iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door prosperot Versturen ze die dus ook op zaterdag? Heb je dan de tijd tot maandag (opera is toch gesloten op zondag?) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens even een tip voor de mensen die met een reservatie van iemand anders richting parijs gaan, neem een kopie van de ID mee van degene waar de reservatie op staat! edit Ik heb net contact gehad met een vriend van me in frankrijk die de iphones had opgehaald. Hij zei dat ze echt moeilijk deden! Ik had mn ID nog naar hem toegemailt maar dat mocht niet baten. De applemedewerker zei dat de persoon zelf hier aanwezig moet zijn. Dus mn vriend werd razend in de winkel en zei dat hij helemaal uit nederland kwam. Daarna maakte ze voor hem een uitzondering. Dus mensen pas hier aub mee op om een reservering voor iemand anders te halen! Laatst gewijzigd door sjalih; 24-07-10 om 21:46. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wees maar blij dat ze morgen dicht zijn. Het schijnt namelijk morgen nogal druk te worden ivm tour de france. |
|
|||
|
|||
En dan nog wachten op het afhaalbericht met de datum waarop je langs moet komen in de Apple store.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iemand misschien een reservering voor vandaag of morgen nog over?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, de week is nog niet om. En qua wachttijd tussen het ontvangen van de reservering en het afhaalbericht zit ik pas op de helft. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik kreeg 2 minuten nadat ik gereserveerd had aan de telefoon al een mail. vandaag precies een week geleden trouwens..... |
|
|||
|
|||
waarom gebruik jij eigenlijk steeds een nieuwe nickname? jvp jevepe jevapa etc
|
|
|||
|
|||
ik wil er 2 reserveren maar kom er niet uit waar ik kan reserveren heb de site van louvre en opera al paar keer bekeken en mijn frans is niet best.
als ik op nu kopen druk dan moet ik alles invullen wie helpt me hier verder mee? |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ga dit weekend naar Parijs en zou daar graag een iphone4 kopen. - kan of moet ik ergens reserveren of is ie gewoon uit de applestore (opera/louvre), en zo ja hoe kan ik dit doen? - en zijn anders evt resellers in parijs een optie? alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Je moet ze bellen ipv via internet reserveren, tel nr staat op de store site van louvre en opera en ze praten er prima Engels... Suc6!
Is er al iemand die rond de 15e heeft besteld, die nu een afhaalbericht heeft gehad? Ben benieuwd hoe het gaat met de wachtlijst... |
|
|||
|
|||
thanks ga ik dat proberen.... enig idee hoe dat werkt? geeft je naam door en dan kun je hem afhalen
|
|
|||
|
|||
Je naam en je email, je krijgt dan vrijwel gelijk een email bevestiging dat je op de lijst staat en dan is het wachten op het afhaalmailtje... die komt 2 à 3 weken later. Je wordt dan wel binnen 24u in Parijs verwacht Suc6
|
|
|||
|
|||
dit weekend zal dan wel moeilijk worden vrees ik...
kun je evt een afhaalbericht van iemand anders gebruiken om er 1 op te halen? of moet je je legitimeren enzo? hoor er namelijk nogal verschillende verhalen over? Laatst gewijzigd door menno78; 26-07-10 om 10:28. |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog altijd...10 juli Louvre gebeld op 15 juli Opéra...
|
|
|||
|
|||
Met een procuration (volmacht) en kopie id-kaart moet 't wel lukken, da's bijna zoiets als een onderhandse akte.
|
|
|||
|
|||
Als er iemand tussen nu en zaterdag naar de Apple Store in het Louvre gaat, zou ik het fijn vinden als ik kon meerijden. Ik betaal uiteraard mee aan de benzine kosten. Mijn toetsel heeft een DOA, dus deze moet worden omgeruild. Ik baal als een stekker!
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
|
|