iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ach, je bent al op de helft ;-)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ach, je bent al op de helft ;-)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb toch een gevoel dat er een hoop mensen een oproep krijgen dat hun phone klaar ligt, en dan toch niet de moeite nemen of het net niet uitkomt, en dus niet op komen dagen
jammer dat het zo'n eind rijden is, had toch graag mijn charmes in de winkel gebruikt om te kijken hoever ik zou komen |
|
|||
|
|||
Ja voor de mensen die hun bestelling dit weekend kunnen ophalen maar geen zin hebben. meld het even bij mij! Dan gaan we er samen helemaal uitkomen, wil best heen en weer rijden namelijk
|
|
|||
|
|||
Zo weer terug in nl en 2 schone iphones meegenomen van t louvre. Werd nog door 3 mensen aangesproken die gelijk van me wilde kopen
|
|
|||
|
|||
Ook een uurtje over Parijs - autosnelweg (10 km) gedaan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
beetje verdienen op andermans rug ;-) je hebt al een iphone deze zijn vast niet voor je moeder en je zusje |
|
|||
|
|||
Mijn aanbod blijft ook gelden: als er iemand zaterdag mocht gaan afhalen, maar niet kan of geen zin heeft, mag dit doorspelen hier
Hetzelfde met diegene die geen zin hebben om te ver te rijden en er 2 hebben besteld: rij tot hier (Kontich ligt voor veel Nederlanders trouwens op de weg naar Parijs) en we rijden samen, ik betaal péage en de benzine in ruil voor 1 bestelling die ik kan overnemen. PM me maar voor het aanbod, het blijft gelden tot morgenavond |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor iemand die geinteresseerd is, ik heb nog een reservering liggen voor ophalen vandaag van een 16GB Iphone in Louvre.
Graag even een PM als je interesse hebt. De winkel is open tot 8 uur vanavond! (excusues voor verkeerde berichtgeving zojuist). Laatst gewijzigd door sjoonem; 23-07-10 om 10:57. |
|
|||
|
|||
is dat voor 1 tel???
|
|
|||
|
|||
Open tot 22u? Hoe weet je dit want dat staat niet op hun site ( daar staat 20u vermeld).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok ;-). T laatste wat je wil meemaken is 4u rijden, daar aankomen tegen 21u en zien dat t reeds dicht is ;-)
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met het afhalen van een nieuwe iPhone met een reservering van de dag ervoor? Zouden ze nog redelijk blijven en er toch eentje meegeven?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik moest mij gisteren wel legitimeren daar , dus als je email adres keesjansen@h... is ofzo lijkt me sterk dat je hem meekrijgt als je thomas de boer heet ofzo. Ik zou de gok iig niet wagen P.s. Iedereen die mij pm's stuurt over die 2 extra iphones, ze zijn gisteravond al verkocht Laatst gewijzigd door knny; 23-07-10 om 11:05. |
|
|||
|
|||
Vervallen is vervallen. Ik zou op voorhand bellen en zeggen dat je ipv vrijdagavond om zaterdagmorgen bij opening er reeds zal zijn!
|
|
|||
|
|||
ik vind het ook wel tricky hoor
om met een reservering op andermans naam die kant op te rijden als het nou om 2 tels zou gaan dan vind ik het nog wel het overwegen waard |
|
|||
|
|||
Tricky is t niet. Je moet vragen of de persoon voor wie t is gereserveerd een volmacht maakt da jij deze ophaalt ( best met kopie id-kaart erbij). Ik heb dat zo gedaan en heb ze probleemloos alle 2 meegekregen.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
|
|