iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan maar waar en wanneer had je nou gereserveerd? 13 juli bij opera. Hij is tot morgen geldig....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je deze reservering wilt hebben stuur dan ff een PM. Reservering is inmiddels vergeven... Laatst gewijzigd door |HZA; 28-07-10 om 21:36. Reden: Reservering vergeven |
|
||||
|
||||
het lijkt erop dat mijn gevoel me vandaag in de steek heeft gelaten... nog geen mail ontvangen.....
morgen weer nieuwe kansen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
lijkt me toch dat je gewoon t/m de volgende dag hebt en niet dat je reservering precies na 24 uur verloopt toch....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel dat wanneer je de mail om 2 uur krijgt, je dezelfde dag òf de dag daarop kan afreizen. Als je de mail pas om 10u savonds krijgt, kan je dus allèèn de dag daarna nog... Klopt dat?
|
|
|||
|
|||
Als ik nou morgen naar de applestore in parijs rijdt. Hoe groot is de kans dat ik een iphone meekrijg? Weet iemand hoe het met de vooraden zit daar? Is het een ritje waard? Of is het verspilde moeite, en kan ik beter naar een ander plaatsje rijden in frankrijk?
Laatst gewijzigd door Tom Goedhart; 28-07-10 om 20:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tom; het is verspilde moeite. Velen die dit draadje volgen hebben (telefonisch) gereserveerd en hopen dat hun iphone van 12 / 13 juli ergens deze dagen inkomt. Als je een toestel simlock vrij wil; vergeet het maar. Maak een telefonsiche reservering bij apple Louvre of Opera en wacht net zo lang dat je een afhaal mail krijgt. overigens nog een vraag; iemand nog reservering van 10 juli? 11? 12? Laatst gewijzigd door tomic22; 28-07-10 om 20:27. |
|
|||
|
|||
Als iemand morgen naar Parijs gaat: Ik zou heel graag willen meerijden! Je kan me bereiken op 0618662814
Thanks! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry voor de enigszins (domme) vraag. Ik had maar heel even internet op een hotspot in frankrijk dus had de pagina's hiervoor nog niet doorgelezen. NU weer internet dus lees dat het vrij kansloos is. Miss toch even langs om een iPad te halen.
|
|
|||
|
|||
Kom net uit Parijs... Mega lange rit achter de rug 5 uur heen en 5 uur terug..
De medewerkers spreken allemaal engels echt super! Zoals je al kunt raden ze waren op. Ik heb toen de manager aangesproken. En die heeft me de gelegenheid gegeven om te wachten en hij zou kijken of hij niet opgehaalde reserveringen had. Maar helaas.. alles is opgehaald. Dus die poging kun je meteen wagen als je er toch bent.. Kom net thuis krijg ik een mail binnen dat de iphone er snel weer is.. Dat betekend dat een deze dagen weer die kant op.. Dus ben je een weekje in Parijs dan heb je grote kans dat je op je laatste dag kunt proosten op je Iphone.. |
|
|||
|
|||
Net te laat om de iphone 4 in België te reserveren!
Mobistar - iPhone |
|
|||
|
|||
ik moest een mail sturen met de bestelling van 2 iphones 4 naar lelouvre@appelpuntcom
ik heb geen ontvangstbevestiging gehad. iemand hier ervaringen mee? |
|
|||
|
|||
Ik heb op 5 juli 2x iPhone 4 32GB gereserveerd @ Louvre en nog steeds geen mail dat ik ze kan gaan ophalen, terwijl ik diezelfde dag ook had gereserveerd @ Opera en ik die 2 vorige week heb kunnen ophalen..
Toch vreemd! |
|
||||
|
||||
nou.. nieuwe dag, nieuwe kansen..
zou de mail vandaag komen? |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
|
|