//

Voorraad Apple Stores

Voorraad Apple Stores discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals ook met elektrische gitaren e.d. kunnen ze gewoon het serienr intypen/scannen en dan zien ze het... Naast de belasting kan de boete trouwens oplopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 15-04-08, 10:18
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Zoals ook met elektrische gitaren e.d. kunnen ze gewoon het serienr intypen/scannen en dan zien ze het...
Naast de belasting kan de boete trouwens oplopen tot de waarde van het aankoopbedrag. Ik ben trouwens via Ijsland gevlogen en geen enkele controle gehad...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phil from belgium Bekijk bericht
Graag iets meer details over dat "iets" ...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 15-04-08, 16:41
Dazzle's schermafbeelding
Dazzle Dazzle is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 168
Standaard

Ik krijg vandaag te horen of ik een iPhone heb Als het goed is rond 6 uur,dus dan post ik het meteen hier, hij heeft hem gekocht @ Apple store Washington of Virginia-Tech

Edit : net binnengekregen,helemaal uitverkocht,geen iPhone voor mij dus ..

Laatst gewijzigd door Dazzle; 15-04-08 om 19:13.
  #103  
Oud 15-04-08, 20:06
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazzle Bekijk bericht
Ik krijg vandaag te horen of ik een iPhone heb Als het goed is rond 6 uur,dus dan post ik het meteen hier, hij heeft hem gekocht @ Apple store Washington of Virginia-Tech

Edit : net binnengekregen,helemaal uitverkocht,geen iPhone voor mij dus ..
oei das spijtig nieuws. De moed niet opgeven. Mss ergens anders proberen
  #104  
Oud 15-04-08, 20:14
smacdab smacdab is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soulplayer Bekijk bericht
Opgelet: De douane controleert meer en meer bij verkeer tussen VS en België. De vriend die voor mij achter de iphone ging, is net als andere mensen eruit gehaald en ze hebben heel snel de bagage doorzocht. Eigenlijk zelfs gericht naar Iphones. Hij zei dat hij hem via internet had gekocht => die vlieger ging niet op... Ze controleerden het met iets en zeiden hem dat hij deze week in NY was gekocht...

EDIT (ty Cyper21)
Taksen = 67 euro voor Iphone 16GB US
dat doen ze natuurlijk i.v.m. terrorisme . Kamerlid van Haarsma Buma vindt dat er veel meer onder terrorisme moet vallen.........
  #105  
Oud 16-04-08, 16:09
Phil from belgium's schermafbeelding
Phil from belgium Phil from belgium is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk bericht
ja het is die nummerdacht dat het van die kerel zelf was, zijn naam is Mike Caputo.
Waar ligt het Pod hoteldenk niet dat ze het daar hebben
Mike Caputo ... klinkt maffiosie.
The Pod Hotel hotel voor ipod users.
In Manhattan.
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince )

Laatst gewijzigd door Phil from belgium; 16-04-08 om 16:13.
  #106  
Oud 16-04-08, 16:15
Phil from belgium's schermafbeelding
Phil from belgium Phil from belgium is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Zoals ook met elektrische gitaren e.d. kunnen ze gewoon het serienr intypen/scannen en dan zien ze het...
Naast de belasting kan de boete trouwens oplopen tot de waarde van het aankoopbedrag. Ik ben trouwens via Ijsland gevlogen en geen enkele controle gehad...
Dus je moet nen ouwe kopen
Was van plan om 'm aldaar te laten unlocken , dan valt hij niet zo op ,"used iPhone" ... ?
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince )
  #107  
Oud 16-04-08, 21:24
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

@ dazzle: zoals beloofd lees ik je bericht, maar ik doe het met pijn in het hart. Enerzijds omdat jij er geen kan krijgen en anderzijds omdat mijn contactpersoon ook naar die winkel gaat voor zover ik weet.
Sterkte alvast
  #108  
Oud 18-04-08, 10:27
smacdab smacdab is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 55
Standaard

zojuist een 8 GB binnengekregen via myus/dhl. Anderhalve dag van myus naar huis, dus zo kan het ook.
  #109  
Oud 20-04-08, 14:17
Tomba Tomba is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Donderdag naar NY, weet iemand of ze daar nog in de store te verkrijgen zijn??
__________________
Come on!
  #110  
Oud 20-04-08, 15:53
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomba Bekijk bericht
Donderdag naar NY, weet iemand of ze daar nog in de store te verkrijgen zijn??
Bel mij donderdag even, dan bel ik wel naar NY en daarna jou om het je te vertellen!


(Er al aan gedacht om als je daar bent gewoon ze zelf te bellen? Of denk je dat iemand op zondag weet of er over 4 dagen er nog/al zijn?)
  #111  
Oud 20-04-08, 20:33
Tomba Tomba is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Bel mij donderdag even, dan bel ik wel naar NY en daarna jou om het je te vertellen!


(Er al aan gedacht om als je daar bent gewoon ze zelf te bellen? Of denk je dat iemand op zondag weet of er over 4 dagen er nog/al zijn?)
Jezus wat een trieste opmerking zeg(loser).. gewoon een vraag of iemand er net geweest is, en die mischien problemen heeft ondervonden..

Als je niks nuttigs hebt te melden zeg dan niks!
__________________
Come on!
  #112  
Oud 20-04-08, 21:10
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Hij had het iets anders kunnen brengen, maar ik ben het wel met hem eens.

Niemand kan in de toekomst kijken. Bel op de dag zelf of ga er gewoon heen! Wat ze nu voor voorraad hebben zegt niets over aanstaande donderdag! Zoals je had kunnen lezen in de recente nieuwsberichten, is de voorraad in de apple stores nogal wisselend!
  #113  
Oud 21-04-08, 01:01
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomba Bekijk bericht
Jezus wat een trieste opmerking zeg(loser).. gewoon een vraag of iemand er net geweest is, en die mischien problemen heeft ondervonden..
Ok, laten we aannemen dat ik nu net terugkom. En ik vertel jou dat ze volop iPhones hadden. Wat heb je dan aan die informatie?

Nul, niks, nada, nakkes! Want over 2 dagen kan die hele voorraad weg zijn!

(Sterker, dat geldt niet alleen voor de Apple Store maar ook voor de lokale AH v.w.b. de speciale actie artikelen)


Citaat:
Als je niks nuttigs hebt te melden zeg dan niks!
Tja, als je niks te vragen hebt wat je niet zelf kan bedenken dan is het vragen al niet nuttig.
  #114  
Oud 21-04-08, 01:06
thatonealex thatonealex is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Apple

Zoek het nummer en bel zelf maar. Kost maar 5 cent per minuut.
  #115  
Oud 21-04-08, 12:57
debrons debrons is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik ben net een dag terug uit NY en dit zijn mijn conclusies:

Officieel:

Apple: Ben in alle drie de Apple stores geweest op Manhattan (West,Soho & 5th av), allemaal geen voorraad (tot 2x toe, een keer op 5th een uur te laat;ze vertellen nooit wanneer en hoeveel de voorraad strekt/binnenkomt).

AT&T: Ook in een vijftal winkels geweest verspreid over Manhattan, zonder succes. Drie standaard antwoorden: 1. Geen voorraad. 2. Moet een creditcheck doen incl. id tonen 3. de store mag geen iPhones meer verkopen als cadeau.

Niet-Officieel:

Je hebt talloze telecom zaakjes die iPhones verkopen, unlocked en al. Ik heb er 8GB gekocht op de hoek van 34th & 7th av. Voor 500 dollar incl 1.1.4 etc.
  #116  
Oud 21-04-08, 20:09
Tomba Tomba is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debrons Bekijk bericht
Ik ben net een dag terug uit NY en dit zijn mijn conclusies:

Officieel:

Apple: Ben in alle drie de Apple stores geweest op Manhattan (West,Soho & 5th av), allemaal geen voorraad (tot 2x toe, een keer op 5th een uur te laat;ze vertellen nooit wanneer en hoeveel de voorraad strekt/binnenkomt).

AT&T: Ook in een vijftal winkels geweest verspreid over Manhattan, zonder succes. Drie standaard antwoorden: 1. Geen voorraad. 2. Moet een creditcheck doen incl. id tonen 3. de store mag geen iPhones meer verkopen als cadeau.

Niet-Officieel:

Je hebt talloze telecom zaakjes die iPhones verkopen, unlocked en al. Ik heb er 8GB gekocht op de hoek van 34th & 7th av. Voor 500 dollar incl 1.1.4 etc.
Balen dit zeg.... ben benieuwd volgende week
__________________
Come on!
  #117  
Oud 21-04-08, 20:46
babblingbryan babblingbryan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik ga volgende week, koninginne dag, voor 5 dagen naar new york en heb vandaag voor de gein is even AT&T bij Union Square en de Apple Store SoHo gebeld.

AT&T had nog wel iPhones maar als je er daar één koopt doen ze een krediet check op je creditcard en moet je je aanmelden voor een My AT&T account waar je een US adres voor moet opgeven.

Apple Store SoHo (een stuk vriendelijker btw) vertelde me dat ze niet hadden, dat hun laatste shipment een paar dagen geleden was en dat ze dus net zo goed volgende week weer kunnen hebben. De procedure om iPhone te komen is... tja geen. Gewoon betalen met een cc en klaar is kees!

Maar @debronis; dat is wel goed nieuws. Dus opzich, als je bereidt bent zo'n $100 extra te betalen is het geen enkel probleem om een iPhone te kunnen kopen in NYC? Naam van die telecomshop?
  #118  
Oud 21-04-08, 21:01
smacdab smacdab is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babblingbryan Bekijk bericht
Ik ga volgende week, koninginne dag, voor 5 dagen naar new york en heb vandaag voor de gein is even AT&T bij Union Square en de Apple Store SoHo gebeld.

AT&T had nog wel iPhones maar als je er daar één koopt doen ze een krediet check op je creditcard en moet je je aanmelden voor een My AT&T account waar je een US adres voor moet opgeven.

Apple Store SoHo (een stuk vriendelijker btw) vertelde me dat ze niet hadden, dat hun laatste shipment een paar dagen geleden was en dat ze dus net zo goed volgende week weer kunnen hebben. De procedure om iPhone te komen is... tja geen. Gewoon betalen met een cc en klaar is kees!

Maar @debronis; dat is wel goed nieuws. Dus opzich, als je bereidt bent zo'n $100 extra te betalen is het geen enkel probleem om een iPhone te kunnen kopen in NYC? Naam van die telecomshop?
en ik heb er vorige week een via myus binnengekregen voor $299 en komt op €250 totaal. Voor de grap op marktplaats gezet. De vraag is errug groot; geen enkel serieus bod. Valt dus alllemaal wel mee met de hype.
Unlocken met de mac fluitje van een cent.
  #119  
Oud 21-04-08, 21:18
Geckoo Geckoo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Toevallig iemand nog wat info over de voorraad?
ik heb bekende nu daar zitten en die willen er wel 1 meenemen maar de voorraad is vrij beperkt tot geen.

@ debrons heb jij een nummer/naam van de shop?
  #120  
Oud 21-04-08, 21:32
smacdab smacdab is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geckoo Bekijk bericht
Toevallig iemand nog wat info over de voorraad?
ik heb bekende nu daar zitten en die willen er wel 1 meenemen maar de voorraad is vrij beperkt tot geen.

@ debrons heb jij een nummer/naam van de shop?
ik koop gewoon bij iemand die wel meer nieuwe apple spulletjes aan mij heeft verkocht. Denk dan aan key voor iWorks, ilife, Applecare, mac.com e.d.
en dat ongeveer voor 2/3 van de officiële appleprijs. Dus gewoon een beetje je handelsgeest laten dwalen
Er zijn echt genoeg iphones, het is gewoon een marketingverhaal.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G op voorraad in T-mobile stores? Erp Archief 3 21-08-08 18:04
Activatie Apple Stores USA jeroen2410 Archief 2 15-07-08 11:02
Is 1.1.4 al in apple stores? oll Koopinformatie Nederland 3 27-02-08 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.