iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door knny Laat ik zo zeggen, je kan er leuk mee verdienen ooh zo, ja oke van mij mag het zo lang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
GPS:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Morgen ga ik richting Parijs en breng 2 iphone4 16gb mee eentje voor mezelf en nog eentje om te verkopen...... ben je geïnteresseerd laat iets weten. |
|
|||
|
|||
Hey allemaal! ik ben blij dat ik deze draad tegenkom zeg Heb hier in nederland een iphone gereserveerd (zonder aanbetaling, belcompany) maar dat duurt nog zeker 6 weken (sta achteraan op de lijst). maar ik heb er wel 50 euro voor over als iemand hem mee wil nemen uit frankrijk, zodat ik niet zo lang hoef te wachten! ook wil ik het liefst Hi houden als provider, altijd lekkere dekking en goedkoop smsen haha
Maar, iemand die toevallig binnenkort naar parijs gaat en er een voor mij mee kan nemen? Ik hou dit draadje in de gaten, maar emailer is sneller collinvankessel@live.nl Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
nou voor mij gaat het wel ff duren voordat ik naar parijs kan. denk op z,n vroegst 2 weken. ogen zijn gister behandeld.dus dat moet ff rustig genezen. en ff sparen voor z,n prachtig apparaat.
|
|
|||
|
|||
ik ga nu naar miijn mandje wekker loopt 3,45 af en dan richting parijs
|
|
|||
|
|||
weet iemand wanneer ze in parijs de 32 GB op stock zouden hebben ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
je kan maar beperkt aantal meenemen en tuurlijk is 50 euro mooi.. maar je kan er meer voor krijgen..... En er zijn vast wel meer die er zo over denken... |
|
|||
|
|||
nja maar hier ben je wel verzekerd van zowiezo 50, en op marktplaats moet je nog maar zien haha,,, nja studentenleven he... weinig geld, veel willen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar 50 euro is wel super natuurlijk |
|
||||
|
||||
hey collin, studentje, wat dachte je ervan dat jij een paar Iphone's voor me gaat halen
Betaal ik jou 55 euro per phone je moet er wel wat voor doen he studentje ;-) |
|
|||
|
|||
haha, zeg maar niks voordat ik nachtmerries krijg van 3 maanden studiefinanciering sparen xD
Maar, mocht er ooit iemand zijn die een studentje wil helpen, dan hoor ik het natuurlijk graag |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik ben ook serieus
net zo serieus als jouw post was hoeveel reacties had je al???? |
|
|||
|
|||
2 , eentje van 70 euro (20 meer dan 50, kan ik wel mee leven ) en 1 die nog niet wist hoeveel die er bij moest hebben dus, het kan wel, niet iedereen is gierig op deze wereld
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb 3 mensen blij gemaakt (zij hebben hun iphone) en mezelf (ik had mijn iphone gratis) had jij ook kunnen doen en had je je stufie gewoon voor je studie kunnen gebruiken |
|
|||
|
|||
Je punt is?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok dan bedank ik je daar hartelijk voor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|