iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Okay luitjes aangezien er veel mensen naar parijs gaan is het misschien handig om te carpolen je weet wel met ze 8en in een busje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Okay luitjes
aangezien er veel mensen naar parijs gaan is het misschien handig om te carpolen je weet wel met ze 8en in een busje nah ik heb 2 plaatsen over en ik ga hoogst waarschijnlijk vrijdag naar alore on danse a la france loreal paris ... tot zover mijn frans we vertrekken rond een uur of 12 en dan zijn we rond een uur of 4 daar ... iphones halen ff wat eten en natuurlijk zo snel mogelijk weer terug naar huis zitplaatsje kost 50 euro .. altijd goedkoper als zelf rijde Laat het me zo snel mogelijk te weten ! Vergeet niet mee te nemen : Geld en ID kaart/paspoort ... anders moeten we je daar achterlaten au revoir of zoiets Laatst gewijzigd door seantjuh; 04-08-10 om 13:15. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In elke Apple store is er wel Wi-Fi, maar meestal activeert het personeel hem voor je kun je ze o vragen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
32gb is er niet en geen geld meer op rek
FF. N toilet zoeken en weg hier. Miss post ik nog n paar photos. |
|
|||
|
|||
Wel gevraagd wannneer ze binnen komen rollen ??
|
|
|||
|
|||
ik ga nu richting parijs, dus als er nog wat meegenomen moet worden....let me know (pm)
Mocht het een reservering betreffen, dan graag ook alvast id kaart enz inscannen! |
|
|||
|
|||
UPDATE: iPhone 4 te Roncq (Auchan)
Hi guys,
hierbij een update op de vele vragen die ik ondertussen kreeg: vandaag de repo666 toegevoegd en de iPhone 4 is unlocked! Ik had geen zin om te wachten op de factory unlock van SFR. Ik ga eind deze week mijn iPhone Herstellen via iTunes en zien of hun unlock er dan eindelijk is doorgegaan. Een kaartje bijkopen van 15 euro is wel degelijk nodig. Zoland het toestel niet factory unlocked is, kan je die niet gebruiken in iTunes zonder het SFR kaartje. Dan kan je jailbreaken en unlocken en je eigen kaartje erin proppen. Ik ga deze namiddag nog enkele iPhones halen daar. Wie er eentje wil, PM mij snel. Graag had ik daar wel iets voor terug, moet er immers tijd en benzine investeren. Doe uw bod! Graag uw telefoonnummer bij zodat ik je kan contacteren! Groeten |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is het uberhaupt druk in de apple winkel in Parijs? Kom je in een rij terecht of ben je direct aan de beurt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik sta ook met een paar vrienden a.s. zaterdag om 10.00 bij de Apple Store. Hoop dat we dan zoiezo 2 p.p. mee kunnen nemen
Voor de zekerheid bel ik vrijdagavond voor sluitng nog even met de Apple Store zodat ik niet met lege handen wegga |
|
|||
|
|||
Zelfde aan mike! Dus als ze er zijn kan je me contacteren op willem.houtman@planet.nl
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kan je dat resultaat van het telgesprek hier posten? dan hoef ik zelf niet te bellen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij voorraad wil ik graag mee!
|
|||
|
|||
Kom net uit het Louvre, 2 16g's opgehaald. Genoeg op voorraad, maar limiet van 2 per persoon. Stond een rij, maar snel aan de beurt. 32g is niet op voorraad en komt voorlopig ook niet. Ze gaan eerst alle lopende orders afhandelen en konden niet zeggen wanneer ze wel beschikbaar zijn. Ook geen verwachte beschikbaarheid.
Daarnaast net een vriendin uit Londen gesproken, daar schijnt, met nadruk op schijnt, de 32g wel redelijk goed verkrijgbaar te zijn. Succes luitjes! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
UPDATE2: iPhone 4 te Roncq
Blijkbaar hier wat teveel publiciteit gemaakt, want de voorraad bij SFR Roncq is volledig uitgeput! Binnen een kleine week terug stock...
Ik weet dat er vandaag bij Orange in de Auchan winkel binnenkomen, dus ga er daar enkele halen. Geen idee of die ook zoals de SFR-toestellen ook factory unlocked zullen worden, maar met Ultrasn0w is dat nu ook geen probleem meer. Ik zoek ook nog naar enkele SFR winkels in de buurt. Ben van plan er een 6-tal mee te brengen voor doorverkoop. Let's hope... Vanavond meer nieuws als ik terug ben. Groeten uit la douce France! |
|
|||
|
|||
Eindelijk verzonden! 4 x iPhone 32 GB 16 juli besteld, zou 5-8 verzonden worden en 11-8 bezorging. Nu 4-8 verzonden en 10-8 levering.
Ik kan helaas nog niet zien van waar het verzonden is. Besteld bij Apple FR, verzenden naar kennissen in Parijs. Is via TNT verzonden, kan nog helaas nog niet tracken... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door dj_ko; 04-08-10 om 15:50. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
|
|