iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Donstil Ooh wat dan? Ik kon er weinig wijs uit. Edit: Het lijkt erop dat die hele pagina bedoelt is voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand in welke winkels dicht bij de grens van Belgie ( rond Menen ) simlockvrije toestellen zullen gaan verkopen vanaf overmorgen? Of kun je enkel een simlockvrij exemplaar verkrijgen via de apple store?
|
|
|||
|
|||
Als je een beetje gelezen had wist je dat ze alleen via de apple store verkocht worden in Frankrijk en Engeland.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben niet achterlijk staat tog ook apple stores in frankrijk en engeland. In frankrijk is dit Parijs en Montpellier. Dus als je dit als dichtbij definieerd ja het is dichtbij.
|
|
|||
|
|||
Jongens Donderdagmorgen ff allenmaal naar de Vara luisteren (radio2). Ze gaan mij bellen terwijl ik in de rij sta daaro.
Net pre-interview gehad. Erg leuk dat de media er zoveel tijd in steekt. Laatst gewijzigd door Donstil; 22-06-10 om 14:34. |
|
|||
|
|||
Als je vrienden of familie hebt net over de grens, kan je ze daar laten afleveren he.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
It's the final countdown............................ nog 39 uur..... |
|
|||
|
|||
sorry, zal het niet meer doen
|
|
|||
|
|||
Wiehoe! Heb m in de uk besteld en via apple.com lees ik nu prepared for shipment! (normaal uk adres, geen borderlinx)
|
|
|||
|
|||
zijn er mensen die van plan zijn met de auto naar parijs te gaan en eventueel nog plaats hebben?
woon zelf in eindhoven |
|
|||
|
|||
Ik zit echt nog te twijfelen of ik naar frankrijk ga.
Ik heb geen reservering en het is toch 500km. Misschien als er genoeg mensen meewillen en de kosten willen delen wil ik best rijden. ben van limburg belgie Ik had gepland om 's nachts te vertrekken zodat we zeker in parijs geparkeerd hebben voor ze daar wakker worden. Mensen interesse, ik moet ook nog verlof pakken op het werk dan. Hou rekening met alle kosten(diesel,tol,parking,iphone,...) |
|
|||
|
|||
Als er iemand nog reservering voor 2 in parijs heeft openstaan maar zelf niet kan. Ik haal ze wel voor je op en hou er dan 1 zelf en 1 voor jou( tegen koopkosten natuurlijk). PM me maar.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|