iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Het schiet lekker op zo! Alleen heb ik de 32 Gb besteld, en dat duurt langer sta sinds de 18e op de wachtlijst bij Opera ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het schiet lekker op zo! Alleen heb ik de 32 Gb besteld, en dat duurt langer sta sinds de 18e op de wachtlijst bij Opera en Louvre (en nog ergens bij Mobistar) dus bij mij zal het niet eerder zijn dan komende week...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Troost u, ik al sinds de 10e bij Louvre voor de 32...die komt zo traag binnen
|
|
|||
|
|||
Hee,
Ik ga eind 30 augustus weekje naar parijs, denken jullie dat ik daar zonder bestelling een Iphone 4 kan halen in die week ergens. Als ik hem in parijs haal hoe zit het met garantie dan geld die toch alleen in Frankrijk? Alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat je er een gaat scoren zonder reservering. Gisteren heb ik met apple hier in NL gebeld en die deelde mij mede dat als ik apple care erbij zou pakken in frankrijk voor 69€ en er zou iets zijn met mijn toestel dat ik hun gewoon kunnen bellen en mijn garantie hier in NL kunnen claimen omdat apple care wereldwijd is. En ik dus niet terug naar het land van aankoop hoefde. Ik heb btw afgelopen donderdag 2 Iphone 4's 16GB besteld bij apple store Opera en hoop met een beetje geluk deze vrijdag of zaterdag te kunnen ophalen als ik in Parijs ben en anders ga ik volgende week een dagje met de auto of de trein
Laatst gewijzigd door JamesBond; 27-07-10 om 23:25. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik denk het niet, hoop het ook niet by the way als ik ze zo zie duurt het denk ik nog wel een maand of 2 voordat ze aan de enorme vraag beetje kunnen voldoen garantie moet geen probleem zijn |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik denk dat dat een beetje te voorbarig is hoor |
|
|||
|
|||
Ik weet heus wel dat de kans uiterst klein is dat ik ze dit weekend zou kunnen meenemen. Maar het boeit me ook geen meter om volgende week of de week erna ze te gaan halen . Woon in zuid Limburg ben in 4 uurtjes in parijs met lease-auto en in 2 uurtjes vanuit luik met de Thalys.... en anders maken we er nog een weekendje Disneyland van ofzo. Vind het wel erg fijn dat je met Apple Care je garantie ook in NL kunt claimen.
Edit: Ik heb wel het idee dat ze het daar in Frankrijk wel redelijke onder controle hebben (afgezien van de wachttijden dan). Het bestellen via de telefoon de bevestigingsmail, de mail voor het ophalen etc. Laatst gewijzigd door JamesBond; 27-07-10 om 23:41. |
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoeveel dagen je moet wachten als je nu voor een iPhone4 zwart 16GB zou bellen?
Groeten! |
|
|||
|
|||
Tjee... Wij maar hopen dat ze een keer gewoon normaal voorraad hebben daar in Frankrijk.. Terwijl vrijdag a.s. ze ook al in België verkocht zullen worden simvrij...
En als je er echt een wil dan moet je vroeg uit je nest om voor hun deur te staan! (mobistar) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het is vandaag een prachtige dag om een mail van het Louvre te krijgen!
ik heb zo'n gevoel dat hij vandaag gaat komen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dream on, ik wacht al sinds 10 juli (Louvre)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
32 Gb, is inderdaad langere wachttijd voor 32
|
|
||||
|
||||
Kleine Jan, ik hoop vandaag met je mee
morgen zou mij ook goed uitkomen om die kant op te gaan Wat dacht je van een deal Ik rijd Ik betaal de heen weg, jij de terugweg |
|
|||
|
|||
Je kan toch ook de iphone in FR kopen en dan later hier in NL een apple care afsluiten? Apple care afsluiten kan binnen een jaar na aankoop en op de site staat dat ze adviseren om de apple care in je eigen land te laten afsluiten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door STennuZZ; 28-07-10 om 10:11. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan zeg ik dat je collega van me bent. Dan geef je de helft van benzine geld gewoon aan mij, regel ik het verder wel met de chaufeur |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|