//

Kopen bij FromUS2EU - deel 2

Kopen bij FromUS2EU - deel 2 discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Nope, maar je kan toch ook gewoon naar een AT&T store gaan?, Daar hebben ze ze ook gewoon...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 31-03-08, 20:29
Timotees Timotees is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Standaard

Nope, maar je kan toch ook gewoon naar een AT&T store gaan?, Daar hebben ze ze ook gewoon
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 31-03-08, 20:41
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timotees Bekijk bericht
Nope, maar je kan toch ook gewoon naar een AT&T store gaan?, Daar hebben ze ze ook gewoon
moet je dan een abbo afsluiten of kun je hem zo meenemen, is de prijs daar nog anders enz??
  #83  
Oud 31-03-08, 20:48
Texas Texas is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

De Apple Stores krijgen een partijtje iPhones en op is op en dan weten ze ook niet wat en wanneer ze weer binnen krijgen, dus is een beetje gokken.
  #84  
Oud 03-04-08, 18:49
soulshaker soulshaker is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 45
Standaard

Heb zojuist een email ontvangen van USA2Ned, ze hebben voorlopig alle bestellingen van iphones stopgezet omdat ze de limiet overschreden hebben, net nu ik 2 extra iphones besteld heb
  #85  
Oud 03-04-08, 19:14
Timotees Timotees is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coen Gortemaker Bekijk bericht
moet je dan een abbo afsluiten of kun je hem zo meenemen, is de prijs daar nog anders enz??
Mijn oom kon hem zo meenemen, ze zeiden zelfs nog erbij dat hij hem via iTunes moest activeren. Prijs is hetzelfde, alleen komt er als je hem in een "gewone" winkel koopt, nog tax bij, en dat verschilt per staat.
  #86  
Oud 03-04-08, 22:55
Thrace Grumble Thrace Grumble is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soulshaker Bekijk bericht
Heb zojuist een email ontvangen van USA2Ned, ze hebben voorlopig alle bestellingen van iphones stopgezet omdat ze de limiet overschreden hebben, net nu ik 2 extra iphones besteld heb

Deze mail heb ik niet ontvangen van Hans en Bianca, ik neem aan dat dat positief is? (lees: dat ik nog wel op een iPhone kan rekenen?)
  #87  
Oud 04-04-08, 10:08
soulshaker soulshaker is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thrace Grumble Bekijk bericht
Deze mail heb ik niet ontvangen van Hans en Bianca, ik neem aan dat dat positief is? (lees: dat ik nog wel op een iPhone kan rekenen?)
Deze mail komt van salaris+, een emailadres van Hans & Bianca

Dit is er wat er staat:

Beste besteller,

Tot onze grote verbazing heeft Hans vanmiddag van een Apple medewerker in de Apple winkel gehoord dat Apple het "5 in a lifetime" beleid voert voor iPhones.
Naar aanleiding hiervan hebben wij besloten per direct een Apple order stop in te lassen voorlopig. Wij willen eerst dat alle orders die wij nog hebben staan bij Apple afgeleverd worden, de laatste iPhones leveringen verwachten wij 17 april a.s.
Wij zijn ruim over onze "5 in a lifetime" limiet heen maar hebben tot op heden geen hinder ondervonden: onze orders worden nog gewoon verwerkt en afgeleverd door Apple.
Deze orderstop geldt voor alle orders waarvan de betaling nog niet binnen is/gedaan is, betalingen die al onderweg zijn maar nog niet bijgeschreven op onze bankrekening worden nog gewoon verwerkt door ons. Mocht Apple besluiten niet meer aan ons te leveren dan krijgt een ieder wiens order het betreft hiervan bericht van ons met het verzoek zijn betaalgegevens aan ons door te geven en storten wij direct het volledige bedrag van de betaling terug.
De orderstop hebben wij nu ingelast om zoveel mogelijk teleurstellingen te voorkomen bij mensen.
Na 17 april weten wij of wij weer c.q. nog iPhones kunnen bestellen bij Apple, mocht je dan nog geinteresseerd zijn vernemen wij dat graag van je.
Je kunt ook proberen zelf rechtstreeks te bestellen op Apple als shippingadres geef je ons adres op:
J.M. Hendriks
2144 FM 1618
Plaats: Buffalo State: TX Zip: 75831
County: Leon County
In het geval van zelf een bestelling plaatsen: laat ons het ordernummer weten, dan weten wij in ieder geval welke van jou is.

Vriendelijke groet
USA2NED
Hans en Bianca Hendriks

Dus als je nog geen mail met uw order van apple gekregen hebt zal je moeten wachten vrees ik

Laatst gewijzigd door soulshaker; 04-04-08 om 10:14.
  #88  
Oud 04-04-08, 12:21
Thrace Grumble Thrace Grumble is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soulshaker Bekijk bericht
Deze mail komt van salaris+, een emailadres van Hans & Bianca

Dit is er wat er staat:

Beste besteller,

Tot onze grote verbazing heeft Hans vanmiddag van een Apple medewerker in de Apple winkel gehoord dat Apple het "5 in a lifetime" beleid voert voor iPhones.
Naar aanleiding hiervan hebben wij besloten per direct een Apple order stop in te lassen voorlopig. Wij willen eerst dat alle orders die wij nog hebben staan bij Apple afgeleverd worden, de laatste iPhones leveringen verwachten wij 17 april a.s.
Wij zijn ruim over onze "5 in a lifetime" limiet heen maar hebben tot op heden geen hinder ondervonden: onze orders worden nog gewoon verwerkt en afgeleverd door Apple.
Deze orderstop geldt voor alle orders waarvan de betaling nog niet binnen is/gedaan is, betalingen die al onderweg zijn maar nog niet bijgeschreven op onze bankrekening worden nog gewoon verwerkt door ons. Mocht Apple besluiten niet meer aan ons te leveren dan krijgt een ieder wiens order het betreft hiervan bericht van ons met het verzoek zijn betaalgegevens aan ons door te geven en storten wij direct het volledige bedrag van de betaling terug.
De orderstop hebben wij nu ingelast om zoveel mogelijk teleurstellingen te voorkomen bij mensen.
Na 17 april weten wij of wij weer c.q. nog iPhones kunnen bestellen bij Apple, mocht je dan nog geinteresseerd zijn vernemen wij dat graag van je.
Je kunt ook proberen zelf rechtstreeks te bestellen op Apple als shippingadres geef je ons adres op:
J.M. Hendriks
2144 FM 1618
Plaats: Buffalo State: TX Zip: 75831
County: Leon County
In het geval van zelf een bestelling plaatsen: laat ons het ordernummer weten, dan weten wij in ieder geval welke van jou is.

Vriendelijke groet
USA2NED
Hans en Bianca Hendriks

Dus als je nog geen mail met uw order van apple gekregen hebt zal je moeten wachten vrees ik
Net bericht gehad van Bianca (nadat ik haar had gemaild). Vandaag zijn er weer cancellations van Apple binnengekomen van 4 bestellingen, die van mij is gelukkig nog niet gecanceld. Afwachten, het schijnt dat er geen logica achter zit welke bestellingen worden gecanceld, dus op goed geluk hopen!

Laatst gewijzigd door Thrace Grumble; 04-04-08 om 17:08.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 00:19
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? Broodplank iPhone algemeen 27 18-10-09 21:58
Kopen bij FromUS2EU iCulture Koopinformatie USA 582 15-10-07 10:38
Prijsstelling FromUS2EU partyfart Archief 4 13-10-07 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.