iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville ik heb de apple store de louvre gebeld en een iPhone gereserveerd. Krijg je een bevestiging van je reservatie per ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
je krijgt meteen een email met wat je gereserveerd hebt. Alleen het nadeel ik zit er nu al 8 dagen op te wachten wanneer er eindelijk iphones binnenkomen en het begint me nu al te lang te duren
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben ik nu de enige die al van 06/07/2010 verzendbevestiging heeft gekregen, maar waarbij er nog steeds geen trackingsgegevens zijn ingevuld in de nederlandse app store? alleen via de amerikaanse zie ik dat er nog steeds iets in hongkong zit.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op de franse apple site een TNT track&trace nummer gevonden. Pakketje zit dus inmiddels in Arnhem. verzenddatum was bij mij ook 6/7..
|
|
|||
|
|||
Op de franse site staat er nog altijd bij Trackingsnummer Vervoerder: Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt.
@ Maarten: Wanneer had jij besteld? Ik 22 juni rond de middag. |
|
|||
|
|||
@Yargo:
Ik heb een tijdje geleden een tweede iPhone besteld voor mijn vader. Deze is ook op 6 juli verzonden en volgens de TNT is de status momenteel: 08 Jul 2010 13:56:16 Arnhem Hub Shipment In Transit. Deze bestelling is geplaatst op 23 juni. Hoop dat je hier iets aan hebt. |
|
|||
|
|||
En hebben jullie er ook een bumper bij besteld? Of allemaal zonder? Raar dat die van jullie allemaal al in holland of omstreken zit, en de mijne volgens die hongkong tracking pas op 11 juli in Luxemburg arriveert.
Voor diegene die het willen zien: Link: Kuehne + Nagel global logistics, international transportation & supply chain management services. ( H/AWB No. aanduiden ) Tracknr: HKG-06762733 |
|
|||
|
|||
mijn eerste bestelling was zonder bumper.
mijn bestelling nu is met bumper en dock. |
|
|||
|
|||
Vandaag mijn iphone 4 besteld in frankrijk op een adress van een kennis krijg hem over 3 weken of eerder . hoop dat alles goed gaat
|
|
|||
|
|||
Zo heb vandaag op mijn werk ook maar even een duosim meegenomen van Vodafone
Gelijk 1 simkaart in micro formaat geknipt met behulp van die pdf, werkt perfect . Nu die iPhone nog |
|
|||
|
|||
Hoe weet je dan dat hij perfect werkt??
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook gedaan, je kan ze dan gewoon in een Nokia of dergelijk stoppen. Even goed erin leggen en de sim werkt perfect.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je moet bij de oude versie sim kaart een stuk van de chip afknippen. Dit doen veel mensen fout. Heb eerst ook 2 kaartjes verneukt voordat ik het pas doorhad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb idd ook een stuk van de chip afgeknipt om te testen in mijn nokia. Dan werkt die perfect. Als die in mijn Nokia werkt werkt die ook in de iPhone 4. Formaat is hetzelfde.
Morgen krijg ik mijn iPhone en laat ik weten hoe het ging ! Laatst gewijzigd door d.vdvliet; 09-07-10 om 00:09. Reden: fout |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja zo ongeveer heb ik hem ook en moet die perfect werken!
In het begin lijkt het alsof je je chip sloopt maar dit valt reuze mee. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, ben blij dat ik mijn iPhone morgen pas krijg, zo zijn er genoeg proefkonijnen voor geweest die het verkeerd deden waardoor wij weten hoe het nu moet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mag hem gewoon afhalen, dus kan niet echt opgelicht gaan worden lijkt me. Op de Apple Store Louvre en Opera laat ik mijn bestellingen gewoon staan. Die gaan wel in de verkoop ofzo |
|
|||
|
|||
Weer nieuwe dag, weer nieuwe kansen, maar khoop er niet echt op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|