iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door loggie Vrijdag rond de middag en zaterdag weer even gevraagd niets bij Louvre. Wel bij de telefoonaanbieders in Parijs, maar dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zij konden helemaal niets zeggen over wanneer zij weer een voorraad verwachten, alleen maar vrragtekens.
|
|
||||
|
||||
Daar word je ook een beetje moedeloos van!
Waardeloos dat je de iPhone nergens kunt aanvragen en meteen kunt meenemen.... Geven ze het wel een kans dat ze volgend weekend weer op vootraad zijn of wordt dat sowieso uitgesloten? |
|
|||
|
|||
Vliegtickets liggen al klaar, nu nog wachten tot ze weer voorraad binnenkrijgen!
|
|
||||
|
||||
Vliegtickets???
Pak je voor dat kippe eindje het vliegtuig? Denk dat de auto nog sneller is met al die tijd dat je aan het inchecken etc bent |
|
|||
|
|||
Met de auto ongeveer 5 uur. Vliegend ben ik in 3 uur in de apple store in Parijs. Daarnaast is het nog goedkoper ook.
|
|
||||
|
||||
Nou dat denk ik niet
Teneerste moet je al minimaal een uur van te voren op het vliegveld zijn. Daarnaast moet je nog naar het vliegveld, van het vliegveld naar de Apple store. Denk dat je net zo lang onderweg bent. En goedkoper? Wat betaal je voor een ticket dan |
|
|||
|
|||
Met de trein ben je er in 2,5 uur (vanaf Rotterdam) en dan ben je minder kwijt dan benzine, als je over een maandje gaat kun je al voor 70 Euro, nu nog een stuk duurder.
|
|
|||
|
|||
liften is gratiezzz
|
|
|||
|
|||
Nou dat denk is dus wel.
Moet uiterlijk 10 minuten voordat de vlucht vertrekt bij de gate zijn. Douane kan nog wel is een rij staan dus ruim 30 minuten voordat de vlucht vertrekt op schiphol zijn. Je doet er een uur over om in Parijs te komen. Van het vliegveld naar de apple store is ook nog is max een uur. Ben je ruim 3 uur bezig. Kosten zijn 90 euro. Met de auto is het ongeveer 30 euro tol en 1000 km, 1:10 is 150 euro brandstof. |
|
|||
|
|||
Valt vies tegen. Vaak doe je er een stuk langer over. Trein mag nog lang niet overal volgas rijden.
|
|
||||
|
||||
waar koop jij je tickets dan om voor 90 euro incl toeslagen op en neer naar Parijs te vliegen
|
|
||||
|
||||
Voor de mensen die echt goedkoop willen reizen... voor 37 Eurootjes kun je ook met de bus naar Paris!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb net gebeld naar het Louvre en Opera. Geen stock Hopen deze week maar weten niets zeker pfff.
|
|
||||
|
||||
wel apart dat ze eerst 2 weken alles in de vrije verkoop gooien en vervolgens gewoon al bijna 2 weeken geen stock meer hebben
Hadden ze niet beter met reserveringen blijven werken |
|
||||
|
||||
Verdomme zeg, nog steeds geen iphone in parijs. M'n broertje is er nog tot de 30ste. Hij was er vanaf 4 augustus maar was er pas laat naartoe gegaan, de dag nadat ie uitverkocht was... Beter wordt ie deze week nog geleverd =(
|
||||
|
||||
Citaat:
zo zal nog wel even spannend worden dan zou wel zuur zijn als die weer weg is en ze zouden weer op voorraad komen |
|
|||
|
|||
lijkt me toch dat ze elk moment wel weer een voorraadje krijgen..zeker wel binnen een week lijkt me.
Heb zelf tijdje geleden wel gereden naar Parijs, vanaf Groningen. 70 euro heeft het me gekost voor Diesel..heen en terug. Tol iets van 28 euro totaal.. En dan de iPhone uiteraard nog...maar was de moeite waard..hehehe |
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
|
|