iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij is simlock vrij ja en je kan hem gewoon in Nederlands instellen.. Ik zou snel zijn als je hem in Frankrijk wilt halen, ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hij is simlock vrij ja en je kan hem gewoon in Nederlands instellen.. Ik zou snel zijn als je hem in Frankrijk wilt halen, ze hebben alleen nog de 16gb zwart liggen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou de 32gb moeten hebben,grmmbbll maar kan leven met een 16gb om te beginnen . Geld is niet zozeer een probleem ;-). En zegge geld niet gelukkig maakt dan |
|
||||
|
||||
Verschillende berichten verplaatst.
Mensen, let aub op in welke topic je post zodat het overzichtelijk blijft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Reservez klikken, Apple store bij het Louvre kiezen, dan Suivant en je ziet dat ze alleen nog de zwarte 16gb hebben |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geef eens alle info die je hebt |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Jongens bespaar je eigen de kilometers rijden.
1. ga naar https://www.borderlinx.com 2. maak een account aan 3. ga naar Welcome to the Apple Store - Apple Store (U.K.) 4. bestel je iphone en laat hem opsturen naar je adres in BE of NL In totaal ben je dan 640 kwijt voor de 16 gb versie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Zowel bij de Apple store Parijs als Montpellier.. Laatst gewijzigd door Benny; 15-06-10 om 14:33. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus dan gaat het pas over een maand van je rekening af. |
|
|||
|
|||
Borderlinx gaat 90% zeker niet werken ! Bestellen enzo lukt wel maar na paar dagen wordt je order geannuleerd net als bij de iPad toen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In england is het precies geen probleem lees ik maar mensen zetten er nooit eens bij van het waar en het hoe en of ze dan moeten betalen enz.... Ik ga alvast straks zelf eens bellen wat frankrijk betreft. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan je er nou een bestellen in Frankrijk en ophalen? Ik kan dat online niet zo 123 vinden.
Ik rijd er dan Donderdag graag heen (Woon op de grens met belgie dus is 400km) |
|
|||
|
|||
heb net even rondgebeld en zelf afhalen in frankrijk EN engeland zal NIET mogelijk zijn voor buitenlanders.
ze hanteren dezelfde regels als amerika: je moet kunnen bewijzen dat daar woont anders geen iphone! kkkkkuuuuuuuuuuuuuuut, had er al 2 gereserveerd in parijs en 2 in londen! f#ck this! |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPad duurde 1,5 week voordat ie gecanceld werd via myus nu hebben ze gelukkig niet zo lang iPad werd tog ook al flink aantal dagen van te voren verstuurd vanuit china en daarna door UPS vastgehouden in warehouse. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of bedoelen ze echt Frans ID/Paspoort? Voor als de bestelling in de UK alsnog geannuleerd wordt :-p Laatst gewijzigd door Maxman; 15-06-10 om 14:51. |
|
|||
|
|||
Volgens mij is dat echt onzin.. EU is toch gewoon vrij verkeer van goederen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|