iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Gelukkig maar Maarten ... Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door maarten22 Iedereen kan die pakketjes aannemen. Moet waarschijnlijk voor getekend worden maar er word niet naar gekeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nog 84 uur....
|
|
|||
|
|||
Hallo kan iemand mij misschien stapsgewijs uitleggen hoe je in Frankrijk of de UK een iPhone kan bestellen om hem op te halen in een apple store. De enige mogelijkheid die ik elke keer krijg is om hem op te laten sturen naar een adres, maar reserveren in een store is tot nu toe mission impossibel. Je kunt alleen maar een one on one of een personal shopping afspraak maken maar krijgt dan niet de mogelijkheid om de iphone aan te vinken??
Ik hoop van jullie te horen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ok, thanks sorry had ik niet zo begrepen.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of je kan pinnen, creditcard en cash betalen in de store in parijs?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus niet met gewone bankkaart(pinnen voor de nederlanders)?
|
|
|||
|
|||
Creditcard idd. Ik heb al extra geld op me kaart gestort.
Hoop er nog wat extra te kunnen kopen (zal wel niet maargoed) |
|
|||
|
|||
ik betwijfel of je er ook kan pinnen, ik betaal altijd in parijs met de creditcard voor de zekerheid, of ik haal het cash af, sommige winkels kan je wel pinnen, maar dat is niet overal zo
|
|
|||
|
|||
Maar pinnen met een pinpas niet mogelijk?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ze zullen toch wel een extra voorraad hebben buiten de reserveringen om,, die gasten weten toch ook niet precies wat binnenkomt. (eraan denkend om do ochtend gewoon voor de deur van franse apple store te staan)
|
|
|||
|
|||
Denken jullie (gebaseerd op ervaringen uit het verleden) dat er vrijdag ochtend nog iPhones 4 te koop zijn in de stores? Dit doordat mensen hun reservering niet hebben opgehaald.
|
|
|||
|
|||
altijd mogelijk, maar dan zal je er heel vroeg moeten bij zijn. ik denk echter niet dat er opnieuw geleverd zal worden binnen de week...
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd hoe hoe gaat lopen, wie heeft zijn iPhone 4 wel op tijd, wie niet...
Nog een paar dagen wachten en dan weten we meer |
|
||||
|
||||
Nog maar 67 uur....
Laatst gewijzigd door neverbeclever; 21-06-10 om 13:55. |
|
|||
|
|||
heb hem net ook besteld, 7-8 juli wordt hij geleverd 32 gb versie zwart.
|
|
|||
|
|||
nog niemand (met levering 24/6) bericht gekregen dat zijn bestelling klaar is voor shipment?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
|
|