iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jjisgeswitcht Louvre, dat is het cultureel nog te verantwoorden. ;-) Hoe bedoel je ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dit is voor mensen die op hun iPhone 4 momenteel wachten en iets wat duidelijkheid willen over het antenne-probleem.
Hier bij mij thuis heb ik steeds zeer goede ontvangst, 5 streepjes, wanneer ik mijn hand op de antenne DRUK gaat er geen enkel streepje weg ... Eens ik bij mijn vriendin thuis ga is het ontvangst sowieso wat minder ( 3 streepjes ), wanneer ik daar op de antenne druk valt het signaal weg tot 2 , minimum 1 streepje, maar nooit valt het helemaal weg. Wat je zou moeten kopen met de iPhone is zo'n invisble shield, en het shield ook over de antenne plakken,, het is bewezen dat dit het antenne probleem sterk vermindert |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb je der ook zo'n shield op ? Volgens mij wanneer je zowel een shield als een bumper gebruikt heb je echt geen enkel probleem met de antenne
|
|
|||
|
|||
Heb een Apple bumper. Alleen is de telefoon dan spuug lelijk
Zo'n invisble shield is dan wel een optie alleen je blijft maar kopen.. |
|
|||
|
|||
Je vindt ze aan 18 euro op ebay En het beschermt je iPhone echt zéér goed.
|
|
|||
|
|||
zo, het is me gelukt
sta nu ook op de lijst hoelang hebben jullie moeten wachten? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog iemand gereserveerd op of voor 10 juli in 't Louvre? 't Is nu toch al 8 daagjes . Zou er graag woensdag (Belgische feestdag) omgaan, anders lukt 't mij moeilijker tijdens de week (werk).
|
|
||||
|
||||
Vandaag een reservering gedaan bij Louvre van 2 iphones.
Iemand enig idee wat de levertijd is? Waar moet ik aan denken? 1 week of meer richting de 4 weken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
hoor van verschillende kanten dat het ongeveer een weekje duurt ff wat anders ben jij toevallig Kleine Jan van competitiemanager??? zeer getalenteerde speler was dat |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had niet gezien dat jij dezelfde vraag al had gesteld. Misschien kunnen we ze op dezelfde dag ophalen, heb je misschien zin om dan samen met mij richting Parijs te rijden als onze Iphones er zijn? Maken we er gewoon een gezellige dag van en dat bespaard weer in de kosten. Groet Kleine Jan |
|
|||
|
|||
Citaat:
het viel me altijd al op bij competitiemanager dat Kleine Jan goed op de kleintjes lette vandaar dat je ook altijd zulke hoge ogen gooide zeker Laatst gewijzigd door jvp; 18-07-10 om 19:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb op 3 juli al gereserveerd bij t Louvre, maar nog geen reactie. Hoop op aankomende week weer naar Parijs om nog 2 op te halen |
|
|||
|
|||
3 juli? Dus de wachttijd is iig ruim 2 weken... Wachten wordt smachten ;-)
|
|
|||
|
|||
32 g besteld op 27 juni bij Louvre. Nog geen levering. Wachttijd is om en bij 4 weken volgens medewerker (telefoongesprek vorige week).
|
|
|||
|
|||
Oops, juist mail gekregen. 3 weken dus.
|
|
|||
|
|||
Welke heb je besteld? En waar?
Ik moet dan ook nog mail krijgen zo dan Bij Opera had ik vorige week maandag om 11:16 de mail gehad voor mijn reservering, dus van t Louvre kan hij nog komen edit: nog geen mail (3juli besteld) Laatst gewijzigd door knny; 19-07-10 om 12:19. |
|
|||
|
|||
Al je vragen staan 3 posting hierboven beantwoord....
Maarre 3 weken is te overzien... En dan moet je hem uiterlijk morgenavond hebben opgehaald? (dus eigenlijk 2 dagen de tijd??) goeie reis alvast |
|
|||
|
|||
nog meer mensen een mail gehad van t Louvre?
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
|
|