhone 4 te willen kopen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die van mij staat in bestelling via Apple/FR en de verwachte leverdatum is 4 oktober (in FR)
Ik kan haast niet wachten. |
|
|||
|
|||
Niet de reacties waarop ik gehoopt had. Ik wil natuurlijk bevestigd zien dat ik zo maar een store binnen kan stappen en een iPhone kan scoren. ....zucht....des ondanks bedankt voor jullie antwoorden.
|
|
|||
|
|||
Ben vorige week langs geweest bij de Apple store Louvre in Parijs, het was reeds laat in de namiddag maar er lag nog steeds een mooi voorraadje iphones. Een werknemer
heeft hem zelfs geactiveerd met zijn eigen micro sim ! |
|
|||
|
|||
Hoe duur is een 16GB simlockvrij daar?
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Heb daar 629 euro voor betaald in Parijs
|
|
|||
|
|||
Voorraad Iphone in Parijs september
Weet iemand of de Iphone 4 op voorraad is in Parijs deze dagen?
Ik ben van plan om deze week naar parijs te gaan en de Iphone te kopen. Op het forum zie ik alleen oude voorraad berichten. Alvast bedankt voor de info! |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Afgelopen zaterdag 18-09 was ik in Parijs en bij beide applestores (Louvre en Opera) was er geen voorraad. Er werd mij verteld dat ze vandaag of misschien morgen een kleine voorraad zouden binnenkrijgen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|