iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanavond gereserveerd, ongeveer een uur voor sluitingstijd maar nog geen reserveringsbevestiging gekregen, rond 19:30 gebeld, hoe lang duurde het bij jou voordat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb vanavond gereserveerd, ongeveer een uur voor sluitingstijd maar nog geen reserveringsbevestiging gekregen, rond 19:30 gebeld, hoe lang duurde het bij jou voordat je de bevestiging kreeg? Dan weet ik of die van mij klopt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Direct na t gesprek, binnen 5 min
|
|
||||
|
||||
Bedankt allen! Dan ga ik morgen direct weer reserveren
|
|
|||
|
|||
hoe is het momenteel met de voorraad in Frankrijk, is het de moeite waard om er op de bonnevooi heen te rijden en er minimaal 5 op de kop te tikken?
|
|
|||
|
|||
haha, enkel in onze dromen is er momenteel voorraad voor niet-reservaties in frankrijk!-)
|
|
|||
|
|||
Alleen als de iPhone ook voor mij is dan
|
|
|||
|
|||
14 Juli, nationale feestdag Frankrijk! Wordt spannend of de winkels open zijn?
|
|||
|
|||
ik heb even snel een vraagje, ik wil graag een iPhone 4 gaan kopen in frankrijk, nou ga ik toevallig 1 t/m 7 augustus naar Saint Tropez, dus dan wil ik er meteen eentje meenemen.
Alleen kan ik dan gewoon naar een apple reseller rijden? of moet ik hem eerst ergens online reserveren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou, het is eindelijk gelukt een reservering te plaatsten en ik heb een bevestiging mail ontvangen....ik heb gewoon een hele simpele e-mail adres doorgeven en dat werkte super ;-) |
|
|||
|
|||
hopelijk krijgen ze deze week wat binnen want ik zit er ook op te wachten!
|
|
|||
|
|||
nou ik dacht een iphone forum.. dus allicht iemand die het zo eventjes uit kan leggen. maar als hier allemaal van die retards zitten zoals jou, hoeft het al niet meer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en om in aanmerking te komen moet je van te voren resereveren. alstie dan binnen is krijg je van hun een datum dat je hem op kan komen halen, en ze bewaren hem max 24 uur voor je. anders gaatie door naar de volgende dus als jij nu 1 besteld en wilt ophalen op de heen of terug reis is de kans heeeeeeel erg klein dat dat gaat lukken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad is dit al erg vaak besproken, dus voortaan even de topics doornemen of de zoekfunctie gebruiken. |
|
|||
|
|||
mijn verwachte levering van 23 juli zou reeds morgen 15 juli afgeleverd worden in Zuid-Frankrijk. net de datum dat ik er zelf aankom.
Ben benieuwd!!!! |
|
|||
|
|||
Ben gisteren mijn iPhone in Opéra gaan ophalen. Had deze gereserveerd. De iPhone is echt super !
|
|
|||
|
|||
winkel waar men engels spreekt
Weet iemand een franse apple reseller waarmen ook engels spreekt, ik kan echt geen woord frans en wil een reservering plaatsen.
|
|
|||
|
|||
ik was in zuid-frankrijk; twee (premium!)-resellers in Cannes en Nice gingen de phone zelfs niet verkopen. Alleen kans in de Appel Store...
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|