iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe laat worden die "ophaal" mailtjes eigenlijk verzonden door Apple, maw heb je dan nog de tijd om op die dag zelf te gaan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe laat worden die "ophaal" mailtjes eigenlijk verzonden door Apple, maw heb je dan nog de tijd om op die dag zelf te gaan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had vandaag gebeld naar Opera maar daar wouden ze geen reserveringen meer aannemen.
Wel kunnen reserveren bij Louvre. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil naar Lille, Frankrijk, rijden om daar op de bonnefooi een iPhone 4 te kopen. Is er in Lille een winkel die iPhone 4 verkoopt en zo ja zijn deze dan al op voorraad ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heeft volgens mij geen zin zijn maar 2 winkels in Parijs en 1 in Montpollier die ze los verkopen Maar ik had het zelfde idee maar werd me hier afgeraden Maar als je het nou probeert en je ervaring hier op het forum post.............. ;-) |
|
|||
|
|||
Het is maar 220km, ik kan de gok best eens een keer wagen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
ik ga van het weekend naar Frankrijk. Lees dat jullie de iphone reserveren en dan binnen 24 uur op kunnen halen. Waar reserveren jullie dit? in fr apple store kan ik hem alleen kopen en af laten leveren op frans adres. |
|
|||
|
|||
binnen 24uur op kunnen halen? lees het nog eens door
de wachttijd is zo'n 2 weken, als je dan een bericht krijgt dat je iPhone aangekomen is, moet je die binnen 24uur ophalen |
|
|||
|
|||
hmm jammer. niet goed gelezen idd. Dan zal het wel niet lukken om van het weekend een iphone te scoren in frankrijk Of heeft iemand nog een idee?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
je bent gewoon jaloers dat jij geen iphone hebt hij kan het best proberen laat je ons ff weten hoe het ging |
|
|||
|
|||
Net mail gehad van t Louvre
Mag morgen nog 2 iPhone's gaan afhalen |
|
|||
|
|||
Wanneer besteld? Altijd handig om dat erbij te zetten om de verwachte leveringstijd te tracken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe laat krijg je nou zo'n mailtje? Goeie reis alvast em we zien ze wel op MP verschijnen Laatst gewijzigd door prosperot; 21-07-10 om 15:33. |
|
|||
|
|||
T-mobile abonnemt besteld.
Relax abonnement 24,95/mnd 1 jarig + 410 bij betaling = 710 euro . mooi prijs tog met belminuten. 30 juli levering. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog meer mensen die naar Parijs gaan morgen? Ik vertrek vannacht al
|
|
|||
|
|||
Wrijf het er maar in haha... Heb je nog parkeertips?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|