iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tomic22 Ohja!! Krijg nu een afhaalbericht voor me32gb!! Haha hup terug naar t Louvre wanneer had je jouwe besteld ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
14e voor de 32 GB bestelt .
Dejive ben je nog in de store? Ik zit voor de uitgang... Ma's ff meeten? |
|
|||
|
|||
Ho ff jij hebt bij het louvre vanochtend 1 gereserveer en mag hem vandaag ophalen? Of lees ik niet goed?
|
|
|||
|
|||
Hoe lang geleden hebben jullie gereserveerd dat jullie hem vandaag mag ophalen?kunnen we weer meten..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@ Dejive
mag ik vragen wat je hebt moeten betalen voor die reservering van 4en? ben toch wel benieuwd voor wat voor bedragen die reserveringen van de hand gaan |
|
|||
|
|||
Wat raar.. De een hoeft maar 8 dagen te wachten de ander 16 dagen wat een enorme verschil??.. De 16g komt in grotere getalen binnen dan de 32g naja het is dus niet echt te meten
|
|
|||
|
|||
jaa indd als je dubbel wilt dubbel zo lang wachten blijkbaar 16 gb - 8dagen, 32 Gb- 16 dagen. Maar even 1 vraag hoe zit het met garantie moet je dan naar land van oorsprong?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wil je geen juridisch getouwtrek: ja, dan moet je naar het land van oorsprong |
|
|||
|
|||
Shit weer een reden om toch maar te wachten om in belgie te kopen Jammer dat Apple Care niet voor de Iphone is:S
|
|
|||
|
|||
Apple care is er wel voor Iphone, heb ik ook afgesloten nl. maar in Parijs kunnen ze m gelijk omruilen, en dat gaan ze in NL echt niet doen denk ik! En om nu al gelijk een paar weken zonder te zitten dat trek ik echt niet!
|
|
|||
|
|||
Online kan je de Iphone niet meer bestellen voor levering......
|
|
|||
|
|||
Heb nog 2 reserveringen liggen die vandaag opgehaald moeten worden... Kort dag, maar was het vergeten. Gaat om 2x 32GB.
Als iemand zijn geluk wil beproeven mag die me een PM sturen, je krijgt kopie paspoort erbij. |
|
|||
|
|||
jij verstaat iets anders onder apple care denk, ik bedoel apple care protection. Apple - Ondersteuning - AppleCare
|
|
|||
|
|||
Als je gebeld hebt naar 1 van de Apple vestigingen, krijg je dan een bevestigings email dat je gereserveerd hebt van het Apple Louvre of Opera?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
|
|