iPhone 5S in USA kopen, waar op letten? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Voorraden in US waren de afgelopen weken ook minimaal, nieuwe leveringen zijn snel weg. Las Vegas hadden ze 20 en 21 september heel snel niets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorraden in US waren de afgelopen weken ook minimaal, nieuwe leveringen zijn snel weg. Las Vegas hadden ze 20 en 21 september heel snel niets meer. In San Francisco waren enkele dagen later alleen de 64 GB grijs nog verkrijgbaar en alleen maar voor AT&T en nog een provider. Ik heb zelf Vodafone en geen 4G, weet dus niet met zekerheid of dit werkt. (volgens de specs wel muv Tele2.) Geen controle gehad bij de douane.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zit momenteel ook in usa, ben naar AppleStore in Vegas geweest en kreeg inderdaad het verhaal dat er geen simlockvrije 5s beschikbaar is, wel de 5c.
Ik ga van de week nog naar San Francisco, weet je zeker dat dit model wel simlockvrij is? Ik heb namelijk "Simpel" als provider. |
|
|||
|
|||
Vandaag Apple store nummero 4 gehad (Orlando) Simlockvrij niet meer op voorraad...begint een droevig verhaal te worden. In Miami de laatste kans...
|
|
|||
|
|||
Vriendin van mij is gisteren voor me in de store in San Fransisco geweest en daar waren geen iPhones. Sterker nog, de unlocked versie is er nog niet eens geweest, die verwachten ze pas in november..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de website van iphoneclub staat: Wie op safe wil spelen, vraagt in de Amerikaanse Apple Store naar het simlockvrije GSM-model voor T-Mobile USA. Deze staat op de website als: ‘Unlocked and contract-free‘ met modelnummers A1533 (iPhone 5s) en A1532 (iPhone 5c). Dit zijn GSM-modellen, die als enige nadeel hebben dat ze LTE-band 7 niet ondersteunen. Je kunt dus geen gebruik maken van het 4G-netwerk van Tele2. In de toelichting op de website van Apple staat: If you buy iPhone for T-Mobile, it will arrive with a nano-SIM card already installed that you can activate by visiting an Apple Retail Store or a T-Mobile store or by calling T-Mobile. When you travel internationally, you can use a nano-SIM card for iPhone 5s from a local GSM carrier. The unlocked iPhone 5s model is A1533 (GSM). Dit geeft dus aan dat je een simkaartje van T-Mobile erbij krijgt, maar dat je ook elke nano-simkaart van een willekeurige buitenlandse gsm-aanbieder kunt gebruiken. -- Je moet dus de T-mobile contract free GSM versie hebben ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2013 om 13:10 ---------- Mijn ouders gaan binnenkort naar NewYork, over een week; Ze nemen een iphone 5s T-mobile contract free voor me mee. voor iets van EUR 475 omgerekend. niet slecht. Hopenlijk zijn ze op voorraad.
|
|||
|
|||
Thx ibert, morgen zit ik in San Francisco zal daar meteen deze bevestiging vragen en als het klopt neem ik gelijk 1 mee
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maat van me is gisteren geweest in San Francisco. Stond een lange rij en inderdaad was de simlock-vrije 5s daar niet aanwezig. Jammer maar helaas.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoe lossen jullie dat op? Geen garantie in de EU als je je iPhone in de VS koopt.
|
|||
|
|||
Vandaag eindelijk een 5s A1533 gekocht in de VS, nu hopen dat deze thuis werkt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn in de USA -New York- rond de jaarwisseling gekochte iPhone 5 ging onlangs stuk. Bij de Apple shop in Amsterdam zagen ze onmiddellijk dat het een Amerikaanse aankoop was, maar ik kreeg onder garantie onmiddellijk een nieuwe toegezegd. Deze moest wel speciaal voor mij uit de USA opgestuurd worden. Ik kon hem na twee dagen ophalen. De garantie is dus perfect geregeld,m ook voor in de USA gekochte modellen.
|
|
|||
|
|||
Iphone 5s Amerika
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden. Wij gaan 11 november naar Orlando en nu wil ik eigenlijk ook een Iphone 5s gaan kopen daar.
Heeft er iemand al één gekocht en geprobeerd? Heeft iemand nog advies voor het kopen van een Iphone 5s of 5c in Orlando. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik zou 'm gewoon in een officiële Apple shop kopen wimnul, heb ik ook gedaan.
|
|
|||
|
|||
Welke heb je dan gekocht? t-mobile contract free?
|
|
|||
|
|||
Ik heb in de Appleshop in New York een simlockvrije '5' gekocht, zonder contract uiteraard. En er in Nederland een vodafonechip in gedaan.
|
|
|||
|
|||
Dus unlocked & contract free?
Dat is namelijk niet meer te doen met de nieuwe 5s |
Labels |
iphone 5s, usa |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4s tweedehands kopen, waar op letten? | thecoder | Jailbreak | 2 | 20-04-13 16:08 |
iphone 4s kopen waar op letten ? | Mittavic | iPhone algemeen | 6 | 30-04-12 20:48 |
Iphone 3gs 2ehands kopen, waar op letten? | simlockvrij | Koopinformatie Nederland | 4 | 07-10-11 18:15 |
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone | sportingboy | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-02-10 21:40 |
Iphone kopen, waar moet ik letten? | Geertvangils | Archief | 2 | 31-03-08 23:04 |
|
|