iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door a-Paul-a Je kreeg juist altijd te horen; vanaf heden is de Iphone 4 beschikbaar. Ik hoorde iets in de trant van, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zou je ze dan gewoon niet in Waalwijk zelf kunnen ophalen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zijn er nog mensen die na hun verzending een mail gekregen hebben van
USAA ivm een Security Notice?? ik had dat de vorige keer ook al maar nu dreigen ze van mijn account te schrappen terwijl ik er helemaal geen klant ben. heeft dit iets te maken met de betaling van Apple???? |
|
|||
|
|||
Over 1 uur mijn iPhone
|
|||
|
|||
iPhone is binnen, perfect toestel vodafone geknipt ging perfect!
|
|
|||
|
|||
Ben je er blij over ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb vandaag mijn iPhone 4 opgehaald , UK model voor 750 euro (16GB) Goede overnameprijs al zeg ik het zelf. Apple zakje, sealed met bon Me happy |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vlieg morgen (maandag) naar Nice toe. Nou heb ik via verschillende mensen gehoord dat je hem niet in Nice kan kopen omdat daar geen officiële apple store is.
Dan denk ik, dan koop ik hem op het vliegveld wel (als die daar überhaupt is). Maar ik wil natuurlijk niet 200 euro meer betalen, dus wil ik liever weten of iemand ervaring heeft. Dus, wat kan ik het beste doen? Gokken of die er wel is in Nice, of op het vliegveld kopen en dan helaas 200 meer betalen (of iets in die richting..) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone gisteren uit de UK besteld ... als het goed is heb ik em half augustus in handen ... nog even een maandje geduld dus ...
|
|
|||
|
|||
Iemand die het gerucht dat een grote levering zou plaatsvinden op 14 juli (of ervoor, want Franse feestdag) in de Apple Stores Frankrijk al gehoord? Zodoende op 15 juli te kunnen verkopen...probleem met die reservatie is wel dat je moet gaan op de dag dat zij zeggen (moeilijk met het werk). Als dit in de week valt, ga ik hen toch eerst proberen te bellen en ik er beloofd dan op zaterdag om kom .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Forum iPhone 4, iPad & iPod Touch - iPhon.fr et VIPad.fr / iPhone 4 louvre paris??
Daar hebben ze 't over die 15 juli. Dit gaat dan wel over de 2 apple stores in Parijs. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren gebeld naar Louvre en heb mijn bevestigingsmail gekregen dat er ook ééntje is gereserveerd voor me. Nu maar hopen dat ze mij niet laten gaan tijdens de week, maar op zaterdag (wegens werk kan ik er in de week niet raken). In die mail staat immers dat je moet gaan op voorgestelde dag, anders komt ie zo te koop in de winkel.
Mss dat bellen naar ginder om verhaal te doen (dat je zaterdag komt ipv donderdag ofzo) wel iets uithaalt . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je me laten weten of ik ook zo ééntje kan bestellen Ben heel dringend op zoek (liever vandaag dan morgen)... Iemand tips ? |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
|
|