//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Waar kan ik het beste parkeren, bij de Louvre en de Opera? Alvast bedankt voor de info je hebt bij allebei in de buurt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2261  
Oud 09-08-10, 21:21
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Heren,

Waar kan ik het beste parkeren, bij de Louvre en de Opera?

Alvast bedankt voor de info



je hebt bij allebei in de buurt een parkeergarage. 3 euro per uur

Laatst gewijzigd door spiekry; 09-08-10 om 21:37.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2262  
Oud 09-08-10, 21:28
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Modbreak:

Mag ik de heren/dames hier attenderen dat het wel zo gepast is dat men de edit knop gebruikt als men twee berichten achter elkaar wil posten.
Daarnaast is dit geen te koop topic en zijn de nodige berichten hierover al aangepast of verwijderd.
Daarnaast wil ik iedereen vragen er geen chat topic van te maken want daar begint het erg op te lijken

Dank voor jullie begrip.

__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #2263  
Oud 10-08-10, 02:03
azamc azamc is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Barendrecht
Berichten: 56
Standaard

Vorige week 3 iPhone4 gekocht in Montpellier. Eerst ff gebeld om te reserveren maar dat hoefde niet. Ze hadden voldoende op voorraad. Met 2 verschillende creditcards de iPhones gekocht omdat er een limiet van 2 iPhones per klant (lees creditcard) geldt.
Overigens hebben ze overal in Frankrijk iPhones op voorraad. Ik ben bij Auchan, Carrefour en andere supermarkten geweest waarbij je wel de supermarkten moet hebben met meerdere winkels onder 1 dak. Bij al de telefoonwinkels (SFR, Phonehouse etc) hebben ze iPhones op voorraad en ook nog eens een tientje goedkoper dan bij de Applestore.
  #2264  
Oud 10-08-10, 09:27
Ystr Ystr is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azamc Bekijk bericht
Vorige week 3 iPhone4 gekocht in Montpellier. Eerst ff gebeld om te reserveren maar dat hoefde niet. Ze hadden voldoende op voorraad. Met 2 verschillende creditcards de iPhones gekocht omdat er een limiet van 2 iPhones per klant (lees creditcard) geldt.
Overigens hebben ze overal in Frankrijk iPhones op voorraad. Ik ben bij Auchan, Carrefour en andere supermarkten geweest waarbij je wel de supermarkten moet hebben met meerdere winkels onder 1 dak. Bij al de telefoonwinkels (SFR, Phonehouse etc) hebben ze iPhones op voorraad en ook nog eens een tientje goedkoper dan bij de Applestore.
gek is dat he
gewoon goedkoper dan bij de applestore.
maar zijn ze dan nog steeds simlockvrij?
ik ga morgen of vrijdag naar parijs dus hoef er zeker geen te reserveren zoals ik zie

bedankt voor de info
  #2265  
Oud 10-08-10, 09:31
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

hahaha bruce,ik hou het beschaafd en ga gewoon voor mezelf en een maat gaat mee. heb nog steeds 3 plaatsen over in de auto dus laat maar horen.
  #2266  
Oud 10-08-10, 09:34
LouD LouD is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azamc Bekijk bericht
Vorige week 3 iPhone4 gekocht in Montpellier. Eerst ff gebeld om te reserveren maar dat hoefde niet. Ze hadden voldoende op voorraad. Met 2 verschillende creditcards de iPhones gekocht omdat er een limiet van 2 iPhones per klant (lees creditcard) geldt.
Overigens hebben ze overal in Frankrijk iPhones op voorraad. Ik ben bij Auchan, Carrefour en andere supermarkten geweest waarbij je wel de supermarkten moet hebben met meerdere winkels onder 1 dak. Bij al de telefoonwinkels (SFR, Phonehouse etc) hebben ze iPhones op voorraad en ook nog eens een tientje goedkoper dan bij de Applestore.
Ik ben vorige week in Strasbourg geweest en bij mij wilden ze de iPhone 4 niet verkopen in de SFR, Orange en Phonehouse winkels. Ook bij de Fnac wilden ze hem niet verkopen. Ze hadden hem wel op voorraad, maar mochten hem alleen met abonnement verkopen.
  #2267  
Oud 10-08-10, 09:48
i-1 i-1 is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Nou ... ik was afgelopen weekend met mijn vriendin een weekendje weg naar Parijs en was natuurlijk ook benieuwd of ik een iphone 4 kon bemachtigen...
Ben naar de Apple store gegaan wat beneden in het Louvre zit.
Moest ff zoeken maar uiteindelijk wel gevonden ...

Na mijn entrede gemaakt te hebben sprak ik zo een mannetje aan in een blauw t-shirt en vroeg em wat wel en wat niet mogenlijk was ...
Hij vertelde me dat alleen de 16gb versies te koop waren en de 32gb alleen met reservering ...
Dus ik baalde al omdat ik een 32 gb versie wilde hebben ...
Maar goed gierig als dat ik was ging ik meteen in de rij staan ... bij de kassa kreeg ik weer te horen ... dat alleen de 16gb te koop was en NIET de 32gb... Mijn vriendin heeft me even tot de orde geroepen en vertelde dat ik gewoon ff moest wachten op de 32gb ... (maar goed ik had zoiets van ik wacht al mijn hele leven op deze telefoon) ... uiteindelijk toch maar geluisterd en we zijn weggegaan ...
Intussen nog ff gewinkeld en uiteindelijk heb ik toch maar besloten om em toch te gaan kopen ...
Dus wij weer terug ... in de rij gestaan die inmiddels alweer langer was ... en uiteindelijk aangekomen bij de kassa ... zeg ik in mijn beste engels ... "Ik wil graag een iphone 4" ... en de verkoper vroeg toen tot mijn grootste verbazing (die trouwens Antoine heette en mijn vriendin aan het flowen was) "Wil je een 16gb of een 32gb" ... dus ik zei meteen dat ik een 32gb wilde hebben ... en toen moest mijn vriendin het nog even voor de 2de keer vragen of het wel zeker de 32gb versie was ... dus ik wilde z.s.m. afrekenen natuurlijk ... zo gezegd en gedaan ...

Een beetje een rare gang van zaken ... maar what the hell ... ik heb mijn iphone 3 32 gb
  #2268  
Oud 10-08-10, 09:49
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

heel bijzonder. franse henkie's ik bel donderdag voor de zekerheid ff.
  #2269  
Oud 10-08-10, 10:14
wallietax wallietax is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 59
Standaard

Ben nu in applestore louvre, ik dacht ik ben er vroeg bij... Maar ik sta al een kwartier in de rij, het schiet niet op hier! Weet iemand wat "drie in de rij kassa erbij" is in t frans? Nog even twee iphones scoren en dan ben ik er weer helemaal klaar mee!
  #2270  
Oud 10-08-10, 10:39
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

tres in de raise cassier de bes
  #2271  
Oud 10-08-10, 11:27
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

@maddutchy:
jij komt uit rotterdam toch? zijn die 3 plekken nog vrij? en wanneer zou je gaan?
  #2272  
Oud 10-08-10, 12:30
wallietax wallietax is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
tres in de raise cassier de bes
Merci! Geen 32gb hier, alleen voldoende 16gb. Ze kunnen niet aangeven wanneer er weer binnen komt.
  #2273  
Oud 10-08-10, 12:46
GMember GMember is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Inmiddels mijn 2 Iphones 4 32 GB opgehaald in Frankrijk bij Carrousel du Louvre. Uiteraard met reservering. De 16 GB waren volop alleen de 32 GB waren op reservering af te halen. Ze hadden net een nieuwe lichting binnengekregen van de 32 Gb een medewerker liet het zien in een la. (was op 6 augustus).

btw een mooie Apple Store maar wel erg druk.

Laatst gewijzigd door GMember; 10-08-10 om 12:49.
  #2274  
Oud 10-08-10, 12:52
Webraider Webraider is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GMember Bekijk bericht
Inmiddels mijn 2 Iphones 4 32 GB opgehaald in Frankrijk bij Carrousel du Louvre. Uiteraard met reservering. De 16 GB waren volop alleen de 32 GB waren op reservering af te halen. Ze hadden net een nieuwe lichting binnengekregen van de 32 Gb een medewerker liet het zien in een la. (was op 6 augustus).

btw een mooie Apple Store maar wel erg druk.
Hoe heb je gereserveerd? Gewoon ff gebeld?
  #2275  
Oud 10-08-10, 13:01
GMember GMember is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Gewoon gebeld naar Apple Store (Carrousel du Louvre)

Tel. nr. 0033143167800 (daarna optie 5 kiezen, wordt je in de wacht gezet duurt even en dan krijg je een medewerker aan de telefoon)

Wordt gevraagd naar je naam en e-mail. Zeg het wel duidelijk (of spel het een paar keer) wil nog weleens verkeerd gaan.

Daarna krijg je meteen een ontvangsbevestiging via e-mail.

En dan wachten totdat je een ophaalbevestiging krijgt via e-mail.

PS: ik weet niet meer of een reservatie nodig is momenteel. Misschien weten andere meer over deze kwestie.

Laatst gewijzigd door GMember; 10-08-10 om 13:04.
  #2276  
Oud 10-08-10, 13:02
Webraider Webraider is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GMember Bekijk bericht
Inmiddels mijn 2 Iphones 4 32 GB opgehaald in Frankrijk bij Carrousel du Louvre. Uiteraard met reservering. De 16 GB waren volop alleen de 32 GB waren op reservering af te halen. Ze hadden net een nieuwe lichting binnengekregen van de 32 Gb een medewerker liet het zien in een la. (was op 6 augustus).

btw een mooie Apple Store maar wel erg druk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GMember Bekijk bericht
Gewoon gebeld naar Apple Store (Carrousel du Louvre)

Tel. nr. 0033143167800 (daarna optie 5 kiezen, wordt je in de wacht gezet duurt even en dan krijg je een medewerker aan de telefoon)

Wordt gevraagd naar je naam en e-mail. Zeg het wel duidelijk (of spel het een paar keer) wil nog weleens verkeerd gaan.

Daarna krijg je meteen een ontvangsbevestiging via e-mail.

En dan wachten totdat je een ophaalbevestiging krijgt.
Thx voor de info
  #2277  
Oud 10-08-10, 13:11
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marco_sire Bekijk bericht
@maddutchy:
jij komt uit rotterdam toch? zijn die 3 plekken nog vrij? en wanneer zou je gaan?
ten eerste kom ik net als elk ander mens uit m,n moeder. maar ik woon in de utrecht. ik ga vrijdag 13 augustus rijden om 3:30 en er zijn nog 3 plekken vrij.
  #2278  
Oud 10-08-10, 14:23
k1978 k1978 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

maar voor de 16 gig hoef je dus niet te reserveren?? wil er vrydag even heen
  #2279  
Oud 10-08-10, 14:31
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
ten eerste kom ik net als elk ander mens uit m,n moeder. maar ik woon in de utrecht. ik ga vrijdag 13 augustus rijden om 3:30 en er zijn nog 3 plekken vrij.
3.30?? hoelaat wil je er zijn?
wij gingen 5.30 weg en waren er nog voor openingstijd
  #2280  
Oud 10-08-10, 15:06
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

dan ga ik een uurtje later weg. k1978 je kan meerijden hoor vrijdag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.