//

iPhone 5S in USA kopen, waar op letten?

iPhone 5S in USA kopen, waar op letten? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mbezema Dus unlocked & contract free? Dat is namelijk niet meer te doen met de nieuwe 5s Wat is er niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 25-10-13, 18:59
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbezema Bekijk bericht
Dus unlocked & contract free?
Dat is namelijk niet meer te doen met de nieuwe 5s
Wat is er niet meer te doen met de 5S?

Model A1533 GSM kun je nog altijd krijgen hoor!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 25-10-13, 19:02
Mbezema Mbezema is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Dus je hebt in de apple store specifiek naar dat model gevraagd?
Als je de contract free van t-mobile van de apple store besteld krijg je dan dat model?
  #43  
Oud 25-10-13, 19:04
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Het gaat er (dacht ik toch?) over een 5S kopen in de USA. Dan bestel je niets, je gaat een Apple store binnen, en vraagt een Simlockvrije A1533GSM.
Die werken hier perfect, behalve LTE7 band voor eventueel 4G.

Mis ik soms iets?
  #44  
Oud 25-10-13, 19:17
Mbezema Mbezema is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Zou graag de availability willen checken voordat ik mn familie daar 30 keer naar de Apple store laat gaan om het te vragen
Op de site vermelden ze namelijk geen modelnummers. Alleen dat het contract free is. Dus ik zal apple even een vraag sturen of de contract free van de site ook model A1533GSM is. Zo ja, kan ik kijken waar en wanneer die available is en dan iemand langs laten gaan.
  #45  
Oud 25-10-13, 19:26
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Misschien intressant om lezen?
iPhone in het buitenland kopen - iPhoneclub.nl
  #46  
Oud 25-10-13, 19:32
Mbezema Mbezema is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Oke niet goed genoeg gelezen de eerste keer, dan ga ik nu een 5s bestellen Bedankt voor het geduld!
  #47  
Oud 25-10-13, 19:36
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbezema Bekijk bericht
Oke niet goed genoeg gelezen de eerste keer, dan ga ik nu een 5s bestellen Bedankt voor het geduld!
Succes gewenst.En het prijsverschil is de moeite!
  #48  
Oud 28-10-13, 19:00
chanro chanro is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Vandaag is er voor mij een iPhone 5S Space Gray 32GB gekocht, type A1533 te Boston USA. Kan niet wachten tot ie afgeleverd wordt as donderdag, Vodafone nano-sim erin en gaan. Lang genoeg opgewacht. Wat wel opvalt is dat er ook in the States uitermate weinig op voorraad is. De koper stond vanmorgen in de rij voor de 2e dag en wederom gingen ze als warme broodjes en waren bijna alle types van de 5S binnen no-time uitverkocht. M'n voorkeur niet gekregen maar ook met de Space Gray 5S 32GB ben ik zeer blij, al is het alleen al voor het prijsverschil ;-)
  #49  
Oud 01-11-13, 17:10
chanro chanro is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

De iPhone 5S A1533 gisteravond gekregen, werkt perfect via 3G en Wi-Fi. Zat een nano-sim T-mobile in, heb ik er gewoon uitgehaald en vervangen door m'n Vodafone nano-sim die ik al een maand of 10 had in de iPhone 5. Daarna via iCloud back-up teruggeplaatst en alles werkt.
  #50  
Oud 10-11-13, 10:52
Kaat400 Kaat400 is offline
 
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard

In Chicago gisteren bij twee grote Apple stores geweest. Bij beide winkels werd verteld dat een iphone 5s die in Europa gebruikt kan worden, niet meer verkrijgbaar is.
  #51  
Oud 15-11-13, 00:21
piraes piraes is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard

Iemand die ervaring heeft met de T-mobile Unlocked phone A1533 in België? Werkt hij goed?

Aangezien dit model in Nederland niet op het 4G netwerk zal kunnen werken, neem ik aan dat dit ook het geval zal zijn in België?
  #52  
Oud 20-11-13, 00:27
desonnaville desonnaville is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 103
Standaard

Afgelopen zaterdag AT&T versie gekocht in Apple Store New York, Soho. Volgens de medewerker werkt zowel de AT&T als de T-mobile versie in Europa.

Ik zou iedereen aanraden niet naar een simlockvrije te vragen, maar gewoon naar een toestal van een van bovenstaande providers zonder contract. Mijn iphone werkt perfect namelijk!

Overigens klopt er niets van het voorraad systeem van de online apple store icm in store pickup, hadden zowel in Florida als New York overal bijna voorraad. Soms was er een rij buiten de winkel, maar vermoedelijk is dit een marketings stunt omdat dit enkel bij de druk bezochte Apple Stores het geval was.
  #53  
Oud 22-11-13, 17:07
Shockstrut Shockstrut is offline
• iOS 11.0
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 47
Standaard

Lees hier alleen over de aankoop van het A1533 model, maar kan je het A1457 uberhaupt wel in Amerika krijgen? Zou in de toekomst toch wel het 4G netwerk kunnen gebruiken in Europa..
  #54  
Oud 11-02-14, 13:23
kimberleyvdl kimberleyvdl is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard

Hallo!

In mei ga ik zelf naar New York en wil een iPhone 5s meenemen. Nu zie ik hier veel verschillende dingen voorbijkomen qua modelnummers (A1533 en A1457). Welke zou ik nou moeten nemen als ik die met T-Mobile 4G wil gebruiken?

Alvast bedankt voor het antwoord!
  #55  
Oud 08-08-14, 07:31
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard waar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville Bekijk bericht
Afgelopen zaterdag AT&T versie gekocht in Apple Store New York, Soho. Volgens de medewerker werkt zowel de AT&T als de T-mobile versie in Europa.

Ik zou iedereen aanraden niet naar een simlockvrije te vragen, maar gewoon naar een toestal van een van bovenstaande providers zonder contract. Mijn iphone werkt perfect namelijk!

Overigens klopt er niets van het voorraad systeem van de online apple store icm in store pickup, hadden zowel in Florida als New York overal bijna voorraad. Soms was er een rij buiten de winkel, maar vermoedelijk is dit een marketings stunt omdat dit enkel bij de druk bezochte Apple Stores het geval was.
hoi
bedoel je dat de apple store in soho niet druk is? zoja, waar is hij dan?
  #56  
Oud 18-08-14, 23:28
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Hoi
ik ga in november een week naar New York. Ik verblijf in 31 East Street 120. Ik ben van plan daar de iPhone 5s te kopen. Zou iemand mij duidelijk kunnen zeggen in welke shop ik het beste ga, en exact wat ik moet vragen.
Groetjes, Geoffrey
  #57  
Oud 19-08-14, 14:16
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Lees post #52, dat zou je vraag moeten beantwoorden.
  #58  
Oud 26-08-14, 06:26
flipse2012 flipse2012 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Hallo,
Momenteel ben ik in Amerika en zie ik deze 5s voorbij komen voor $549, een verkoopster vertelde mij dat het in Nederland niet zou werken? Indien het een A1533 of A1457 zouden zijn moet dat toch geen probleem zijn of zie ik toch heel wat dingen over het hoofd en moet ik het laten gaan?
  #59  
Oud 04-09-14, 19:01
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Hey Nederlanders!!
Ik heb een vraag voor iCulture, en voor jullie, maar weet wel dat ik in BELGIË woon.
Ik ga over 2 maanden naar New York, en ben van plan om daar een iPhone 5S te kopen. Misschien een iPhone 6 maar dat is voor later.
In welke Apple Store kan ik het beste gaan (ik ben 15 en mijn ouders gaan echt geen uren wachten) om er een te halen, zodat het maximum 15 minuten duurt (rond 1 november ben ik daar)? Als ik een verkoper te pakken heb, wat moet ik exact vragen? (Bv: simlock free off contract for usage in Belgium), of ook een modelnummer bij zeggen?? Als iemand mij kan antwoorden - zo snel mogelijk - ben ik die persoon ZEER dankbaar!
Groeten
  #60  
Oud 05-09-14, 23:32
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hooiopdevork Bekijk bericht
Vandaag eindelijk een 5s A1533 gekocht in de VS, nu hopen dat deze thuis werkt
werkt hij? als je in de apple store, naar welk model heb je dan gevrazgd? want op de website staat dat als je een t-mobile versie vraagt, je iphone moet geactiveert worden enzo bij t-mobile?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 september 2014 om 23:36 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chanro Bekijk bericht
De iPhone 5S A1533 gisteravond gekregen, werkt perfect via 3G en Wi-Fi. Zat een nano-sim T-mobile in, heb ik er gewoon uitgehaald en vervangen door m'n Vodafone nano-sim die ik al een maand of 10 had in de iPhone 5. Daarna via iCloud back-up teruggeplaatst en alles werkt.
wat heb je/wat is er gevraagd in de apple store? gewoon : i do like to have the t-mobile contract free simlock free version
Reageren

Labels
iphone 5s, usa



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 4s tweedehands kopen, waar op letten? thecoder Jailbreak 2 20-04-13 15:08
iphone 4s kopen waar op letten ? Mittavic iPhone algemeen 6 30-04-12 19:48
Iphone 3gs 2ehands kopen, waar op letten? simlockvrij Koopinformatie Nederland 4 07-10-11 17:15
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone sportingboy Koopinformatie Nederland 0 26-02-10 20:40
Iphone kopen, waar moet ik letten? Geertvangils Archief 2 31-03-08 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.