iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) 1 per persoon geldt alleen voor buitenlanders of ook voor de Fransen zelf? ik weet niet of je dat had kunnen zien?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 per persoon geldt alleen voor buitenlanders of ook voor de Fransen zelf? ik weet niet of je dat had kunnen zien?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag bericht gekregen dat er een iPhone 4 16GB zwart klaar ligt in Mechelen (Belgie). Maar vermits ik mijn iPhone al heb opgehaald in Frankrijk, wil ik deze bestelling wel aan iemand anders doorgeven. Indien intresse mail me op bvancampenhout@gmail.com
Te laat. Bestelling is doorgegeven Laatst gewijzigd door Sourcerer106; 28-08-10 om 15:31. Reden: Bestelling is doorgegeven |
|
|||
|
|||
Fransen namen ook 1 toestel mee voor zover ik heb kunnen zien
|
|
||||
|
||||
nou dan is het ook niet meer echt de moeite om op en neer te gaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik denk dat die het over los toestel heeft
ben echt heen benieuwd hoe lang het duurt voordat die voorraden een beetje op peil zijn |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren een 32GB iPhone 4 gekocht in de Orange/France Telecom winkel in Lille, net over de grens met België. Was ruim voorradig voor de prijs van 729 euro.
Let wel, dit is mét simlock. Verwijderen van de simlock kost 76 euro of is gratis na 6 maanden. Mits je er een Orange sim bij koopt/ krijgt. De sim was gratis en mijn geval maar kost normaal 15 euro. De simlock wilde ik legaal verwijderen en dat kost dan blijkbaar 76 euro in de vorm van een herlaadbeurt van 75 euro + 25 euro gratis, dus 100 euro tegoed. Dan moet je met de resterende 24 euro 700 bellen vanuit FR @ 0,37 eurocent per minuut en die registreren dan je aanvraag en na 48 uur zou het dan in orde moeten zijn. Het is maar een tip indien je nergens anders een iPhone kunt vinden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door RunningArchie; 29-08-10 om 16:07. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nou vind het wel een hele hoop gedoe
dan had je net zo goed ff door kunnen rijden naar Parijs en een simlock vrije proberen op de kop te tikken |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Toch vind ik het een vreemde gang van zaken
In eerste instantie doen ze heel moeilijk met reserveringen, vervolgens gooien ze dat overboord en kan je er 20 meenemen om vervolgens ineens heel krampachtig te gaan doen met max 1 per persoon met een klein beetje voorraad per dag Hadden ze dat niet beter kunnen organiseren |
|
|||
|
|||
kom net uit Parijs en heb het zowel zaterdag als zondag geprobeerd bij beide Apple stores maar de iPhone's zijn niet voorradig! Super balen maar wel leuk weekend met lekker weer gehad uiteindelijk!
|
|
|||
|
|||
geen voorraad
kom net uit Parijs en heb het zowel zaterdag als zondag geprobeerd bij beide Apple stores maar de iPhone's zijn niet voorradig! Super balen maar wel leuk weekend met lekker weer gehad uiteindelijk!
|
|
||||
|
||||
Zo dat is zeker balen
Een Iphone 4 was toch mooi het de slagroom op het toetje zijn geweest |
|
|||
|
|||
Ja echt balen, gelukkig heb je een leuk weekend gehad
|
|
||||
|
||||
volgens mij is het wel afgelopen met de ritjes van hier naar Parijs speciaal voor de Iphone
|
|
|||
|
|||
Ik heb 804 euro betaald voor een iPhone 4 32GB + Orange microsim + 24 euro beltegoed. (Bij prepaid aankoop van 75 euro kreeg je er gratis 25 euro bij en de unlock heeft me 76 euro gekost, dat werd afgetrokken van het beltegoed)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
|
|