iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maxman stansted? Dan heb je wel heel veel mazzel eerst trein naar liverpoolstreet a 3 kwartier en dan nog 17 min ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
vertrek trein (Gatwick Express): 7:45 aankomst Victoria: 8:15 Underground naar Oxford Circus: 5 min Aaankomst Apple Store 8:30 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ook vanaf gatwick ga je dat niet halen. Misschien als je op Londen city airport vliegt maar anders ga je 45min na het landen echt niet in de Apple store staan.
|
|
||||
|
||||
Hmmm, ik ga 12 juli voor 2 weekjes vakantie naar Italië. Zou er eigenlijk dan minimaal 2 willen kopen daar. Is zeker te voeg , of niet ? En, als het niet te vroeg is, zou je dan van tevoren kunnen reserveren ?
En anders wordt het België, desnoods iets later, want dat is wel te doen op een dagje |
|
|||
|
|||
ik vertrek gewoon met de auto:
eerst vertrekken we naar dunquerke(frankrijk) woensdagnacht voor de oversteek met de ferry naar dover om 04.00 donderdagochtend. aankomst in dover om 05.00 UK time (2 uur varen maar tijdsverschil daar is 1 uur minder dan hier) dan met de auto verder naar londen regent street (1u45 minuten stond op mn tomtommetje) en rond 7.00 sta ik aan te schuiven voor m'n gereserveerde iphone4 hopelijk zijn we binnen in de apple store voormiddag nog, dan hebben we nog een hele namiddag (vertrekken terug om 22.00) om te shoppen in londen. een leuk dagje uit!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
aankomst Gatwick 7:15 aankomst Apple Store 8:30 das 1 uur en 15 minuten |
|
|||
|
|||
Als je er maar uiteindelijk komt haha daar gaat het om
@knuster Auto naar regentstreet altijd leuk. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gequote. 07:15>08:00 is toch echt 45min. |
|
|||
|
|||
Even Off topic..
Maar hoe bestel je een iPhone eigenlijk bij de apple store in Frankrijk..? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer zou je vertrekken? Ik kom zelf uit Antwerpen en heb wel interesse om mee te rijden? Kosten delen is natuurlijk geen probleem! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Uitstel levering
ATTENTIE:
Zie onderstaand bericht. Staat op www.nu.nl AMSTERDAM – Apple heeft de leveringsdatum van de voorbestellingen van de nieuwste iPhone twaalf dagen opgeschoven. De iPhone 4 zal in de Verenigde Staten nu pas op 14 juli geleverd worden. |
|
||||
|
||||
Je komt wel wat laat met je bericht, staat al van woensdag op de homepage:
Nieuwe iPhone 4-bestellingen in VS verschoven naar 14 juli - iPhone - iPhoneclub.nl En wat heeft dat met het Frankrijk topic te maken? |
|
|||
|
|||
Zou me zo kunnen voostellen, dat wanneer de levering in Amerika wordt verschoven, dit ook mogelijk ook gaat gebeuren in Frankrijk.
In ieder geval bedankt voor jouw vriendelijke reactie. . . . |
|
|||
|
|||
Daar nog eens bij dat Nu.nl de zaken erger maakt dan ze zijn. Nieuwe bestelling en reserveringen worden pas vanaf 14 juli geleverd.
Nog iets wat ik op tweakers.net las, en met dank aan de originele poster (Ibix): Citaat:
|
|
|||
|
|||
Op het werk kwamen er ook al mensen aan "hee je iPhone is verplaatst hè"
Fijn dat nu weer de waarheid op zijn site plaatst |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Donstil;466828]Via Apple
Ja dat snap ik dat dat daar moet.. Maar er staan 2 knoppen om de iphone te bestellen,, op aflevering of zoek een winkel.. en bij zoek een winkel staat er geen knop meer om de iphone te kopen op afhalen |
|
|||
|
|||
[QUOTE=davek;466942]
Citaat:
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
|
|