iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Quelo Ik heb zojuist gebeld met Louvre. Reserveren kan niet meer en is niet meer nodig. Van de 16 gb hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
dat beteknt dat je er nu dus heen kan rijden en met 2 naar buiten loopt??? lijkt me sterk ik heb gister nog gereserveerd dan zou ik dus vandaag of morgen bericht moeten krijgen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
cc kunnen ze moeilijk over doen maar is tegenwoordig met pincode ook dus misschien dat dat ook wel makkelijk gaat waarom geef je je ze niet gewoon cash mee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weten jullie hoe laat ze de ophaal email versturen? Ongeveer? Is dat na 20.00uur als de winkels daar dicht gaan?
|
|
|||
|
|||
Attentie!! Vanaf vandaag neemt apple louvre geen reserveringen meer aan..... (bevestigd door 2 onafhankelijke medewerkers!)
iemand nog een iPhone 4 kopen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor zover ik weet zit er vaak een limiet op wat je per dag kan pinnen bij een geldautomaat, vandaar. Google denkt dat 't 500€ voor een pinpas is, bovendien liever niet met al te veel cash op zak rondlopen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Eind augustis/begin september ga ik richting parijs 1 weekje vakantie? Dus ik zou daar gewoon zonder reservering even 1ntje kunnen kopen in apple store louvre?
|
|
|||
|
|||
Weten jullie hoe laat ze de ophaal email versturen? Ongeveer? Is dat na 20.00uur als de winkels daar dicht gaan?
|
|
|||
|
|||
Ah das dus 2 per persoon ophalen daar nu dus
Gaat de prijs ook wel drukken van een losse iPhone 4 |
|
|||
|
|||
Sorry mijn post is 2x geplaatst
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb 2 reserveringen 16GB bij het Louvre voor morgen. Iemand die morgen ook naar Parijs moet?
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag geweest, er was geen kat in Parijs . Nog 's nagevraagd of ze nog een 32 los hadden, maar nope, alles is gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Niet normaal... Ik heb woensdag gereserveerd en krijg net een mail.
Das 4 dagen later!!.. %^&*$ Ik kan morgen denk ik niet... Daar baal ik van.. Ga kijken of er iets te regelen valt... Maar dat is echt snel... |
|
|||
|
|||
Met een vrachtwagenchauffeur meerijden misschien. Er zijn er genoeg de vanavond nog voorbij parijs moeten. Ik dus.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus als het goed is kan je vanaf nu op de bonnefooi naar parijs toe?
|
|
||||
|
||||
vanaf woensdag zeggen ze...
ik moet het nog zien.... maar anders kunnen we donderdag een leuke forummeeting houden in het Lourve vermoed ik |
|
|||
|
|||
het is gelukt! ik vertrek zo al!!! nachtje slapen daar en dan de iphone 4 en dan dagje parijs!
|
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
|
|