//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is niet meer mogelijk om er een op dit moment te bestellen.....

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 18-06-10, 19:03
davek davek is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X

Standaard

Het is niet meer mogelijk om er een op dit moment te bestellen..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Oud 18-06-10, 22:10
Cyzor Cyzor is offline
• iOS 4.0 Beta

Standaard

Mijn T-Mobile abonnement voor mijn iPhone 3G loopt net als vele andere binnenkort af. Ik ben vaak in Amsterdam en ook ik heb het voor de komende twee jaar wel even gehad met T-Mobile. Nu zit ik wat mogelijke opties in dit Google Spreadsheet onder elkaar te zetten. Als ik zo naar dat spreadsheet kijk vraag ik me af waarom iemand een simlockvrij toestel uit het buitenland zou willen halen. Zover ik zie is het uiteindelijk duurder met een veel minder abonnement dan als ik de simlockvrije iPhone 4 met abonnement bijvoorbeeld bij Phoneshop.nl zou bestellen.

Zie ik wat over het hoofd of is het bezitten van het toestel een maandje eerder belangrijker dan een uiteindelijk beter en goedkoper abonnement?
Oud 18-06-10, 22:19
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyzor Bekijk bericht
Zie ik wat over het hoofd of is het bezitten van het toestel een maandje eerder belangrijker dan een uiteindelijk beter en goedkoper abonnement?
Nou dat zowieso maar waarom iemand voor een los toestel gaat is natuurlijk niet echt ontopic.

(mijn abbo loopt onbeperkt door en is elke maand opzegbaar doordat ik heb na de eerste keer nooit heb verlengd. Daarom koop ik losse toestellen)
Oud 18-06-10, 22:21
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0

Standaard

Ik zie dat in Frankrijk de nieuwe op 2 juli weer geleverd kan worden, maar zie nergens de knop om hem te reserveren in een winkel, alleen maar online en anders als je een winkel uit kiest geeft hij alleen maar aan of je een afspraak wilt maken. Ik lees dat meer mensen hier niet uitkomen. Heeft iemand misschien een stap voor stap overzicht, want ik kom er niet uit (ik lij wel een dom blondje....haha)
Dank je wel
Oud 18-06-10, 22:27
Cyzor Cyzor is offline
• iOS 4.0 Beta

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donstil Bekijk bericht
Nou dat zowieso maar waarom iemand voor een los toestel gaat is natuurlijk niet echt ontopic.
Sorry, het was niet mijn bedoeling offtopic te gaan, bij een los toestel behoord ook een abonnement. Ik wil deze abonnementskosten ook meenemen in mijn overwegingen eventueel een iPhone in het buitenland te halen. Ik vroeg me dus eigelijk af welke abonnementen de mensen die een toestel in het buitenland gaan halen hebben of denken af te gaan sluiten.
Oud 18-06-10, 22:27
Fre87 Fre87 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpbouw Bekijk bericht
Ik zie dat in Frankrijk de nieuwe op 2 juli weer geleverd kan worden, maar zie nergens de knop om hem te reserveren in een winkel, alleen maar online en anders als je een winkel uit kiest geeft hij alleen maar aan of je een afspraak wilt maken. Ik lees dat meer mensen hier niet uitkomen. Heeft iemand misschien een stap voor stap overzicht, want ik kom er niet uit (ik lij wel een dom blondje....haha)
Dank je wel
Apple Store - Réserver et se déplacer
Oud 18-06-10, 22:35
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0

Standaard

Ok daar kom ik ook elke keer maar als ik dan doorklik kan ik alleen maar de optie one to one of personal shopping kiezen en vervolgens is er geen optie om een iphone te kiezen??
Oud 18-06-10, 22:45
Fre87 Fre87 is offline
• iOS 4.3

Standaard

Ik kan dan winkel kiezen, en daarna product. Bij iPhone staat er indisponible.

Citaat:
Ok daar kom ik ook elke keer maar als ik dan doorklik kan ik alleen maar de optie one to one of personal shopping kiezen en vervolgens is er geen optie om een iphone te kiezen??
Oud 18-06-10, 23:43
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0

Standaard

Dank je voor de link maar hoe kom je hier uit het homepage van Apple want hij is inderdaad niet beschikbaar en wil nu op de Uk site proberen maar kom niet op de subpagina
Oud 19-06-10, 00:46
Yargo Yargo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad

Standaard

Heeft er iemand een adres waarnaar ik kan versturen in Frankrijk dicht bij de Belgische grens? Ik zou graag de 32GB versie naar dit adres laten versturen, maar moet wel 100% zeker zijn dat het veilig is.

Grz
Wes
Oud 19-06-10, 00:53
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0

Standaard

Kan iemand mij aub vertellen hoe je vanaf de startpagina op de pagina:reserver et se deplacer kom, want ik ben al 2 uur aan het zoeken.

Ik heb deze link gekregen, maar kan niet uitvogelen hoe je op deze pagina komt vanaf de startpagina op de applesite. Als ik er 1 bestel via de site kan je hem alleen maar laten opsturen en als ik op de site van applestore ben kan je hem niet reserveren

http://reserve.apple.com/WebObjects/...=fr&country=FR

Home/Réserver et retirer/Choisir un Apple Store geeft de pagina aan onder aan de pagina???

Want ik wil proberen om er 1 te reserveren in London, vandaar

Laatst gewijzigd door jpbouw; 19-06-10 om 01:43.
Oud 19-06-10, 01:06
martap martap is offline
• iOS 4.0.1

Standaard

Die van mij een paar dagen geleden via de UK AppleStore besteld en laten bezorgen op mijn borderlinx adres. Bestelling is reeds geconfirmeerd. Neem aan dat het gewoon goed gaat. Levering 2 juli bij borderlinx en dan 2-3 dgn later bij mij thuis als ik het allemaal mag geloven.
Oud 19-06-10, 01:07
haajkoe5000 haajkoe5000 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3

Standaard

Citaat:
Kan iemand mij aub vertellen hoe je vanaf de startpagina op de pagina:reserver et se deplacer kom, want ik ben al 2 uur aan het zoeken
iPhone niet beschikbaar op dit moment staat er
Oud 19-06-10, 01:25
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martap Bekijk bericht
Die van mij een paar dagen geleden via de UK AppleStore besteld en laten bezorgen op mijn borderlinx adres. Bestelling is reeds geconfirmeerd. Neem aan dat het gewoon goed gaat. Levering 2 juli bij borderlinx en dan 2-3 dgn later bij mij thuis als ik het allemaal mag geloven.
Mag ik vragen wat je in totaal kwijt bent via Borderlinx?
Wordt dit dan ook verzekerd verstuurd?
Oud 19-06-10, 10:40
martap martap is offline
• iOS 4.0.1

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish Bekijk bericht
Mag ik vragen wat je in totaal kwijt bent via Borderlinx?
Wordt dit dan ook verzekerd verstuurd?
Ik ben gegaan voor de 32gb versie en de dock wat omgerekend uitkomt op 746,41 euro. Verzendkosten Borderlinx zijn 30,91 euro.

De zending is verzekerd maar voor een relatief verwaarloos bedrag, 100 USD. Zorgpuntje dus.

Laatst gewijzigd door martap; 19-06-10 om 10:57.
Oud 19-06-10, 10:46
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0

Standaard

Resrevreen lukt dus niet meer??

Dan maar anders en ga ik denk ik maar woensdagavond in de auto springen om richting Parijs te rijden om daar op tijd te zijn. Heeft iemand ervaring vanaf hoe laat je in de rij moet gaan staan als je geen reservering hebt. Is dat echt al om 4 uur of of later?

Ik hoor graag van jullie.
Oud 19-06-10, 11:01
• iOS 8.0
• 7.1.2

Standaard

Citaat:
Resrevreen lukt dus niet meer??

Dan maar anders en ga ik denk ik maar woensdagavond in de auto springen om richting Parijs te rijden om daar op tijd te zijn. Heeft iemand ervaring vanaf hoe laat je in de rij moet gaan staan als je geen reservering hebt. Is dat echt al om 4 uur of of later?

Ik hoor graag van jullie.
Ik ben bang dat je met lege handen terug komt...
Alle preorders zijn al weg, tot 2 Juli.
Waarom denk je dat ze nog wel gewoon winkelvoorraad zullen hebben?
Misschien heb ik het mis hoor, maar lijkt me dat ze gewoon uitverkocht zullen zijn tot de volgende levering.
Oud 19-06-10, 11:10
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0

Standaard

Ja dacht ik eerst ook maar eerder schrijft Jasperman dat hij gisteren de apple store in Parijs aan de telefoon heeft gehad en de dame vertelde dat er 2 rijen zullen zijn. 1 voor reserveringen en 1 om te kopen zonder reservering. Ik weet ook niet of er veel beschikbaar zijn voor 'non' reservering, vandaar dat ik benieuwd ben of iemand ervaring heeft toen de 3GS uitkwam??
Oud 19-06-10, 11:15
• iOS 8.0
• 7.1.2

Standaard

Citaat:
Ja dacht ik eerst ook maar eerder schrijft Jasperman dat hij gisteren de apple store in Parijs aan de telefoon heeft gehad en de dame vertelde dat er 2 rijen zullen zijn. 1 voor reserveringen en 1 om te kopen zonder reservering. Ik weet ook niet of er veel beschikbaar zijn voor 'non' reservering, vandaar dat ik benieuwd ben of iemand ervaring heeft toen de 3GS uitkwam??
Ok, dat wist ik niet.
Maar is de rij voor non reservering misschien voor mensen die de iPhone willen aanschaffen met een Abbo?
Zou mooi zijn als je er toch 1 kunt bemachtigen, kun je wel meteen je ervaringen posten hier op het forum!
M?ijn collega zit ook in Frankrijk vanaf maandag, en hij zou voor mij kijken of hij er 1 mee kan nemen, ben erg benieuwd!
Durf je het aan om op de gok te gaan?
Oud 19-06-10, 11:44
Duckwhisperer Duckwhisperer is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3

Standaard

Vraagje, aangezien ze juli in Frankrijk weer geleverd worden, worden ze dan ook al geleverd in andere winkels dan die 2 apple stores in Parijs & Montpellier?

Zou er dus een mogelijkheid zijn om ergens in Juli dicht tegen de grens een iPhone op de kop te tikken?
Reageren

Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten)

Regels voor berichten