iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Gaat toch pas om 10u open? Parkeertip: Vinci ondergronds parking in de Rue Croix des Petits Champs. Ik heb er 44 minuten gestaan en kostte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gaat toch pas om 10u open?
Parkeertip: Vinci ondergronds parking in de Rue Croix des Petits Champs. Ik heb er 44 minuten gestaan en kostte mij 3,3 euro. Je komt boven (uitgang Colonel Driant) en wandelt naar links in de Rue Croix des Petits Champs, naar rechts op de Rue Saint-Honoré tot je op een plein komt, plein oversteken en je bent aan de Carrousel du Louvre (trappen neer naar de piramide). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hebben er nog mensen een oproep gekregen en die verhinderd zijn???
ben trouwens wel benieuwd hoe het er aan toe gaat moet je je nou legitimeren en je mail meenemen als bewijs? |
|
|||
|
|||
Ik ben er vandaag toevallig geweest om een reservering af te halen, je moet je mail meenemen, en ze vragen je om de naam waaronder je het gereserveerd hebt/ apple id
ik had de reservering van iemand overgenomen en dat leverde geen problemen op |
|
|||
|
|||
laat me raden
van kaatje maar apple id??? enige wat ze me vroegen was mijn voornaam en mijn emailadres |
|
|||
|
|||
Heb er vandaag 2 gehaald in Opera, 1 voor de verkoop (zit nog in verpakking) en die van mij blijkt niet te werken.. Althans, als ik hem van de stroom afhaal kan ik hem gewoon in geen geval aan krijgen. Ook niet als ik hem aan de Macbook Pro hang.. Wat is dit balen zeg, morgen maar bellen maar ben er bang voor dat ik terug naar Parijs moet..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dat is het nadeel als je in Parijs haalt |
|
|||
|
|||
Ik heb het al anders gedaan. Er woont gewoon een tante van me in Frankrijk en daar laat ik het ding maar bezorgen. Klaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo,
iemand interesse om een reservering van een iphone 4 die op te halen is tot morgenavond van mij over te nemen?? pm me maar. |
|
|||
|
|||
je hebt pm
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu in paris net weer 2 iphone opgehaald. Nu weer terug naar nl
|
|
|||
|
|||
Wanneer had je besteld knny??
En Louvre of Opera? |
|
|||
|
|||
Een kameraad hier op mijn werk zegt dat ie zonder afhaalbericht 2 stuks meekreeg in parijs.
Hij reed mee met iemand die wel een afhaalbericht had. dus nu weet ik het ook niet meer! (of hij jokt) |
|
|||
|
|||
Misschien was er een reservering niet opgehaald.
Of misschien boeit het die Apple medewerkers soms niet, al die reserveringen ook haha. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ahh ok. Had ik gister wel gelezen, maar ga niet alle usernames uit me kop leren. Take it easy gast
|
|
|||
|
|||
Iemand nog een reservatie openstaan voor zaterdag en niet kan gaan?
Of iemand die er 2 heeft gereserveerd en er eentje wil doorgeven in ruil voor de rit naar ginder? Laat maar weten, ik zou het wel zien zitten om zaterdag 24 juli tegen openingstijd naar Parijs te gaan, enkel en alleen om er eentje te gaan halen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
je zal wel op 12 juli naar de apple store hebben gebeld. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
|
|