iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jwee met jouw berekening mag ik dus ook over drie dagen afreizen. hoe ga je? met de auto? als ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoe bedoel je is geen pretje? Mijn tante kan toch gewoon 1 meenemen of niet? Rond eind augsuts begin september denk ik al helemaal. Plus met dat opsturen hoelang duurt dat dan als ik die laat opsturen in frankrijk?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi Mr.Bluestar,
Ik was er om 13:10.. Je kan ook de ander winkel van apple proberen. Je moet echt een manager hebben om iets voormekaar te krijgen. |
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je manager? Iemand die hoge positie heeft of wat
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren met reservering meer dan een uur in de winkel staan wachten. Dan nog eens een tijd eer hij heel de procedure had afgehandeld en er betaald was.
Als dat voor jezelf is en ben een iPhone fanaat bent vind je dat niet zo erg maar je tante? Ga online gewoon naar de franse applestore en click daar naar "commander" Nog voor je moet betalen kan je zien wanneer hij verstuurt zal worden naar je Tante. 9 kansen van de 10 zal dit nog jouw vakantie naar je tante zijn en dan ligt gewoon op jouw te wachten als je daar bent. Je hoeft hem dan niet te laten opsturen naar jou. |
|
|||
|
|||
Ik was trouwens gister bij een overdekt winkelcentrum vlakbij het vliegveld van parijs.
En daar verkochten ze hem voor € 700,- er zat wel een lock op van orange Ik weet niet of er al een jailbrake voor is! het is € 70,- meer maar ja dan ben je niet helemaal voor niets gereden. Weet iemand al of daar een jailbrake voor is? |
|
|||
|
|||
Ja, moet je dan eerst itunes account hebben of zo iets? en wat is die site van applestore?
|
|
||||
|
||||
even een update!
we zitten bij Breda De navigatie geeft aan : 17.29 op locatie! |
|
|||
|
|||
3 weken staat er 3 semaines is weken toch? DUs als ik bestel is die binnen 3 weken bij mijn tante's adres of moet ik zelf ophalen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
heel handig, en bedankt |
|
|||
|
|||
@ kleine jan en co:
moeten jullie daar voor sluitingstijd geraken? zo ja: veel succes rond brussel en parijs.... hoop dat het jullie lukt |
|
|||
|
|||
De winkel sluit om 20:00uur
Parijs stad om te rijden is drama.. Ze zijn overal bezig met de weg in frankrijk en belgie dat betekend vertraging! Hou er rekening mee.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee joh denk dat iedereen het wel wil weten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je 1 wil bestellen in de winkel zal je moeten bellen naar het telefoonummer van de winkel dat je op de site vindt. Ze sturen je dan een mail om te zeggen dat je iPhone klaar ligt. Echter je moet deze dezelfde dag ophalen anders is je reservering verlopen. Probleem is dat ze niet weten wanneer je iPhone klaar zal liggen. |
|
|||
|
|||
Ik vroeg me af of het slimmer is om een iPhone te bestellen in Frankrijk (levertijd 3 weken) of om te wachten tot ik er een kan bemachtigen in België? Ik woon maar 10min van de grens af, maar heb alleen redelijk kleine Mobistar Centers in de buurt. Weet ook niet of het de moeite is om morgenvroeg voor de deur te gaan staan, aangezien alles hier volgens mij werkt met reserveringen en ik weer eens te laat ben.
Laatst gewijzigd door Wendy342; 29-07-10 om 17:07. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus je heb uitteindelijk een Iphone 4 kunnen kopen zonder reservering?
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
|
|