iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel dat je, na reservering, mail krijgt dat je 'm de dinsdag kan ophalen maar je kan enkel de donderdag...Zou 't dan uitmaken dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stel dat je, na reservering, mail krijgt dat je 'm de dinsdag kan ophalen maar je kan enkel de donderdag...Zou 't dan uitmaken dat je belt en zegt dat 't echt onmogelijk is op dinsdag. 'k Bedoel, niet iedereen heeft vakantie, niet iedereen woont in Parijs,...Vind 't niet echt klantvriendelijk van Apple. Als je belt en vraagt zouden ze dit toch moeten doen (naar de klant toe)?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jezus man, de wereld vergaat niet. Relax!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik zie dat mijn bestelling die een verwachte afleverdatum had van 21-7, bestelling gedaan op 28-06, vandaag of morgen wordt geleverd via UPS WOWWWWWWWW
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sjalih, had jij nog een mail gehad van Apple om je iPhone te komen afhalen? We hadden rond dezelfde tijd gereserveerd geloof ik. Ik heb dat mailtje namelijk al wel gehad. Maar deze was wel afkomstig van Apple Store Opera. Goed dat ik daar ook nog snel een reservering had gedaan.
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 halen in Frankrijk
laat maar. gevonden
Laatst gewijzigd door sancaman; 15-07-10 om 12:42. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ons wachten wordt beloond!!!
zoals gedacht duurde et te lang tegen dat ze een nieuwe stock hadden.. dit kan wel eens een oorzaak zijn.. er staan ook al filmpjes ervan op youtube!! iPhone 4 Silent Recall: Some Readers Confirm [Updating Live] |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het schijnt dat Apple al nieuwe modellen in de wereld heeft gebracht waarbij er een aanpassing is gedaan aan de hardware o.i.d. Ik heb er nu een uit de UK in gebruik namelijk , vandaar dat ik het vraag. P.S. probeer je foto's te reizen |
|
|||
|
|||
Heb het net nog eens getest, en er valt geen enkel streepje weg, het staat steeds op het maximum ^^
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft toch niets te maken met 3G ? Is toch gewoon de ontvangst van je operator ? :-S
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie hier mijn resultaten: Phone liggend op vlakke ondergrond - download 0,53 Mbps, upload 0,19 Mbps iPhone in linkerhand speed is goed, totdat ik hem in de linkerhand houd. Het 3G signaal valt zelfs soms weg, haal je de hand weg dan is er weer een boost. Ziet ernaar uit dat ik ook een probleem iPhone heb Dus hoop op een recall. Maar wegvallende gesprekken heb ik geen last van Probeer eens de speedtest app te downloaden en proberen via 3g te testen en dan met je linkerhand vasthouden. Zul je zien dat je 3g signaal wegvalt of erger nog het signaal. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo,
mijn iphone is vandaag afgeleverd in frankrijk. welke veilig manier van transport naar NL kan ik beste gebruiken om het naar NL te versturen(tnt, dhl , ups?) zij er ervaringen van mensen hier ? dank |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
|
|