iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Een reservering is op naam en onoverdraadbaar, om een reservering te claimen heb je nodig: 1. de identiteitskaart nodig gekoppeld aan de iTunes account 2. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een reservering is op naam en onoverdraadbaar,
om een reservering te claimen heb je nodig: 1. de identiteitskaart nodig gekoppeld aan de iTunes account 2. de eigenaar van de identiteitskaart @Jerry: een bestelling is sowiso beter dan een reservering, een reservering is immers geen garantie op een telefoon |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De reservering staat niet op naam maar op emailadres/itunes account en wachtwoord. Goed dat je de boel scherp houdt in ieder geval! Merci Bien! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad niet netjes dit! Klopt wat Maarten zegt... zijn eerder ook genoeg mensen geweest die er stonden met hun reservering, die vervolgens te horen kregen dat er geen toestellen meer over waren. Heb het zelf voor m'n neus zien gebeuren!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met een beetje geluk kun je op de dag van de launch de toestellen bij je familie op kunt halen In de bevestigingsmail staat namelijk echt: Verwachte verzenddatum: Delivers on June 24th |
|
|||
|
|||
idd: 'delivers on June 24th'.
betekent dit dan eignelijk verzenddatum of leveringsdatum?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En je moest via de pc je bewijs uitprinten en dan meebrengen etc.... Tis dus te zien waar en hoe je reserveert zoveel is duidelijk . En er als de vroegste bij zijn kan nooit kwaad . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hieruit concludeer ik dat je reactie net beetje voorbarig is/was. Uitprinten is geen probleem en kan altijd de mail doorsturen naar de nu al geintresseerden. Straks op Marktplaats even kijken hoveel daar geboden wprdt en betaald voor de nieuwe 4, dan is € 150,- extra per stuk niet overdreven. 1 zelf houden en 1 verkopen en je heb je eigen nog voor een aardig prijsje. |
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook, ik probeer er ook 1 te reserveren, maar gaat niet. Heeft iemand een idee wat het trukje is en hoe hebben jullie het gedaan met het adres?
Hoor graag van jullie |
|
|||
|
|||
Waar kun je straks een iPhone 4 kopen in Frankrijk ?
Waar kun je straks nog meer in iPhone 4 kopen , dus in juli b.v. Zoals Mobistar in België , of Tim in Italië ?
|
|
|||
|
|||
komt inderdaad ook in Belgie en Italie, exacte datum is nog niet bekend geloof ik!
|
|
|||
|
|||
Weet iemand ook of je zonder reservering in de rij kan gaan staan als je bv ok 5 uur daar gaat staan..Hoor graag
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop eigenlijk op twee rijen. Eentje voor de mensen met een reservering en eentje voor de mensen zonder. Zag ik tijdens de iPad release in de states ook bij diverse applestores. |
|
|||
|
|||
Ze zijn bij Apple ook niet gek hoor. Je zal heus niet zonaar met een andere reservering een iPhone kunnen scoren.
|
|
||||
|
||||
Als die uitkomt in belgie...kan je die dan gewoon in de shop kopen neem ik aan...of moet dat ook allemaal online etc?
(zit nu al 3 dagen zonder iPhone...word gekkkkk) |
|
||||
|
||||
Denk dat je niet zomaar even naar een reseller of de Apple store hoeft te gaan zonder reservering, vraag is duidelijk veel groter dan het aanbod dus ik denk dat je dan teleurgesteld terug komt
|
|
|||
|
|||
Ook ik trek naar Parijs om m'n gereserveerde iPhone 4 af te halen, mogelijks kan er nog iemand meerijden(enkel Belgen tenzij er Nederlanders tot in Gent willen komen?)... Laat maar iets horen, en de kosten zijn erg laag!
Ik had nog een vraagje ivm de betaling. Kan ik deze ook cash doen? Of gaat het enkel via de VISA en bankkaart(pinpas)? |
|
||||
|
||||
Ik vlieg de 24e naar London, aankomst 7:15, beetje mazzel en ik sta om 8:00 voor de deur in Regent Street
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan heb je wel heel veel mazzel eerst trein naar liverpoolstreet a 3 kwartier en dan nog 17 min met underground. Ik ga ook nog een keer dus heb het uitgezocht |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
|
|