iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ibinco Wat ik me afvraag, hoe gaan ze de reserveringen checken? Op basis van je apple id? Jep die moest ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is niet zo mooi want dat is een witte (die niet beschikbaar is 24juni) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan er iemand in Frankrijk reserveren? Als je er 2 reserveert, ga ik ze allebei wel halen de 24ste en is er 1tje voor jou en 1tje voor mij
|
|
||||
|
||||
ik ga het proberen
|
|
|||
|
|||
Dus je kan gewoon reserveren via Store France? Wat vul je dan in als adres?
Of iemand die er 2 kan bestellen waarvan 1 voor mij? Is Parijs het dichtst mogelijke? Indien Lille kan is dat slechts een uurtje rijden... Iemand die erachter gaat in Frankrijk en langs West-Vlaanderen passeert? Laatst gewijzigd door Fre87; 15-06-10 om 21:15. |
|
|||
|
|||
Het lukt mij niet om te reserveren. Hij blijft vragen naar de winkel waar ik hem wil gaan halen, ook al selecteer ik die. Als het iemand wel lukt en een 32gb zwart voor mij zou willen reserveren zou ik zeer dankbaar zijn! (vraag dan ajb wel een bevestiging via PM, anders heb ik er dadelijk 10 )
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik woon in de omgeving van Eindhoven, en heb een leaseauto die graag naar Frankrijk rijd
|
|
||||
|
||||
Hier nog 1 met een leasebak! Als iemand een 4G 32gig voor mij besteld, rij ik er kosteloos voor je naar Parijs (of Lille) (woon in Nieuwegein)
Laatst gewijzigd door neverbeclever; 15-06-10 om 21:25. |
|
|||
|
|||
Iemand die een iPhone in Frankrijk heeft besteld, wat heeft die ingevuld bij adres?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zijn er mensen die op 24 juni naar parijs rijden? ik heb namelijk een reservering maar weet nog niet zeker of ik zelf kan gaan, ik wil gerust in de brandstofkosten delen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dank! Nu lukt het inderdaad wel, maar helaas.. alles is alweer op.
|
|
|||
|
|||
Had dit ook, maar dan es opnieuw geprobeerd, en was er 1 zwarte van 16GB weer beschikbaar...
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad dat zag ik ook tot 2 keer toe...!! maar ik wil een zwarte 32gb en eigenlijk ook nog voor iemand anders een witte 32gb....dat wordt dus lastig...
|
|
|||
|
|||
op de moment een zwarte 32 gb beschikbaar!
|
|
|||
|
|||
mazzelaar! Dat geluk heb ik (nog) niet...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan naast de mijne nog 1 bestellen in Frankrijk (Parijs) voor iemand als ik dan kan meerijden de 24ste (ik woon in Antwerpen). Iemand? Stuur mij een PB!
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|