iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Google Translate is your friend De mijne in ieder geval haha.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google Translate is your friend De mijne in ieder geval haha..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mochten er nog mensen zijn die naar Parijs willen gaan om de Iphone op te halen; Ik heb in Frankrijk gewoond en dus wel wat documenten met een Frans adres en spreek Frans. Mijn ouders bezitten bovendien een huis in Frankrijk dus eventueel kan ik die gegevens ook gebruiken mochten ze moeilijk gaan doen in de winkel.
Wat ik echter nog zoek is iemand die een "extra" Iphone 4 32gb (zwart) heeft gereserveerd aangezien ik te laat was. Wellicht kunnen we elkaar helpen |
|
|||
|
|||
Heb m ook via borderlinx besteld in de UK. Heb Borderlinx afgekort in het adres, wie weet dat dat helpt. Blijft even afwachten, heb overigens ook nog geen bevestigingsmail gehad.
|
|
|||
|
|||
Slecht nieuws; ik heb gebeld naar den uk voor de iphone 4 en ik kreeg volgende informatie mee; verzenden doen ze niet, belgen kunnen ze alleen kopen als ze daar iemand kennen maar aangezien ik er niemand ken kan ik er naar fluiten.
Je moet dus je identiteit tonen en woon je niet in den uk dan heb je pech. Je moet dus al effectief iemand kennen die in de uk woont en daar dan de iphone voor je bestelt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben benieuwd Want anders ga ik hem via die manier ook bestellen, jammer dat ie niet meteen in duitsland komt, daar heb ik wel een adres |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja kan zeker weten.. als ik een andere telefoon wil kopen in parijs of een koelkast of wat dan ook , dan hoef ik toch ook geen legitimatie te laten zien..? totale onzin als je het mij vraagt.. medewerkers van apple stores zijn gewoon beetje in de war van al die buitenlanders die een simlockvrije willen komen halen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ondertussen ben ik nog geen stap vooruit geraakt; ik vind bv ook geen nummer voor in frankrijk te bestellen of eerst eens info te vragen. |
|
|||
|
|||
Nee, werd ook niet gevraagd. Ik heb m'n naam genoemd, gezegd dat ik uit Nederland kom, via de site een iPhone had gereserveerd en gevraagd of ik die de 24e gewoon kon meekrijgen zonder UK identificatie. Antwoord was dat het geen probleem is.
Overigens ken ik wel mensen in de UK, maar dat doet er verder totaal niet toe. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de site die hier post is geweest hoor ik van meerderen zeggen ze deze cancellen zoals bij den ipad, das ook niet bepaald interessant te noemen. Iemand die iemand kent in de uk die zit op rozen zenne, laat deze er gewoon achter gaan en probleem is opgelost en je hebt je iphone de dag nadien ofzo of de dag zelf als je er zelf achter gaat. Duitsland komt ook de 24ste juni uit meende ik maar met simlock denk ik, heel jammer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen bij de bevestiging van reservering staat dit : iPhone 4 32 Go - Blanc Meer die dit hebben ? |
|
|||
|
|||
Wat ik me afvraag, hoe gaan ze de reserveringen checken? Op basis van je apple id?
|
|
|||
|
|||
"iemand" kennen uit de uk zegt natuurlijk helemaal niets. Apple heeft natuurlijk een bepaalde "air" waardoor de stores denken dat te kunnen maken. Dat kunnen ze wettenlijk alleen niet maar dat neemt niet weg dat ze aan de telefoon (das makkelijk natuurlijk) wel kunnen doen alsof.
|
|
|||
|
|||
Volgende vraag, hoe gaan jullie dat met je bestaande sim kaart doen aangezien de iPhone 4 een micro sim bevat.
|
|
||||
|
||||
Of je bestaande bijknippen of een bij je provider aanvragen (bij de mijne zijn ze vanaf eind deze maand verkrijgbaar).
|
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
|
|