//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Google Translate is your friend De mijne in ieder geval haha.....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 15-06-10, 17:00
Reynier Reynier is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Google Translate is your friend De mijne in ieder geval haha..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 15-06-10, 17:11
Gnobama Gnobama is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mausse Bekijk bericht
LEZEN!! ALL THREE CARRIErS......die gebruik je dus niet..
Caps lock stoek?

Maar dan nog, je moet hem de 24e ophalen, ik kom pas de 25e aan en apart houden doen ze hem niet.

Maar hij is besteld en laat hem netjes bij het hotel afleveren!
  #103  
Oud 15-06-10, 18:02
a-Paul-a a-Paul-a is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 29
Standaard

Mochten er nog mensen zijn die naar Parijs willen gaan om de Iphone op te halen; Ik heb in Frankrijk gewoond en dus wel wat documenten met een Frans adres en spreek Frans. Mijn ouders bezitten bovendien een huis in Frankrijk dus eventueel kan ik die gegevens ook gebruiken mochten ze moeilijk gaan doen in de winkel.

Wat ik echter nog zoek is iemand die een "extra" Iphone 4 32gb (zwart) heeft gereserveerd aangezien ik te laat was. Wellicht kunnen we elkaar helpen
  #104  
Oud 15-06-10, 18:05
punt83 punt83 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

Heb m ook via borderlinx besteld in de UK. Heb Borderlinx afgekort in het adres, wie weet dat dat helpt. Blijft even afwachten, heb overigens ook nog geen bevestigingsmail gehad.
  #105  
Oud 15-06-10, 18:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Slecht nieuws; ik heb gebeld naar den uk voor de iphone 4 en ik kreeg volgende informatie mee; verzenden doen ze niet, belgen kunnen ze alleen kopen als ze daar iemand kennen maar aangezien ik er niemand ken kan ik er naar fluiten.
Je moet dus je identiteit tonen en woon je niet in den uk dan heb je pech.
Je moet dus al effectief iemand kennen die in de uk woont en daar dan de iphone voor je bestelt.
  #106  
Oud 15-06-10, 18:26
MrGizMo MrGizMo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door punt83 Bekijk bericht
Heb m ook via borderlinx besteld in de UK. Heb Borderlinx afgekort in het adres, wie weet dat dat helpt. Blijft even afwachten, heb overigens ook nog geen bevestigingsmail gehad.

Ben benieuwd
Want anders ga ik hem via die manier ook bestellen, jammer dat ie niet meteen in duitsland komt, daar heb ik wel een adres
  #107  
Oud 15-06-10, 18:45
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Slecht nieuws; ik heb gebeld naar den uk voor de iphone 4 en ik kreeg volgende informatie mee; verzenden doen ze niet, belgen kunnen ze alleen kopen als ze daar iemand kennen maar aangezien ik er niemand ken kan ik er naar fluiten.
Je moet dus je identiteit tonen en woon je niet in den uk dan heb je pech.
Je moet dus al effectief iemand kennen die in de uk woont en daar dan de iphone voor je bestelt.
Onzin.. waarschijnlijk dachten ze dat je met abonnement bedoelde.. je hoeft je echt niet te legitimeren of 'iemand te kennen uit de UK' als je een simlockvrije iphone wil kopen hoor..
  #108  
Oud 15-06-10, 18:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Onzin.. waarschijnlijk dachten ze dat je met abonnement bedoelde.. je hoeft je echt niet te legitimeren of 'iemand te kennen uit de UK' als je een simlockvrije iphone wil kopen hoor..
Er is geen sprake geweest over een abo.
  #109  
Oud 15-06-10, 18:52
Canaria Canaria is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Slecht nieuws; ik heb gebeld naar den uk voor de iphone 4 en ik kreeg volgende informatie mee; verzenden doen ze niet, belgen kunnen ze alleen kopen als ze daar iemand kennen maar aangezien ik er niemand ken kan ik er naar fluiten.
Je moet dus je identiteit tonen en woon je niet in den uk dan heb je pech.
Je moet dus al effectief iemand kennen die in de uk woont en daar dan de iphone voor je bestelt.
Vreemd, ik heb ook gebeld, gezegd dat ik uit Nederland kom en de persoon die ik aan de lijn kreeg vertelde dat ik de gereserveerde iPhone gewoon kon ophalen.
  #110  
Oud 15-06-10, 18:54
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

ja kan zeker weten.. als ik een andere telefoon wil kopen in parijs of een koelkast of wat dan ook , dan hoef ik toch ook geen legitimatie te laten zien..? totale onzin als je het mij vraagt.. medewerkers van apple stores zijn gewoon beetje in de war van al die buitenlanders die een simlockvrije willen komen halen
  #111  
Oud 15-06-10, 18:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Canaria Bekijk bericht
Vreemd, ik heb ook gebeld, gezegd dat ik uit Nederland kom en de persoon die ik aan de lijn kreeg vertelde dat ik de gereserveerde iPhone gewoon kon ophalen.
ken je dan iemand uit de uk?
  #112  
Oud 15-06-10, 18:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
ja kan zeker weten.. als ik een andere telefoon wil kopen in parijs of een koelkast of wat dan ook , dan hoef ik toch ook geen legitimatie te laten zien..? totale onzin als je het mij vraagt.. medewerkers van apple stores zijn gewoon beetje in de war van al die buitenlanders die een simlockvrije willen komen halen
Een iphone is niet hetzelfde he, voor een koelkast is er geen wachtlijst, je vergelijkt appels met peren maar ik snap uw punt wel zenne .

Ondertussen ben ik nog geen stap vooruit geraakt; ik vind bv ook geen nummer voor in frankrijk te bestellen of eerst eens info te vragen.
  #113  
Oud 15-06-10, 18:59
Canaria Canaria is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
ken je dan iemand uit de uk?
Nee, werd ook niet gevraagd. Ik heb m'n naam genoemd, gezegd dat ik uit Nederland kom, via de site een iPhone had gereserveerd en gevraagd of ik die de 24e gewoon kon meekrijgen zonder UK identificatie. Antwoord was dat het geen probleem is.

Overigens ken ik wel mensen in de UK, maar dat doet er verder totaal niet toe.
  #114  
Oud 15-06-10, 19:00
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Een iphone is niet hetzelfde he, voor een koelkast is er geen wachtlijst, je vergelijkt appels met peren maar ik snap uw punt wel zenne .

Ondertussen ben ik nog geen stap vooruit geraakt; ik vind bv ook geen nummer voor in frankrijk te bestellen of eerst eens info te vragen.
Wachtlijst of niet, iedereen die uit een EU land komt heeft gewoon het recht om een iphone te kopen in een ander EU land.. net zoveel recht als iemand uit het land waar je hem koopt..
  #115  
Oud 15-06-10, 19:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Wachtlijst of niet, iedereen die uit een EU land komt heeft gewoon het recht om een iphone te kopen in een ander EU land.. net zoveel recht als iemand uit het land waar je hem koopt..
Ik geloof u zenne maar ik ben geen stap vooruit geraakt vandaag.
En de site die hier post is geweest hoor ik van meerderen zeggen ze deze cancellen zoals bij den ipad, das ook niet bepaald interessant te noemen.

Iemand die iemand kent in de uk die zit op rozen zenne, laat deze er gewoon achter gaan en probleem is opgelost en je hebt je iphone de dag nadien ofzo of de dag zelf als je er zelf achter gaat.

Duitsland komt ook de 24ste juni uit meende ik maar met simlock denk ik, heel jammer.
  #116  
Oud 15-06-10, 19:05
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a-Paul-a Bekijk bericht
Mochten er nog mensen zijn die naar Parijs willen gaan om de Iphone op te halen; Ik heb in Frankrijk gewoond en dus wel wat documenten met een Frans adres en spreek Frans. Mijn ouders bezitten bovendien een huis in Frankrijk dus eventueel kan ik die gegevens ook gebruiken mochten ze moeilijk gaan doen in de winkel.

Wat ik echter nog zoek is iemand die een "extra" Iphone 4 32gb (zwart) heeft gereserveerd aangezien ik te laat was. Wellicht kunnen we elkaar helpen
Ze zijn weer te reserveren dus wees snel ! Ik heb net ook nog een 32gb zwart gereserveerd met mijn US Apple ID..

Alleen bij de bevestiging van reservering staat dit : iPhone 4 32 Go - Blanc

Meer die dit hebben ?
  #117  
Oud 15-06-10, 19:27
ibinco ibinco is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Wat ik me afvraag, hoe gaan ze de reserveringen checken? Op basis van je apple id?
  #118  
Oud 15-06-10, 19:31
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
ken je dan iemand uit de uk?
"iemand" kennen uit de uk zegt natuurlijk helemaal niets. Apple heeft natuurlijk een bepaalde "air" waardoor de stores denken dat te kunnen maken. Dat kunnen ze wettenlijk alleen niet maar dat neemt niet weg dat ze aan de telefoon (das makkelijk natuurlijk) wel kunnen doen alsof.
  #119  
Oud 15-06-10, 19:41
Gnobama Gnobama is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Volgende vraag, hoe gaan jullie dat met je bestaande sim kaart doen aangezien de iPhone 4 een micro sim bevat.
  #120  
Oud 15-06-10, 19:44
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Of je bestaande bijknippen of een bij je provider aanvragen (bij de mijne zijn ze vanaf eind deze maand verkrijgbaar).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.