iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Pff, dan zal 'k nog lang mogen wachten (zaterdag pas gebeld naar Louvre). Of neen, Opera is pas 5 dagen open?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pff, dan zal 'k nog lang mogen wachten (zaterdag pas gebeld naar Louvre).
Of neen, Opera is pas 5 dagen open? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Van vorige week zaterdag
|
|
|||
|
|||
Als in 2 dagen terug? Dan had ik beter ook Opéra gebeld ipv Louvre.
Soit, geduld geduld geduld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Echt weer een naaistreek van apple, ik had 2 iphones besteld (1x16 en 1x32). Ik daar aangekomen na 5 uur rijden, blijkt dat alleen de 16 aanwezig is en dat de 32 niet eens geregistreerd stond onder mijn naam. Ook konden mijn vrienden geen iphones kopen omdat ze alleen stock hadden voor de mensen die gereserveerd hadden. Ook kon die *****manager mij niet een 2e 16 geven. ik ben pissed k*tapple
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die 2de was toch maar om te verkopen tegen woekerwinsten .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is wat de zot er wil aan geven natuurlijk, maar da's een beetje zonde voor de mensen die er enkel ééntje voor zichzelf nodig hebben en ook een reservatie hebben gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben je niet rijk en lui maar kan je niet naar frankrijk, dan is het pech hebben en moet je maar een paar weekjes wachten. zo erg is dat niet. |
|
|||
|
|||
Wat heeft dat nu te maken met rijk en lui :lol: man man man...wat een geblaas . Het is puur ongeduld en haantje-de-voorste willen zijn. Er zijn genoeg "marginalen" die een lening zouden aangaan om het laatste snufje te kunnen kopen, is dat dan rijk en lui zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou best 's het percentage domheid <-> rijkheid willen weten dan, je zou nog verbaasd zijn .
Soit, dit is zinloos. |
|
|||
|
|||
Jeej, vriend van me heeft net in Paris 2 iPhone 4 opgehaald met mijn reservering
Ze namen genoegen met de reserveringspapieren, dus dat ging wel prima. Bumpers waren geheel uitverkocht Heb er dus straks 1 over , die komt in de V&A dan Laatst gewijzigd door knny; 13-07-10 om 12:32. |
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
ik krijg net een bevestiging binnen dat ik mijn iphone 4 16gb zwart mag komen ophalen tot de 14e juli. is er iemand die vandaag toch naar Parijs gaat ??? laat mij even weten wellicht kunnen we wat regelen dan. |
|
|||
|
|||
@Mikeyymike: Ik ga einde van de maand naar Parijs. maarja; dat schiet natuurlijk niet op! kan ik je reservering over nemen? dan ga ik er nog wel even heen morgen...
Edit: hmm, dat wordt wel een dure grap. nm! Laatst gewijzigd door tomic22; 13-07-10 om 13:00. |
|
|||
|
|||
Waar moeten jullie die Iphones ophalen.. in de Caroussel of in de Opera??
|
|
||||
|
||||
Kan je alleen reserveren door de store te bellen of kan je ook via de Apple.com/fr site reserveren?
|
|
|||
|
|||
Ik heb eindelijk telefonisch mijn Iphone gereserveerd in Parijs, maar helaas nog geen bevestiging e-mail mogen ontvangen.
Ik heb ook een reservering geplaatst in de UK (weekje terug) en toen wel meteen een bevestiging e-mail mogen ontvangen. Dus de vraag is, zal de Parijs reservering wel goed gaan... Laatst gewijzigd door mega_achie; 13-07-10 om 22:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|