Voorraad Apple Stores discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals ook met elektrische gitaren e.d. kunnen ze gewoon het serienr intypen/scannen en dan zien ze het... Naast de belasting kan de boete trouwens oplopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Zoals ook met elektrische gitaren e.d. kunnen ze gewoon het serienr intypen/scannen en dan zien ze het...
Naast de belasting kan de boete trouwens oplopen tot de waarde van het aankoopbedrag. Ik ben trouwens via Ijsland gevlogen en geen enkele controle gehad... |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik krijg vandaag te horen of ik een iPhone heb
![]() Edit : net binnengekregen,helemaal uitverkocht,geen iPhone voor mij dus .. ![]() Laatst gewijzigd door Dazzle; 15-04-08 om 19:13. |
|
|||
|
|||
![]() oei das spijtig nieuws. De moed niet opgeven. Mss ergens anders proberen
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
The Pod Hotel hotel voor ipod users. In Manhattan.
Greetings, Phil from Belgium (not the prince ) Laatst gewijzigd door Phil from belgium; 16-04-08 om 16:13. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Was van plan om 'm aldaar te laten unlocken , dan valt hij niet zo op ,"used iPhone" ... ?
|
|||
|
|||
![]() @ dazzle: zoals beloofd lees ik je bericht, maar ik doe het met pijn in het hart. Enerzijds omdat jij er geen kan krijgen en anderzijds omdat mijn contactpersoon ook naar die winkel gaat voor zover ik weet.
Sterkte alvast ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zojuist een 8 GB binnengekregen via myus/dhl. Anderhalve dag van myus naar huis, dus zo kan het ook.
|
|
|||
|
|||
![]() Donderdag naar NY, weet iemand of ze daar nog in de store te verkrijgen zijn??
![]()
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
(Er al aan gedacht om als je daar bent gewoon ze zelf te bellen? Of denk je dat iemand op zondag weet of er over 4 dagen er nog/al zijn?) |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Als je niks nuttigs hebt te melden zeg dan niks!
|
||||
|
||||
![]() Hij had het iets anders kunnen brengen, maar ik ben het wel met hem eens.
Niemand kan in de toekomst kijken. Bel op de dag zelf of ga er gewoon heen! Wat ze nu voor voorraad hebben zegt niets over aanstaande donderdag! Zoals je had kunnen lezen in de recente nieuwsberichten, is de voorraad in de apple stores nogal wisselend! |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Nul, niks, nada, nakkes! Want over 2 dagen kan die hele voorraad weg zijn! (Sterker, dat geldt niet alleen voor de Apple Store maar ook voor de lokale AH v.w.b. de speciale actie artikelen) Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() Ik ben net een dag terug uit NY en dit zijn mijn conclusies:
Officieel: Apple: Ben in alle drie de Apple stores geweest op Manhattan (West,Soho & 5th av), allemaal geen voorraad (tot 2x toe, een keer op 5th een uur te laat;ze vertellen nooit wanneer en hoeveel de voorraad strekt/binnenkomt). AT&T: Ook in een vijftal winkels geweest verspreid over Manhattan, zonder succes. Drie standaard antwoorden: 1. Geen voorraad. 2. Moet een creditcheck doen incl. id tonen 3. de store mag geen iPhones meer verkopen als cadeau. Niet-Officieel: Je hebt talloze telecom zaakjes die iPhones verkopen, unlocked en al. Ik heb er 8GB gekocht op de hoek van 34th & 7th av. Voor 500 dollar incl 1.1.4 etc. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik ga volgende week, koninginne dag, voor 5 dagen naar new york en heb vandaag voor de gein is even AT&T bij Union Square en de Apple Store SoHo gebeld.
AT&T had nog wel iPhones maar als je er daar één koopt doen ze een krediet check op je creditcard en moet je je aanmelden voor een My AT&T account waar je een US adres voor moet opgeven. Apple Store SoHo (een stuk vriendelijker btw) vertelde me dat ze niet hadden, dat hun laatste shipment een paar dagen geleden was en dat ze dus net zo goed volgende week weer kunnen hebben. De procedure om iPhone te komen is... tja geen. Gewoon betalen met een cc en klaar is kees! Maar @debronis; dat is wel goed nieuws. Dus opzich, als je bereidt bent zo'n $100 extra te betalen is het geen enkel probleem om een iPhone te kunnen kopen in NYC? Naam van die telecomshop? |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() Unlocken met de mac fluitje van een cent. |
|
|||
|
|||
![]() Toevallig iemand nog wat info over de voorraad?
ik heb bekende nu daar zitten en die willen er wel 1 meenemen maar de voorraad is vrij beperkt tot geen. @ debrons heb jij een nummer/naam van de shop? |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
en dat ongeveer voor 2/3 van de officiële appleprijs. Dus gewoon een beetje je handelsgeest laten dwalen ![]() Er zijn echt genoeg iphones, het is gewoon een marketingverhaal. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G op voorraad in T-mobile stores? | Erp | Archief | 3 | 21-08-08 18:04 |
Activatie Apple Stores USA | jeroen2410 | Archief | 2 | 15-07-08 11:02 |
Is 1.1.4 al in apple stores? | oll | Koopinformatie Nederland | 3 | 27-02-08 21:17 |
|
|