iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pieter O. Kan je me laten weten of ik ook zo ééntje kan bestellen Ben heel dringend op zoek (liever vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kom net terug uit Parijs.
2 bestelde iphones 4 meegenomen vanaf mijn hoteladres. Nieuwe reeds werkende microsimcard erin gezet, iphone vraagt ontgrendeling, gegeven gaat goed. dan volgt: Kan de iphone niet activeren, itunes fout 9807? Wie heeft dit ook gehad en hoe los je dit op? EDIT: opgelost!! met aansluiten aan andere computer die wel contact kan maken met de servers. Grt, Robertus. Laatst gewijzigd door Robertus; 11-07-10 om 14:51. Reden: oplossing gevonden |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Eerste indruk:ziet er veel professioneler uit, minder plastic achtig; is veel sneller, had 3g. zie geen gele vlekken, geen ontvangstissues hier want ik houd de telefoon rechts vast. sensor heb ik nog niet gemerkt maar zal wel komen. Scherm is echt blow away goed.
Ik ben er erg blij mee. Applestore parijs (louvre store is erg groot, wel 40 opgestelde iphones 4, maar niets!!! te koop, nog niet eens een bumper.... Wel meer als 100 man dringend en dwingend in de store, wel vriendelijk personeel maar het is daar een totale chaos. Ga nu de full body invisible guard erop zetten... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is rond de 18 € op screengUard.nl
Laatst gewijzigd door Jerry Homes; 11-07-10 om 18:43. Reden: error |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
weet er iemand of er in uk ergens iphones op voorraad zijn ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jullie geduld wordt eindelijk beloond
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik wil die extra iPhone die je besteld hebt wel overnemen van je !
|
|