iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Oh my god, ppfffff. Theeft al geen zin meer datk bel,lol....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oh my god, ppfffff.
Theeft al geen zin meer datk bel,lol. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zonder ID kan je in het buitenland gewoon spullen kopen lijkt me. Ik heb een reservering en betaal de volle pond inc Tax. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zou ik het dan riskeren om naar engeland te gaan 24 juni met een kopie'tje van mijn preorder mail bevestiging van apple!
is er nog iemand die dit gaat doen? als ze dan toch achter een id vragen ben ik wel gef#ckt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ja die dus doen....hmmmm beetje dure gok...als ze 'm niet kunnen afleveren of bij het verkeerde adres. |
|
|||
|
|||
Jongens, maak je maar geen zorgen. Met de iphone 2G was het ook in Engeland zogenaamd niet mogelijk om zonder een id of woonadres een iphone te kopen toen. Ik spreek uit ervaring dat ze daar niet naar kijken, je koopt een simlockvrije toestel, geen abbo en betaald 100% voor de toestel als je de deur uitloopt. En het mag volgens de EU wet niet eens. Het is gewoon discriminatie als ze dat zouden doen.
|
|
|||
|
|||
ik heb op de site van de Apple Store Parijs een iphone gereserveerd, ik zou hem daar afhalen, ik kreeg het venster te zien met 'votre réservation est terminée' maar ik kreeg nog geen bevestigende email:s! iemand die die wel al kreeg en ook besteld heeft in Frankrijk?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij duurde de bevestigingsemail ook wel 10-15 minuten na reserveren op de UK website |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik kreeg mijn bevestiging dat mijn iphone 4 zal klaar liggen in Parijs, wel moet ik echter een Frans paspoort mee hebben:s! iemand ervaring mee?
en zou je nog moeten vragen dat ze hem simlockvrij maken? of zou dit al zo zijn? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb in mijn bevestigings mail helemaal niets staan over Id's of passporten. |
|
|||
|
|||
zoek je toch een willekeurige fransman op, geef je 20 eu voor zijn tijd en klaar.
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat je hem mee krijgt als ik mijn bevestigingsmail lees.
If you have recently moved or think additional documentation may be required to complete your credit check, please bring any of the following items showing your full name and current address and dated within the last three months: For all three carriers you bring the following:
Dan laat ik hem maar bij het hotel afleveren denk ik, net zo makkelijk. Alleen moet ik nog wel even uitzoeken hoe het dan met mijn huidige HI sim kaartje zit, wordt knippen denk ik :-( |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
LEZEN!! ALL THREE CARRIErS......die gebruik je dus niet.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moest aangeven dat het gaat ok een telefoon zonder abbo. Athans in Frankrijk is dat wel zo b |
|
|||
|
|||
Natuurlijk moet je een ID laten zien als je er een koopt MET abonnement, dat is hier in Nederland niet anders. Maar als je hem prepaid hebt besteld (derde optie in 1 van de schermpjes) dan hoef je dat niet mee te nemen aangezien dat dan overbodig is..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
oef |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|