iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb 640 euro betaald in de sfr winkel met een microsim kaart... hij is gewoon gelockt door sfr! wie kan me helpen!?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb 640 euro betaald in de sfr winkel met een microsim kaart...
hij is gewoon gelockt door sfr! wie kan me helpen!? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Al op Cdmedia.nl (of.com) gekeken? Als sfr er tussen staat kun je tegen betaling legaal laten unlockken, zijn hier op ipc goede ervaringen over te lezen.
|
|
|||
|
|||
zojuist gekeken maar SFR france staat er niet tussen
|
|
||||
|
||||
Iemand onlangs nog in Parijs geweest? Zijn iPhones al een beetje normaal leverbaar ondertussen?
|
|
|||
|
|||
Wat is die hoofdprijs dan?
voor een 32GB op CDG? Waar kan ik hem halen op het vliegveld? Is ie dan echt simlock vrij?
Thanks for your reply flying in 4 hours |
|
|||
|
|||
Zonder reserveren gisteren de 16 gb zo opgehaald bij applestore du Louvre voor 629 simlock vrij
Laatst gewijzigd door libertycity; 23-10-10 om 07:47. Reden: Toevoeging |
|
||||
|
||||
zal de volgende iphone weer eerst in frankrijk te krijgen zijn voordat nederland aan de beurt is?
|
|
||||
|
||||
Ik hoop het Jan
Weer een ritje of 3 die kant op, ga je mee? |
|
|||
|
|||
Heeee.. ik ga ook mee!!!
Heb al volle jerrycans klaar staan |
|
|||
|
|||
Haha ik ga morgen bellen om alvast te reserveren ben ik iig de eerste in de rij
|
|
||||
|
||||
ik vraag me echt af of ze wederom eerst in Frankrijk te kopen zullen zijn voordat Nederland aan de beurt is.
Ik hoop het natuurlijk wel Er is trouwens nog een plek vrij in de auto aangezien Klepper niet meer mee mag ;-) |
|
|||
|
|||
kan ik me ook ergens aanmelden? ritje parijs op een dag heen en weer en terug komen met volle zakken met iphone's lijkt mij wel wat. woon in de buurt van DH
|
|
||||
|
||||
Ik wil ook wel hoop. ik heb een redelijk grote auto en een paar duizend iPhone moeten er wel inpassen. Medepassagiers kunnen op dakkoffer meerijden
|
|||
|
|||
niemand bang geweest voor een overvalletje? in parijs lopen aardig wat 'onplezierige' personen rond die graag snel geld verdienen zonder er zelf hard voor te hoeven werken.....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
wij hebben er 3 keer gelopen.. de ene keer 4 iphones... de andere keer 20 wel altijd op ons hoede maar geen problemen gehad hoor Hoop inderdaad eerst frankrijk.. vond die ritjes altijd wel leuk maar ze zullen dit keer wel overal simlock vrij worden verkocht.. dus ook in duitsland bijvoorbeeld.. eerst maar eens kijken of de iphone 5 de moeite waard is |
|
||||
|
||||
Jantje, mijn tasje is gepakt hoor,
Zoals ik het lees ziet het er goed uit, eerst Frankrijk aan de beurt. |
|
|||
|
|||
Gaan er weer mensen richting Parijs op 14 oktober en die ook nog een plekje vrij hebben in de auto rond omgeving Utrecht? Vorig jaar een plezierige reis en mooie dag gehad met dank aan een forumlid.
|
|
|||
|
|||
lijkt mij niet echt de moeite om nu weer een lange trip te maken? of vergis ik me daarin?
nog mensen regio den haag/rotterdam die er heen gaan? en een plekje over hebben? |
|
||||
|
||||
Iemand ervaring met een release in de Apple Store?
Gisteren stond nog dat je hem online kon reserveren en ophalen, maar die tekst is nu gewijzigd in: kom maar in de rij staan.... Dus hoe laat zou je er dan moeten staan? In Belgie kregen ze met de 3GS er een stuk of 200 denk ik, bij Mobistar Antwerpen, maar hoeveel zou Apple er krijgen, moet je om 04:00 voor dat pandje liggen, of is 07:30 ook vroeg genoeg (in het verleden?). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vorbestellen am 7. Oktober für Lieferung ab 14. Oktober. Ab 629,00 €. |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
|
|