//

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk

iPhone 4 Simlockvrij te bestellen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nog steeds in Parijs! Maak er een leuke dag van dus ben na al deze vragen weer terug gegaan.. Andere medewerker aangesproken. Hij gaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1801  
Oud 02-08-10, 18:09
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Ben nog steeds in Parijs! Maak er een leuke dag van dus ben na al deze vragen weer terug gegaan.. Andere medewerker aangesproken. Hij gaf aan dat ze woensdag beginnen aan de verkoop zonder reserveringen. Hij wist dat de 16gb er zeker zou zijn.. De 32gb wist hij niet 100% zeker.. Grote kans dat ze morgen het je niet gaan verkopen.. En nu gaan we rijden richting NL! Ik kreeg er maar 1 mee btw... Dus daar zijn ze nog wel moeilijk in!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1802  
Oud 02-08-10, 18:14
jwee jwee is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faar Bekijk bericht
Ben nog steeds in Parijs! Maak er een leuke dag van dus ben na al deze vragen weer terug gegaan.. Andere medewerker aangesproken. Hij gaf aan dat ze woensdag beginnen aan de verkoop zonder reserveringen. Hij wist dat de 16gb er zeker zou zijn.. De 32gb wist hij niet 100% zeker.. Grote kans dat ze morgen het je niet gaan verkopen.. En nu gaan we rijden richting NL! Ik kreeg er maar 1 mee btw... Dus daar zijn ze nog wel moeilijk in!!
ben je nog in Parijs Faar? check dan je dm
  #1803  
Oud 02-08-10, 19:24
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Afgelopen vrijdag zowel bij Louvre als bij l'Opéra 2 exemplaren van de 32GB gereserveerd... Vandaag beide vestigingen gebeld om te vragen naar de status:

Louvre: Ze zagen dat er maar 1 exemplaar gereserveerd was. Verbaasde mij ook niet, want beide bevestigingen gingen naar hetzelfde e-mail adres, terwijl l'Opéra had aangegeven dat er bij 2 resereringen, 2 verschillende e-mailadressen gebruikt diende te worden. De medewerker verklaarde dat vanaf halverwegen deze week de toestellen op voorraad verkocht zouden worden en dat het verkrijgen van 2 exemplaren geen probleem moet zijn.

Bij l'Opéra werd duidelijk dat beide reserveringen juist geregistreerd zijn, maar dat de toestellen nog niet beschikbaar zijn. Hij deed absoluut geen toezegging over de verwachte leverijd en kon ook niet vertellen hoe hoog ik op de lijst stond.

Zoals het er nu uit ziet, ga ik dinsdag avond maar een bellen om te vragen of de toestellen vanaf woensdag op voorraad worden verkocht. In dat geval rijdt zal ik woensdag zo vroeg mogelijk naar Parijs rijden om er één in te slaan.
  #1804  
Oud 02-08-10, 19:50
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Wie van jullie is met de Thalys naar parijs gegaan en wat heb je ervoor betaald? Als ik zoek kom ik uit op een retourtje van €172,-
  #1805  
Oud 02-08-10, 19:59
jkthebest jkthebest is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 67
Standaard

Faar, kon je nog voor mij reserveren???
  #1806  
Oud 02-08-10, 20:15
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem... Bekijk bericht
Wie van jullie is met de Thalys naar parijs gegaan en wat heb je ervoor betaald? Als ik zoek kom ik uit op een retourtje van €172,-
morgen voor 100 euries, woensdag voor 140 .. afgerond.

Maar ben student, dus dat scheelt.. =)
  #1807  
Oud 02-08-10, 20:21
fwout fwout is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

mwaaah, het kan aan mij liggen maar ik krijg dat ding niet besteld via de franse apple site. eerlijk is eerlijk, mijn frans is ook niet zo heel erg goed....
  #1808  
Oud 02-08-10, 20:27
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Ja OV-chipkaart... Scheelt dat dus zo veel ? Kan je zo'n ding gewoon gratis aanvragen? Maar wat ik dan niet begrijp is dat NS zegt dat je al een enkele reis parijs hebt voor 35,- :s
  #1809  
Oud 02-08-10, 20:53
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fwout Bekijk bericht
mwaaah, het kan aan mij liggen maar ik krijg dat ding niet besteld via de franse apple site. eerlijk is eerlijk, mijn frans is ook niet zo heel erg goed....
waarom wil je dat dan? heb je een frans adres waar hij bezorgd kan worden?
  #1810  
Oud 02-08-10, 20:56
fwout fwout is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
waarom wil je dat dan? heb je een frans adres waar hij bezorgd kan worden?
reserveren zodat ik niet voor Jan L. op en neer rijd.
  #1811  
Oud 02-08-10, 21:13
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fwout Bekijk bericht
reserveren zodat ik niet voor Jan L. op en neer rijd.
reserveer je op de apple site dan? kan je niet beter (waarschijnlijk) vanaf as woensdag even bellen naar de store, dan hebben ze waarschijnlijk genoeg voorraad.

En ik heb hier nog nooit iemand een reservering zien doen op de frans apple site.. ben je niet in de war met in engeland bestellen via apple.com/uk?
  #1812  
Oud 02-08-10, 21:21
fwout fwout is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
reserveer je op de apple site dan? kan je niet beter (waarschijnlijk) vanaf as woensdag even bellen naar de store, dan hebben ze waarschijnlijk genoeg voorraad.

En ik heb hier nog nooit iemand een reservering zien doen op de frans apple site.. ben je niet in de war met in engeland bestellen via apple.com/uk?

mmm, denk het wel. heb enkele mnd geleden in Las Vegas zo mijn Ipad besteld. dacht ff slim te zijn.
  #1813  
Oud 02-08-10, 21:21
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desteef Bekijk bericht
Afgelopen vrijdag zowel bij Louvre als bij l'Opéra 2 exemplaren van de 32GB gereserveerd... Vandaag beide vestigingen gebeld om te vragen naar de status:

Louvre: Ze zagen dat er maar 1 exemplaar gereserveerd was. Verbaasde mij ook niet, want beide bevestigingen gingen naar hetzelfde e-mail adres, terwijl l'Opéra had aangegeven dat er bij 2 resereringen, 2 verschillende e-mailadressen gebruikt diende te worden. De medewerker verklaarde dat vanaf halverwegen deze week de toestellen op voorraad verkocht zouden worden en dat het verkrijgen van 2 exemplaren geen probleem moet zijn.

Bij l'Opéra werd duidelijk dat beide reserveringen juist geregistreerd zijn, maar dat de toestellen nog niet beschikbaar zijn. Hij deed absoluut geen toezegging over de verwachte leverijd en kon ook niet vertellen hoe hoog ik op de lijst stond.

Zoals het er nu uit ziet, ga ik dinsdag avond maar een bellen om te vragen of de toestellen vanaf woensdag op voorraad worden verkocht. In dat geval rijdt zal ik woensdag zo vroeg mogelijk naar Parijs rijden om er één in te slaan.
Dus ik zou gewoon 1 kunnen kopen zonder reservering zou wel lekker zijn weet je hoe het zit met garantie in Nederland. Kan je dat claimen als die uit Frankrijk komt of moet je Apple care afsluiten. Kan iemand mij precies uitleggen wat apple care is en of dit bij de Iphone geld?
  #1814  
Oud 02-08-10, 21:34
LouD LouD is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Omdat ik in de buurt van Frankrijk op vakantie ben heb ik vandaag de gok gewaagd om naar Strasbourg te rijden en daar een iPhone 4 te bemachtigen. Ik ben bij verschillende phone shops geweest en ook bij een Apple Premium reseller. Allen wisten ze mij te melden dat de iPhone 4 in Frankrijk niet simlock vrij aan te schaffen is en alleen met een abonnement van Orange en dus ook Orange gelocked is. Verschillende shops hadden hem wel op voorraad! Zou je hem dan toch alleen bij een officiële Apple shop simlock vrij kunnen kopen?
  #1815  
Oud 02-08-10, 21:36
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LouD Bekijk bericht
! Zou je hem dan toch alleen bij een officiële Apple shop simlock vrij kunnen kopen?
ik denk dat jij daar nu het best het antwoord op weet?
  #1816  
Oud 02-08-10, 21:45
LouD LouD is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
ik denk dat jij daar nu het best het antwoord op weet?
Ik denk dat je daar gelijk in hebt kleine jan. Moet wel zeggen dat ik baal. Heb gezien dat ze de telefoon in meerdere shops op voorraad hadden, zag er zelfs mensen mee weglopen. Maar dus alleen met Orange abonnement.
  #1817  
Oud 02-08-10, 21:49
faar faar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 71
Standaard

Hey guys,

ik denk dat niet iedereen alles leest.. Ben nu in België net terug uit Parijs!! De Apple winkels zijn de enige die ze simvrij verkopen.. Medewerkster en haar collega (2x gecheckt voor de zekereid) garandeerde mij dat ze vanaf woensdag op voorraad zijn!! Let op die garantie gaven ze alleen voor 16g!! Dus je kan geen reserveringen meer maken!! Dat vinden ze niet meer nodig nu ze vanaf woensdag gewoon in hun magazijnen liggen.. Trouwens zag veel mensen met een defecte bij de balie!! Check hem eerst voor dat je terug rijd!!
  #1818  
Oud 02-08-10, 21:50
LouD LouD is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Ben van de week terug van vakantie dus ik denk dat ik dan even naar België rij, is dat slim?

-edit-
verkeerd gelezen! en verkeerde topic!

Wel goed om te weten dat ze deze week voorradig worden in Frankrijk!
  #1819  
Oud 02-08-10, 21:53
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faar Bekijk bericht
Hey guys,

ik denk dat niet iedereen alles leest.. Ben nu in België net terug uit Parijs!! De Apple winkels zijn de enige die ze simvrij verkopen.. Medewerkster en haar collega (2x gecheckt voor de zekereid) garandeerde mij dat ze vanaf woensdag op voorraad zijn!! Let op die garantie gaven ze alleen voor 16g!! Dus je kan geen reserveringen meer maken!! Dat vinden ze niet meer nodig nu ze vanaf woensdag gewoon in hun magazijnen liggen.. Trouwens zag veel mensen met een defecte bij de balie!! Check hem eerst voor dat je terug rijd!!
Hee Faar,

Bedankt voor je informatie maar 2 vragen:
- wat bedoel je met 'Let op die garantie gaven ze alleen voor 16 g?
- Kan ik gewoon mijn Iphone kopen daar (zonder reservering ) en dan gelijk testen en als die niet doet ofzo gewoon gelijke nieuwe terug vragen in die winkel?
  #1820  
Oud 02-08-10, 21:54
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faar Bekijk bericht
Hey guys,

ik denk dat niet iedereen alles leest.. Ben nu in België net terug uit Parijs!! De Apple winkels zijn de enige die ze simvrij verkopen.. Medewerkster en haar collega (2x gecheckt voor de zekereid) garandeerde mij dat ze vanaf woensdag op voorraad zijn!! Let op die garantie gaven ze alleen voor 16g!! Dus je kan geen reserveringen meer maken!! Dat vinden ze niet meer nodig nu ze vanaf woensdag gewoon in hun magazijnen liggen.. Trouwens zag veel mensen met een defecte bij de balie!! Check hem eerst voor dat je terug rijd!!
Iemand die woensdag een tripje wilt maken dan? Heb geen vervoer maar betaal uiteraard aan alles mee.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.