iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) deze forum???? ga eerst fatsoenlijk nederlands leren voordat je mij de les probeert te lezen flapdrol...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
deze forum????
ga eerst fatsoenlijk nederlands leren voordat je mij de les probeert te lezen flapdrol |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Omdat ik zo aardig ben: Hier is mn reactie: Laatst gewijzigd door sjalih; 17-07-10 om 20:23. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
''Lees de topic eens door....'' succes verder luilak... en voor de volgende keer: voordat je wat vraagt, gebruik de zoekfunctie aub |
|
|||
|
|||
Werkt perfect, als het goed is krijg ik nu binnen 24u een mail dat ik op de wachtlijst sta....
Wat is een beetje de wachttijd momenteel totdat ik een mail krijg dat ik em kan gaan halen? |
|
|||
|
|||
Is er eigenlijk een limiet gesteld aan het aantal wat je kan bestellen bij de Appstore in bv het Louvre ? Het wordt anders erg interesant om het eea collectief te gaan doen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmmmzzz ach altijd beter als 1 om de kosten te delen van het evt ophalen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2 iphones besteld bij het louvre, sta op de wachtlijst. Zodra ze binnen zijn moet ik ze binnen 24 uur ophalen, wordt tricky haha.
Wie heeft dit nog meer gedaan? Enig idee wanneer de nieuwe lichting binnen is? |
|
|||
|
|||
ik heb vanavond ook besteld, alleen nog geen bevestingingsmail gehad...
|
|
|||
|
|||
Dan hebben ze je naam en e-mail verkeerd genoteerd. Je krijgt 'm binnen de 5 min . Heb 't zelf voor gehad en opnieuw gebeld (na 2u) met een gemakkelijkere naam (vriendin).
|
|
|||
|
|||
Opéra heeft deze week een nieuwe levering gehad waar ik tussen zat Ik heb er ook eentje in het louvre besteld, maar daar heb ik nog geen nieuws van ^^
|
|
|||
|
|||
Heb daar ook al 2 week geleden 2 stuks 16gb besteld, nog niks van gehoord maar ik ga ze zeker ophalen
|
|
|||
|
|||
Waar ? Opéra ? Of louvre ?
|
|
|||
|
|||
T louvre, en heb er nog weer 2 staan in Opera sinds gisteren van een vriend van me.
Het viel mij trouwens op dat je er nog maar 1 per email mag reserveren . Misschien neemt iedereen er wel 2 standaard Laatst gewijzigd door knny; 18-07-10 om 00:07. |
|
|||
|
|||
Ah ok, wat ben ik blij dat ik ook bij Opéra had gereserveerd ^^
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee wanneer de nieuwe lichting binnen is, maar ik wacht ook op de email met de datum erin wanneer ik in de winkel moet verschijnen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|