iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) waar moet zo'n procuration/ volmacht precies aan voldoen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar moet zo'n procuration/ volmacht precies aan voldoen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben er aankomend weekend heb geen reservering, iemand nog tips ? is er uberhaupt een kans dat ze er een paar hebben liggen ? niet opgehaalde reservering of zo
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die naar België gaat deze vrijdag en een iPhone 4 32 GB zwart voor mij kan meenemen uiteraard voor vergoeding ? Kom zelf uit omgeving Zeist (Utrecht)
e-mail; willem.houtman@planet.nl groetjes Willem |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Willem, dit is het Frankrijk topic.
Succes JJ, ben benieuwd of ze dat willen doen. Zou mooi zijn voor iedereen hier, ze verwachten ons wel heel snel in Frankrijk steeds |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik de mijne besteld op apple fr. mailtje gekregen wanneer hij bij TNT parijs was. hem daar weest afhalen. geen enkel probleem gehad.
grtjs |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet waar ik het moet plaatsen, maar een vriend van mij is in Frankrijk en belde dat in een willekeurige supermarkt een iPhone4 te koop is!
Ik zeg neem die 32gb maar mee voor €690,- volgens hem. Nu beweert de cassiëre dat hij niet simlock vrij is, is dat zo!!??? Ik zei, doe maar een pp kaartje van een tientje bij dan, is dit nu een probleem? Gaarne hulp, dacht ze simlock vrij waren daar. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou zeggen, succes ermee en laat even weten of hij bevalt! |
|
|||
|
|||
Die uit de Apple store zijn simlock-vrij.
Die uit de supermarkt, je ne sais pas. |
|
|||
|
|||
Nee schijnt idd gelocked te zijn lees ik in ander topic, volgens de wiki hier met 70,- te unlocken via de provider, maar of dat nog zo is......
Moet ik weer hebben, probeer hem te contacten wat verder te doen!?... Mijn gps van de 3G is verrot, dus moet wat hebben straks. Zijn ouders wonen daar, misschien dat dat helpt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhoneGen.fr / Déblocage officiel iPhone 4 Orange |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb besteld via adres in Parijs. met mijn e-mail adres van Belgie. Ik kreeg mailtje dat mijn iphone in TNT parijs was en dag later geleverd zou worden. Direct gebeld dat ik het daar ging ophalen aangezien ik toch in Frankrijk was voor de TDF. Dus met mijn pas gewoon pakje meegekregen.
BTW je kan ze in de franse orange shop krijgen voor 635€ (16G) met een kaart van 5€. maar die is dan wel niet simlockvrij... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Grrrr modem ligt er daar uit door bliksem, fijn he zo'n landhuis. Of kan ik dat ook met mijn account/visa naar dat adres? Laatst gewijzigd door mneerhout; 26-07-10 om 22:23. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
|
|