iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) zo vanaf Groningen ook nog dat is helemaal een eindje Geen idee hoor met die voorraad Had eigenlijk vorige week wel al verwacht...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
zo vanaf Groningen ook nog
dat is helemaal een eindje Geen idee hoor met die voorraad Had eigenlijk vorige week wel al verwacht |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
als ze er weer zijn misschien carpool afspraakje maken ??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iemand nog gebeld vandaag?
vandaag is wel mooie dag om voorraad binnen te krijgen |
|
|||
|
|||
Hoe zit dat met max 2 per credit card... betekend het dat ze een maand later kunnen zien dat er op een bepaald creditcardnummer al 2 toestellen zijn vergeven ?
|
|
||||
|
||||
nee dat is onzin, ik heb er al meerdere op mijn cc gekocht
gaat per account Hoe is het met de stock, ik hoorde een gerucht dat er vandaag geleverd is ;-) |
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die morgen gaan mocht er weer stock zijn, en heeft er nog iemand gebeld vandaag?
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk heeft de iPhone 4 van mijn vrouw een forse gele vlek op de onderste helft van het scherm
Gelukkig ben ik vanaf volgende week twee weken in de omgeving Montpellier. Heb net gebeld en voor maandag een afspraak gemaakt om om te ruilen Wilde zeker weten dat het omgeruild zou worden en niet dat het een reparatiezaak zou worden, anders lever ik het wel in Parijs in op de terugweg. |
|
|||
|
|||
Heb ik ook. Gelijk even omruilen in Parijs.
|
|
|||
|
|||
Ik had al wel het vermoeden dat ik bij een Apple Store kon ruilen, maar omdat ik via de Apple website had laten bezorgen bij kennissen in Parijs vreesde ik dat hij per post retour moest.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan hem gewoon in de winkel omruilen. Ik kon mijn toestel uit Parijs zelfs omruilen in Amerika maar het duurde een paar dagen voordat ze een unlocked toestel in huis zouden hebben.
|
|
|||
|
|||
Bij mij zit de vlek er nog steeds. Toestel is gekocht op launch day.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand gebeld met parijs vandaag?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik snap die hele Franse keuzenmenu's niet hehe
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
thanks, zal binnenkort is bellen, zit nu op werk nog
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
|
|